The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jeepulista jees...meitsi poistuu :wave:...meillä alkoi iltamat ja nyt tuntuu kaikilla olevan ihan hurjasti mulle asiaa :D...pitää päivittää päivän tapahtumat ennen Nukku- Matin tuloa

Mutta. Pitäkääpäs työ lystiä ja lippua korkeella :)!
 
...jeepulista jees...meitsi poistuu :wave:...meillä alkoi iltamat ja nyt tuntuu kaikilla olevan ihan hurjasti mulle asiaa :D...pitää päivittää päivän tapahtumat ennen Nukku- Matin tuloa

Mutta. Pitäkääpäs työ lystiä ja lippua korkeella :)!
Lystinpidosta en tiedä. Mut on kovin mahdollista ja jopa todennäköistä, että lähden tästä vielä kulmakippolaan.

Mut naarasotukset ovat kovin kummallisia. Meikäläinen kirveellä veistettyine pärstävärkkeineen on joutunu jokusellekin nuorisoedustajallekin sanomaan kiitos, mutta ei kiitos. Oikeesti. Ja mä kun en tahdo ketään loukata tai satuttaa.

Mut en vissiin vaan osaa kattoa ketään alle itseni ikäistä sillä silmällä. En ainakaan ketään tyttäreni ikäistä, mut olen mielummin pakit antava ihrasikaporsas, kuin hyväksikäyttävä hyypiö. Elämä on kovin kummallista.

Mut ny kulmakippola taas vaihteeksi kutsuu. Ei naarasotukset, vaan mahdollinen hyvä shakkimatsi.

Jos aamuyöstä sattuu naarasotus huhuilemaan parvekkeen alapuolelle, niin sisäänpääsy sit katsotaan erikseen.
 
Lystinpidosta en tiedä. Mut on kovin mahdollista ja jopa todennäköistä, että lähden tästä vielä kulmakippolaan.

Mut naarasotukset ovat kovin kummallisia. Meikäläinen kirveellä veistettyine pärstävärkkeineen on joutunu jokusellekin nuorisoedustajallekin sanomaan kiitos, mutta ei kiitos. Oikeesti. Ja mä kun en tahdo ketään loukata tai satuttaa.

Mut en vissiin vaan osaa kattoa ketään alle itseni ikäistä sillä silmällä. En ainakaan ketään tyttäreni ikäistä, mut olen mielummin pakit antava ihrasikaporsas, kuin hyväksikäyttävä hyypiö. Elämä on kovin kummallista.

Mut ny kulmakippola taas vaihteeksi kutsuu. Ei naarasotukset, vaan mahdollinen hyvä shakkimatsi.

Jos aamuyöstä sattuu naarasotus huhuilemaan parvekkeen alapuolelle, niin sisäänpääsy sit katsotaan erikseen.
jaa et minkäs ikänen tyttö sulla sitten on?

varo karhuja;)
 
jaa et minkäs ikänen tyttö sulla sitten on?

varo karhuja;)
Tyttö täyttää kakskymmentä, kuis nii?

Mut nyt taas on käyty suihkussa, on puhdas vaatekerta päällä, joten taidan lähteä liikenteeseen.

Jos olisin gauheesti naarasotusta vailla, niin hyppäisin taksiin ja ajaisin mummotunneliin, mutta just ny taidan tyytyä kävelemään kulmakippolaan ja toivoa, että siellä olis kelvollinen shakkimatsi tarjolla.
 
varo karhuja;)
Ai nii. Nestemäisiä karhuja mun varmasti tarttis pelätäkin.

Mut noin muutoin mä olen just niin tollo et mä en pelkää karhuja, koiria, naaraita tai mitään muutakaan mikä liikkuu kahdella tai neljällä jalalla. Tossa on puukko jääkaapin päällä odottamassa omistajaansa joka oli taannoin eri mieltä mun lompakkoni omistussuhteesta. Oletan, että takavarikointioperaatio teki pipiä, mutta eipä ole tullut omaisuuttaan hakemaan takaisinkaan.
 
Tyttö täyttää kakskymmentä, kuis nii?

Mut nyt taas on käyty suihkussa, on puhdas vaatekerta päällä, joten taidan lähteä liikenteeseen.

Jos olisin gauheesti naarasotusta vailla, niin hyppäisin taksiin ja ajaisin mummotunneliin, mutta just ny taidan tyytyä kävelemään kulmakippolaan ja toivoa, että siellä olis kelvollinen shakkimatsi tarjolla.
no eikun uteliaisuuttani vaan kysyin:)
 
IhanaValo
Säälittää naapurit taas tänä iltana...on nimittäin joutunu korottaa ääntään useammankin kerran kun ei lapsille mene mikään perille. Pari kertaa/aihe kävin toki ensin sanomassa ihan normaaliäänellä ja nätisti mutta sen jälkeen sai vielä muutaman kerran sanoa samoista asioista...ja ja..ei-niin-hiljaa-ja-nätisti :ashamed:
 
kävin perjantai-iltana mummotunnelissa ja siellä oli kyllä varsin kiitettävästi naaraksia liikenteessä
Viimetteeks ko mä olin tuolla, niin olin vaan kiltisti kattomassa kaverin bändiä keikalla. Ja sit mua vietiin niskasta tanssiparketille edes näkemättä naamaani. Ainoa mikä mut pelasti nukkumaan yksin ihan ikiomaan sänkyyn oli kunnon känni.

Joskus viinalla on hyviäkin vaikutuksia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä