The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:mad:

Ny mä sanon murrrr...

Me eletään ajanlaskun kolmatta vuosituhatta ja asutaan sivistysvaltiossa. Se on naarasotuksellekin ihan sallittua ottaa yhteyttä.

Miten helvetissä voit olettaa miesparan tietävän kiinnostuksesi laadusta jos et ole sitä kertonut? Täh?

Kas kun sukupuoleni vika on semmoinen, että ei me miesparat koskaan ymmärretä mitään hienovaraisia vihjailuja. Tolloja me ollaan kaikki. Miesten kans toimitaan siten, et niit lyödään pesäpallomailalla takaraivoon ja annetaan niiden ihmetellä tapahtunutta sitten myöhemmin.

Puhelin käteen ja toimeksi. Tai mä sanon uudestaan murrr...
no kyllä se tietää,meillähän oli säpinää mutta välimatka ja kaikki muut pienet jutut niin...ei siitä mitään tullu.se tietää mun tunteista ja tietää että kaipaan sitä,tietysti mä olen sen sille kertonut ja talvella kun lähin sen luota niin itkin sitä sille ihan valtoimenaan. että kyllä tässä kummatkin tietää toisensa tunteet. että äläpäs murise mulle yhtään.
 
Mie oletin että tinku oli kyllä kiinnostuksensa ilmaissut mut mies oli laittanut hommaa jäihin..? : / Mut jos näin ei ollukaan niin tottakai sille pitää kertoa!!
Hyvää yötä tai mitä ny ikinä sängyssä teetkin...

Kiinnostuksen ilmaisuja on monia asteita. Mut jos joku kiinnostaa siten, et tekee mieli tarrata kiinni eikä päästää koskaan irti, niin sit sanotaan niin eikä todeta, et taidan hiukka tykätä sinusta.

Juu, mä olen monin tavoin tollo. Mut tähän ikään mennessä ainutkaan naarasotus josta olen oikeesti ollu kiinnostunut ei ole päässyt näpeistäni tietämättä asiaa. Juu, olen saanut ton vuoksi korvillenikin.

Juu ja olen ihan täys tollo. Tai sit vaan sevverran herrasmies, että en koskaan ahdista meikäläistä kiinnostavaa naarasotusta semmoiseen nurkkaan josta hänellä ei ole kunniallista pakotietä. Niinpä mä en koskaan kysy kiinnostavan naaraan yhteystietoja, koska siitä äkkiä naaras tuumaa, et pitäiskö ny tolle potentiaaliselle pervolle antaa ihan oikee numeronsa. Homma on huomattavasti miellyttävämmin kuitattu jos mä annan omani.

Voi miten moni toivomani puhelinsoitto on tolla konstilla jääny saamatta. Mut toisaalta jos naaraassa ei ole sevvertaa munaa, että osaisi ja uskaltaisi ottaa yhteyttä, niin kyseessä on joka tapauksessa mulle liian kesy.
 
no kyllä se tietää,meillähän oli säpinää mutta välimatka ja kaikki muut pienet jutut niin...ei siitä mitään tullu.se tietää mun tunteista ja tietää että kaipaan sitä,tietysti mä olen sen sille kertonut ja talvella kun lähin sen luota niin itkin sitä sille ihan valtoimenaan. että kyllä tässä kummatkin tietää toisensa tunteet. että äläpäs murise mulle yhtään.
Ota kukkia. :flower:

Ja murisenpas. Välimatka on ainoastaan tekosyy. Pikkujutut on pikkujuttuja.

Ei noiden vuoksi kukaan kyyneleitä vuodata.
 
kahvikirahvi
no kyllä se tietää,meillähän oli säpinää mutta välimatka ja kaikki muut pienet jutut niin...ei siitä mitään tullu.se tietää mun tunteista ja tietää että kaipaan sitä,tietysti mä olen sen sille kertonut ja talvella kun lähin sen luota niin itkin sitä sille ihan valtoimenaan. että kyllä tässä kummatkin tietää toisensa tunteet. että äläpäs murise mulle yhtään.
Meikä muutti rakkauden puolesta 700km.
 
Ota kukkia. :flower:

Ja murisenpas. Välimatka on ainoastaan tekosyy. Pikkujutut on pikkujuttuja.

Ei noiden vuoksi kukaan kyyneleitä vuodata.
kiitos kukista:)

välimatka ei ollut mulle ongelma,miehelle enemmän koska tietää mistä puhuu ja pikkujutut oli kuitenkin aika isojakin kun ne niputti yhteen. mutta näillä on nyt menty puolisen vuotta siitä kun "erottiin". ei tää musta ole kiinni vaan miehestä,olen kerrtonut enemmän kuin kerran tunteeni sille että kyllä se tietää.
ja minä vuodatan tasan niin monta kyyneltä tän miehen vuoksi kun haluan vaikken koskaan häntä saisi tai näkisi enää koskaan.tästä ei voi sanoa ettei ole kyyneleiden arvoinen koska hän on. tuonu mulle niin paljon iloa elämään viime talven aikana joten kyyneleet on ansaittu. oli tilanne millanen tahansa ja vie elämä meitä miten vaan ja minne vaan niin ikinä en unohda!
 
Sissos saatana, FB tulee käymään ja sit häippäsee johonkin. Sanoi tulevansa kohta. Soitin sille niin oli äitinsä kanssa juttelemassa. Hällä on kiire. :mad:
Mikäs tossa ny ottaa koteloon?

Jos mies käy äitinsä luona, niin ei se siellä syntiä tee.

Mä olisin enempi vittuuntunut niistä miehistä, jotka eivät käy omaa äitiään kattomassa.
 
Ei voi mitään, suihkun kautta nukkumaan on mentävä. Taidan hoidattaa tiskaamisen mp.llä huomenna.. No mutta kauniita unia joka tapauksessa kaikille :kiss:
Kaikki lähtee tutilullimaan?

Mikäs siinä. Mä laitan leffan pyörimään ja parvekkeen oven auki. Tänään leffana on Brucen diehard numero 4. Iltanaposteltavaakin on, mut laiskana en viitti luetella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä