The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuka seuraa urheilua??? Mun lempilajini on naisten takaa- ajo.

Urosotusten ja naarasotusten ero kun jossain määrin taitaa olla siinä, et naarasotukset tykkäävät tupsutella ja töpsötellä puoli vuorokautta lähteäkseen baanalle. Sit kikattelevat naistenhuoneessa keskenään useammankin tunnin ihmetellen urosotusten hölmöyksiä. Milloin viimeksi olet nähnyt naarasotuksen, joka osaa mennä naistenhuoneeseen yksin?

Urosotukset taas ovat semmoisia, että ennen iltahupia käyvät paskalla ja vetävät puhtaat kalsarit jalkaan ja jos heillä on kämpässä peili, niin eivät siihen vaivaudu vilkaisemaan.

Ja se tanssi on ihan turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä.
eilen näin sellaisen..itseni.
 
kahvikirahvi
Melkoisen kylmää kyytiä kyllä...mutta kyllähän tossa kuultaa läpi se lähiomaisen järkytys asiantilasta sekä syyllisyys kenties siitä, ettei sitä itse (vanhempana) ole osannut huomata ja siten siihen nopeammin reagoida sekä kenties siitä, että onko itse omalla käytöksellään/esimerkillään ollut myötävaikuttamassa tuohon suuntaan (mikä jälkikommentista tulee hienoisesti esille)...

Alkoholismi kun koskettaa koko lähipiiriä, ei ainoastaan sitä sairastunutta. Ja monesti juuri asian kieltäminen kuuluu sitten niiden muiden kipuiluihin ennen kuin oikeasti lähtevät hekään asiaa hyväksymään.

Mutta hienoa tässä on se, että se ystäväsi on hakeutunut hoitoon ja siis itse noussut ikään kuin tilanteen herraksi myöntäessään avun tarvitsemisen sekä sen, että riippusvuus suhde on suuri ja haitallinen. Hänelle isot hatun nostot jo tässä vaiheessa ja paljon paljon myötätuulta sekä voimia jatkoon :flower:! Päivä kerrallaan eteenpäin pienin askelin, niin hyvä tulee :)! Ja sinulle niin ikään voimia, koska - näin ymmärsin - olet tärkeässä ystävän asemassa tukien ja kantaen (kuitenkin niin ettet itse millään muotoa ota toisen murheita taakaksesi) :hug:...
No tällä läheisellä on suurin osa perheenjäsenistä alkoholin suurkuluttajia, ja kotoa on salliva asenne alkoholiin. Aikuiset lapset saa tulla kotiin ryyppäämään, lapsista huolimatta. Ja tosiaan viistoistakesästä vanhemmille ostetaan juomat äidin puolesta "että tietää mitä meidän mussukka juo."

Tekis mieli käydä sanomassa pari valittua sanaa tälle rouvasihmiselle :kieh:
 
Kyllä se uros luonnossakin monenlailla tepsuttaa naaraan vuoksi, joten...

Kyllä se on yksi sieltä parhaimmasta päästä, jota voi vaatteet päällä (ja miksei ilmankin) tehdä.
=)
Nojoo.

Mut jos ny oikeesti tarttee totuus tunnustaa, niin noi parvekkeeni alapuolella huhuilevat naarasotukset ovat kumminkin melko harvinaista herkkua. Ei tapahdu usein. Jos tapahtuu, niin kiusallinen tapahtuma on se.

Toi yks tosin oli kyllä semmoinen, että en tykkäisi lainkaan matalaa jos ottaisi yhteyttä, mutta kun ei ota, niin minkäs mä sille voin.

Kulmakippola taitaa kutsua vielä tänäänkin. Naarasotuksia tuskin tarttee pelätä, mut paikalla saattaa olla jokunen ihan kelvollinen shakkivastus.
 
IhanaValo
Urosotusten ja naarasotusten ero kun jossain määrin taitaa olla siinä, et naarasotukset tykkäävät tupsutella ja töpsötellä puoli vuorokautta lähteäkseen baanalle. Sit kikattelevat naistenhuoneessa keskenään useammankin tunnin ihmetellen urosotusten hölmöyksiä. Milloin viimeksi olet nähnyt naarasotuksen, joka osaa mennä naistenhuoneeseen yksin?
:wave:

En muutenkaan osaa sen kummemmin laittautua, tietty se vaatteiden valinta on vaikeaa mutta senkin teen ihan itekseni.
 
....huh huh, hikihän siinä tuli ja vallan runsaasti sanomistakin mutta....TA-DAAAAA :D!

Valmis on retonki! Ipanapa tykkää siitä kovasti ja mekon kanssa on tässä keikistellyt ja poseerannut, joskin myös testannut miten se päällä voi pomppia ja juosta ja - ennen kaikkea! - soveltuuko se miten hyvin fillarilla kaahaamiseen :D... Hyvin kävi, oli sopivan pitkä ja kaikkee...:D

Vaan ei musta kuiteskaan mitään ompelijaa näillä lahjakkuuksien puutoksilla tule - ja hyvä niin :D
 
No tällä läheisellä on suurin osa perheenjäsenistä alkoholin suurkuluttajia, ja kotoa on salliva asenne alkoholiin. Aikuiset lapset saa tulla kotiin ryyppäämään, lapsista huolimatta. Ja tosiaan viistoistakesästä vanhemmille ostetaan juomat äidin puolesta "että tietää mitä meidän mussukka juo."

Tekis mieli käydä sanomassa pari valittua sanaa tälle rouvasihmiselle :kieh:
Naaaa...:O...vai simmonen tappaus...

Joo, käyhän vaan sanomassa muutama valittu - munkin puolesta :kieh:...

Vaikka eihän se asioita mihinkään muuta, itelleen vaan pahanmielen lisää kerjää...ja on siinä sitä ristiä kannettavaksi heilläkin, jos vaikka eivät sitten sitä vielä ymmärräkään... Huono homma.
 
Naaaa...:O...vai simmonen tappaus...

Joo, käyhän vaan sanomassa muutama valittu - munkin puolesta :kieh:...

Vaikka eihän se asioita mihinkään muuta, itelleen vaan pahanmielen lisää kerjää...ja on siinä sitä ristiä kannettavaksi heilläkin, jos vaikka eivät sitten sitä vielä ymmärräkään... Huono homma.
Saa mun kuvani tarvittaessa lainaksi. Ei kummempaa pelottelua tartte.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä