The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kaikki lähtee tutilullimaan?

Mikäs siinä. Mä laitan leffan pyörimään ja parvekkeen oven auki. Tänään leffana on Brucen diehard numero 4. Iltanaposteltavaakin on, mut laiskana en viitti luetella.
Kertyny vähän univajetta tässä viikon aikana ja huomenna jerätys kuuden jälkeen, jotta pakko mennä nukkumaan. Oon niin epäaamuihminen ja en toimi yhtään ilman aamukahvia, linkkumatkakin ottaa oman aikansa niin.. Niin, aamuun täytyy varata aikaa.

Mutta hauskaa leffailtaa sulle!
 
Mä muutin avioeron vuoksi 40km.

Kahdenkymmenenviiden vuoden jälkeen kun rouva sanoi kaksi taikasanaa "tahdon avioeron". Armeliaampaa ja kiltimpää olis ollu jos hän olis hakenu pistoolin kaapista ja ampunut niskaan.
Mä en muuttanut mihinkään avioeron takia, maksoin vaan vitunmoisen kasan rahaa ja Osuuspankki rikastui.
Mä taas sanoin 18 yhdessäolovuoden jälkeen, että "Painu sinä helvettiin täältä..." ja siihen se sitten loppui. Tosin taustalla oli exän taholta kolmas pyörä, muuten olisi varmaan päättynyt eri sanoin liitto tai ei olisi päättynyt ollenkaan.
 
Mä puraisen sua. :vampire:
Lupaat vaan.

Mä olen toki hirveen hyvä paskanjauhaja. Mut olen joissain asioissa hirveen vaarallinen neuvottelukumppani. Jos törmään naarasotukseen joka osaa herättää mielenkiintoni, niin mä en kauheesti kysy vaan nostan naaraan olkapäälleni ja kannan kotiini. Sit seuraava neljännesvuosisata väitellään ainoastaan aiheesta "mitä huomenna aamiaiseksi". Niih.
 
Mä en muuttanut mihinkään avioeron takia, maksoin vaan vitunmoisen kasan rahaa ja Osuuspankki rikastui.
Mä taas sanoin 18 yhdessäolovuoden jälkeen, että "Painu sinä helvettiin täältä..." ja siihen se sitten loppui. Tosin taustalla oli exän taholta kolmas pyörä, muuten olisi varmaan päättynyt eri sanoin liitto tai ei olisi päättynyt ollenkaan.
Erot tuppaa olemaan tommoisia. Pankki rikastuu.
 
Lady Gardenea
Lupaat vaan.

Mä olen toki hirveen hyvä paskanjauhaja. Mut olen joissain asioissa hirveen vaarallinen neuvottelukumppani. Jos törmään naarasotukseen joka osaa herättää mielenkiintoni, niin mä en kauheesti kysy vaan nostan naaraan olkapäälleni ja kannan kotiini. Sit seuraava neljännesvuosisata väitellään ainoastaan aiheesta "mitä huomenna aamiaiseksi". Niih.
Kyllä mä sinuakin puraisen jos on mahdollisuus. :whistle: Mutta nyt menen unten maille.
 
Kyllä mä sinuakin puraisen jos on mahdollisuus. :whistle: Mutta nyt menen unten maille.
Ladykin lähti tutilullimaan, mikä on tietty hyvä hänelle.

Mut jotenkin noi naarasotukset ovat kovin kummallisia. Olettavat tietävänsä urosotuksista jotain, mut eivät silti osaa ymmärtää urosotusten erittäin suoraviivaista ja ongelmatonta ajatuksenjuoksua.

Ladykin tossa lupasi puraista ymmärtämättä tippaakaan, et vaikkapa meikäläisen kaltaista urosotusta ei satunnaiset pikkupuremat kiinnosta sitten tippaakaan.

Käypi silviisiä, et pikkupureman sijaan saakin seittemänkymmentä kiloa liikkuvaa lihaa kotisohvalleen jokseenkin pysyväksi haitaksi. Ja pahimmassa tapauksessa semmoisen lihakasan joka pyyhkii potentiaalisilla kilpakosijoilla kadun päästä päähän puhtaaksi. Huvin vuoksi.

Naarasotuksilla toi ajatusmaailma vaan aina on turhan monimutkainen. Kyl meil uroksilla asiat on paljon helpompia.
 
IhanaValo
Huomenta!

Meillä ei oo kahviaa |O|O
Tosin, nyt mietin osaisko olla ilman iltapäivään asti kuhan mies tuo kaupasta lisää vai tartteeko ite lähteä kauppaan..en mielellään ite mee yksin kauppaan ku ostan aina kaikkee ylimäärästä :ashamed:
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";28879951]Otat vain kahvirahan mukaan :)[/QUOTE]

No tässähän se ratkaisu on :D Oiskohan meillä sen verran käteistä talossa..
Tää taitaa lähteä käymään siwalla.
 
kiitos kukista:)

välimatka ei ollut mulle ongelma,miehelle enemmän koska tietää mistä puhuu ja pikkujutut oli kuitenkin aika isojakin kun ne niputti yhteen. mutta näillä on nyt menty puolisen vuotta siitä kun "erottiin". ei tää musta ole kiinni vaan miehestä,olen kerrtonut enemmän kuin kerran tunteeni sille että kyllä se tietää.
ja minä vuodatan tasan niin monta kyyneltä tän miehen vuoksi kun haluan vaikken koskaan häntä saisi tai näkisi enää koskaan.tästä ei voi sanoa ettei ole kyyneleiden arvoinen koska hän on. tuonu mulle niin paljon iloa elämään viime talven aikana joten kyyneleet on ansaittu. oli tilanne millanen tahansa ja vie elämä meitä miten vaan ja minne vaan niin ikinä en unohda!
:hug:...eikä sun tarviikaan unohtaa mutta...älä unohda itseäsi nuiden kyyneleiden ja kaipauksen alle, vaan siitäkin huolimatta että se kirpaisee, niin jatka menoa eteenpäin :). Jos todellakin on niin, että on aivan mahdotonta ajatella/nähdä teidän yhteiseloa, että on aivan turha haihatella sen "jonkun yhteisen" perään, niin - säilytä sitten mukavana, lämpimänä muistona :) mutta suuntaa kuitenkin ajatukset eteenpäin siten, että annat muille sekä itsellesi sen uuden mahdollisuuden :).

Rakkaus on...
 
Iltaa vaan!
Nyt lähtee Peekoon valitus /- ruikutusmiesmonologi.
Alkaa syksy taas lähestymään ja erosta on kohta vuosi... Vaikka niin olen enemmän tai vähemmän päättänyt, että olen päässyt siitä yli ja uusia haasteita kohti, mutta jotenkin syksyn mittaan kaipaus ja se jäljellä oleva rakkaus pyrkii pintaan.
Aina mulla on ollut menevähkö elämäntyyli, mutta ehkä tämä vuoden sisäinen "sinkoilu" paikasta paikkaan, välillä vaan kotona kääntymässä käyden, on ollut jotain "pakahduttamista" tai niin, ettei ole asioita ehtinyt ajatella.

Kyllähän se on niin, että ei siitä enää mitään tulisi, enkä välttämättä edes haluaisi, mutta minkäs sitä päälleen voi. 18 vuotta ei voi ihan niin vaan pyyhkiä pois...
Mutta olen sentään saanut muutaman vanhan kaverin takaisin, jotka ei exää voineet sietää. :)
:hug:....päivä kerrallaan. Kuitenkin teijen erosta on kulunut vasta vuosi, ihmekös tuo kun tunteita löytyy ja tietyt vuoden kuukaudet ja vuodenajat nostattavat muistoja tunteineen pintaan. Teillä kun vielä sattui siinä lyhyessä ajassa niin hirmuisan paljon asioita....

Ja ei kait siitä yhteisestä pitkästä historiasta nyt noin vain voikaan irrottautua eikä mun mielestä kannatakaan. Vaan mieluummin käsittelee sen ajanjaksona jolloin siinä tilanteessa oli kaksi läheistä, rakasta ihmistä, tekemässä yhteistä historiaa yhteisiä muistoja siinä ajassa. Ei niitä hetkiä ja vuosia voi poispyyhkiä, ne ovat aina kiinni sinussa - sinähän sitä elämää myös olet elänyt.

Kaikki aikanaan. Vuosi on vain vielä kovin vähän. Kivi saa olla, jos ei missään mikään tuntuisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhanaValo
Heipsis...tulipa sitten repsahdettua syömisten suhteen ihan kunnolla :ashamed: eipä tuo paljoa vahinkoa voi tehdä kun ei paino oo alaspäin menny muutenkaan. Siivosin sitten siitä eestä ihan hiki hatussa ja innostuinpa vähän pebaakin pyörittää kun tuli sen verran hyvää musiikkia :)

Onneks ei asuta ekassa kerroksessa, vois ohikulkijoilla olla liian hauskaa jos sattuisivat meijän ikkunasta vilkasemaan sisälle..niin paljon iloa en sentään halua kanssaihmisille järjestää.
 
Jelou :flower:

Jäin hetkeksi yksin kotiin ja piti opiskelemani niin mitä teenkään :snotty:
No ehdin kait mää tässä vielä, ja mulle luvattiin kokata lounasta niin ei mee siihenkään aikaa.
Hepskukkuu :wave:

Mites se menikään sen viimehetken paniikin suhteen :whistle:..eikös se ollut se tuottavin tapa :D?

No, ainakin lyhentää kynsiä :snotty:...tsemppiä sinulle opintopakerruksiisi!

Ja oi, sullahan on luxusta siellä kun pääset ihan valmiiseen pöytään :)....nauti tuosta etuisuudesta!
 
tuleepa tosta valmiiseen pöytään pääsemisestä mieleen että on osoittaunut vakavaksi virheeksi opettaa rva niin hyvälle että se pääsee käytännöllisesti katsoen aina valmiille

kun joku asia muuttuu saavutetuksi eduksi niin sitä ei juurikaan enään arvosta
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
tuleepa tosta valmiiseen pöytään pääsemisestä mieleen että on osoittaunut vakavaksi virheeksi opettaa rva niin hyvälle että se pääsee käytännöllisesti katsoen aina valmiille

kun joku asia muuttuu saavutetuksi eduksi niin sitä ei juurikaan enään arvosta
Toi on kyllä niin valitettavan totta :(...mutta itteensä kait sitä saa syyttää.

Ja sitten saa - jos oikein huono tuuri on - huomata olevansa melkolailla itsestään selvyys muutenkin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä