The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
muistatteko sen mun suuren ihastuksen jota ikävöin pitkin talvea täällä ketjussa? tai no tietty muistatte....sen jonka luonakin olin sillon lomalla. no joo,kuitenkin se otti yhteyttä..tuli kauhee ikävä:'( kyllä mä sille vastasin,tietty, samalla niin ihana kuulla kuulumisia mutta samalla iski ikävä taas.tai ainahan mä sitä ikävöin ja jos se pyytäis niin mä lähtisin vaikka heti sen luokse,tarraisin kiinni enkä päästäis ikinä enää pois. juu,että sellasta tähän päivään.
 
Lady Gardenea
muistatteko sen mun suuren ihastuksen jota ikävöin pitkin talvea täällä ketjussa? tai no tietty muistatte....sen jonka luonakin olin sillon lomalla. no joo,kuitenkin se otti yhteyttä..tuli kauhee ikävä:'( kyllä mä sille vastasin,tietty, samalla niin ihana kuulla kuulumisia mutta samalla iski ikävä taas.tai ainahan mä sitä ikävöin ja jos se pyytäis niin mä lähtisin vaikka heti sen luokse,tarraisin kiinni enkä päästäis ikinä enää pois. juu,että sellasta tähän päivään.
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
kahvikirahvi
Piti just kehua täällä vallitsevaa rauhaa ja hiljaisuutta kun jälkeläinen nukkuu, mutta nyt kuuluu yläkerrasta määrätietoinen *kop kop kop* ja "äiti, äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii."
 
jippijai jee,mä pääsen ylihuomenna kampaajalle:) niin ootan et saan jonkun ihanan värin päähäni ja jos sit vähän leikkaustakin vaikken siis edelleenkään uskalla antaa vieraan leikata sellasta kuin haluisin mutta saa vähän keventää kuitenkin. ei malttais odottaa!
 
IhanaValo
Tinkulle :hug: mut kiva että jotain piristystä syksyyn, uutta väriä/leikkausta tms. :)

KK, meillä alkaa vasta iltasadun lukeminen/kuuntelu (esikoinen lukee jo usein miulle ja kuopukselle iltasadun :) )
 
kahvikirahvi
MITEN MULLA ON NÄIN USKOMATON TUURI!!! RR on tulossa Suomeen, liput tulee myyntiin ylihuomenna, ja mulla on rahaa!!!!

Alastulossa mättään kanssa keikalle jouluna, wohoo!!!!!

:voitontanssihymiö:
 
Iltaa vaan!
Nyt lähtee Peekoon valitus /- ruikutusmiesmonologi.
Alkaa syksy taas lähestymään ja erosta on kohta vuosi... Vaikka niin olen enemmän tai vähemmän päättänyt, että olen päässyt siitä yli ja uusia haasteita kohti, mutta jotenkin syksyn mittaan kaipaus ja se jäljellä oleva rakkaus pyrkii pintaan.
Aina mulla on ollut menevähkö elämäntyyli, mutta ehkä tämä vuoden sisäinen "sinkoilu" paikasta paikkaan, välillä vaan kotona kääntymässä käyden, on ollut jotain "pakahduttamista" tai niin, ettei ole asioita ehtinyt ajatella.

Kyllähän se on niin, että ei siitä enää mitään tulisi, enkä välttämättä edes haluaisi, mutta minkäs sitä päälleen voi. 18 vuotta ei voi ihan niin vaan pyyhkiä pois...
Mutta olen sentään saanut muutaman vanhan kaverin takaisin, jotka ei exää voineet sietää. :)
 
"vieras"
muistatteko sen mun suuren ihastuksen jota ikävöin pitkin talvea täällä ketjussa? tai no tietty muistatte....sen jonka luonakin olin sillon lomalla. no joo,kuitenkin se otti yhteyttä..tuli kauhee ikävä:'( kyllä mä sille vastasin,tietty, samalla niin ihana kuulla kuulumisia mutta samalla iski ikävä taas.tai ainahan mä sitä ikävöin ja jos se pyytäis niin mä lähtisin vaikka heti sen luokse,tarraisin kiinni enkä päästäis ikinä enää pois. juu,että sellasta tähän päivään.

Mitä se nyt vielä yhteyttä pitää?
Kyselee kuulumisia?
Vastaat että sun jälkeen (tarkoittaen sitä miestä) päivistä ja viikoista puuttuu valitettavasti jotain. Mitähän vastais :D
 
"vieras"
Iltaa vaan!
Nyt lähtee Peekoon valitus /- ruikutusmiesmonologi.
Alkaa syksy taas lähestymään ja erosta on kohta vuosi... Vaikka niin olen enemmän tai vähemmän päättänyt, että olen päässyt siitä yli ja uusia haasteita kohti, mutta jotenkin syksyn mittaan kaipaus ja se jäljellä oleva rakkaus pyrkii pintaan.
Aina mulla on ollut menevähkö elämäntyyli, mutta ehkä tämä vuoden sisäinen "sinkoilu" paikasta paikkaan, välillä vaan kotona kääntymässä käyden, on ollut jotain "pakahduttamista" tai niin, ettei ole asioita ehtinyt ajatella.

Kyllähän se on niin, että ei siitä enää mitään tulisi, enkä välttämättä edes haluaisi, mutta minkäs sitä päälleen voi. 18 vuotta ei voi ihan niin vaan pyyhkiä pois...
Mutta olen sentään saanut muutaman vanhan kaverin takaisin, jotka ei exää voineet sietää. :)
Ei kai ne vuodet ihan heti kuitenkaan unohdu.
Mites sun lapset pärjäilee kun olet koko ajan menossa jossain?
Eivät ole sanoneet että olisit isä kotonakin enemmän :)
 
Tinkulle :hug: mut kiva että jotain piristystä syksyyn, uutta väriä/leikkausta tms. :)

KK, meillä alkaa vasta iltasadun lukeminen/kuuntelu (esikoinen lukee jo usein miulle ja kuopukselle iltasadun :) )
kiitos halista:) ei tässä hätää ole,se vaan aina osuu muhun.Onhan se ihana ajatella et olen sen mielessä vielä ettei ole unohtanut eli olin sille tärkeä,niinkuin sekin mulle.kohtaaminen elämässä joka ei unohdu koskaan.

ja juu piristystä syksyyn kun saa uutta väriä päähän,en malta odottaa!
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28878805]Ei kai ne vuodet ihan heti kuitenkaan unohdu.
Mites sun lapset pärjäilee kun olet koko ajan menossa jossain?
Eivät ole sanoneet että olisit isä kotonakin enemmän :)[/QUOTE]

Ne on jo sen verran vanhoja, että kyllä ne pärjää. Ei nekään täällä paljoa homehdu, tyttö harrastuksissa ja poika muuten vaan luuhaa tolla.
Välillä tuntuu, että kerran viikossa nähdään.

Kyllä näin syksy/-talviaikaan ollaan kaikki enemmän kotona, minäkin olin peräti 17-19 ihan vaan kotona ja tossa vähän ennen yheksää tulin.
Ja kyllä talvella ollaan täällä enemmän kaikki, kesä meni vähän sinkoillessa =)
 
MITEN MULLA ON NÄIN USKOMATON TUURI!!! RR on tulossa Suomeen, liput tulee myyntiin ylihuomenna, ja mulla on rahaa!!!!

Alastulossa mättään kanssa keikalle jouluna, wohoo!!!!!

:voitontanssihymiö:
mikäs toi sitten on? toivotaan että saatte liput siinähän on sitten joululahjaa kerrakseen.

muoks:eikäkö onko se se sama mitä olitte jo aiemmin kattomassa....?
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Kaiken muun kestän, mutta iltakiukkuja vihaan ja inhoan. Tälläisina hetkinä sitä sortuisi polttamaan jos olis tupakkaa. Mistä tulikin mieleeni että 3 viikkoa!
 
"vieras"
Ne on jo sen verran vanhoja, että kyllä ne pärjää. Ei nekään täällä paljoa homehdu, tyttö harrastuksissa ja poika muuten vaan luuhaa tolla.
Välillä tuntuu, että kerran viikossa nähdään.

Kyllä näin syksy/-talviaikaan ollaan kaikki enemmän kotona, minäkin olin peräti 17-19 ihan vaan kotona ja tossa vähän ennen yheksää tulin.
Ja kyllä talvella ollaan täällä enemmän kaikki, kesä meni vähän sinkoillessa =)
No hyvä :)
Ja jos lapset on jo isompia niin tuskin hekään kotona pahemmin viihtyvät.
Ja kesä on aina kesä, helppoa tulla ja mennä :)
 
muistatteko sen mun suuren ihastuksen jota ikävöin pitkin talvea täällä ketjussa? tai no tietty muistatte....sen jonka luonakin olin sillon lomalla. no joo,kuitenkin se otti yhteyttä..tuli kauhee ikävä:'( kyllä mä sille vastasin,tietty, samalla niin ihana kuulla kuulumisia mutta samalla iski ikävä taas.tai ainahan mä sitä ikävöin ja jos se pyytäis niin mä lähtisin vaikka heti sen luokse,tarraisin kiinni enkä päästäis ikinä enää pois. juu,että sellasta tähän päivään.

:mad:

Ny mä sanon murrrr...

Me eletään ajanlaskun kolmatta vuosituhatta ja asutaan sivistysvaltiossa. Se on naarasotuksellekin ihan sallittua ottaa yhteyttä.

Miten helvetissä voit olettaa miesparan tietävän kiinnostuksesi laadusta jos et ole sitä kertonut? Täh?

Kas kun sukupuoleni vika on semmoinen, että ei me miesparat koskaan ymmärretä mitään hienovaraisia vihjailuja. Tolloja me ollaan kaikki. Miesten kans toimitaan siten, et niit lyödään pesäpallomailalla takaraivoon ja annetaan niiden ihmetellä tapahtunutta sitten myöhemmin.

Puhelin käteen ja toimeksi. Tai mä sanon uudestaan murrr...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä