The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Luulenpa että mies ei halunnut mitään muuta mun kanssa. : /
Miesotuksia on montaa sorttia. Jos ottaa yhden illan sonnin, niin semmoisen saa. Sit voi ottaa kans semmoisen kesämiehen. Mitään miestensuojelulakia ei ole olemassa, joten semmoisen voi syksyn tullen hylätä toisin kuin kissan. Tähän vuodenaikaan noit hylättyjä kesämiehiä alkaa näkyä lähiöbaarien terasseilla ja kun terassit sulkeutuvat, niin vetäytyvät talveksi luolaansa odottamaan seuraavaa kesää.
Sit on semmoisia kestomiehiä. Ne on naarasotuksille varmasti kaikkein hankalimpia tapauksia ainakin tunnistaa, koska niistä ei voi yhdellä vilkaisulla sanoa, et mitä ne oikein tahtoo. Viihtyvät pirulaiset kotona, hierovat hartiat tarvittaessa, korjaavat katon, tuovat kaupasta muutakin kuin kaljaa ja sen semmoista. Vaikeita tapauksia.

Mut jostain syystä sillai ulkopuolisen tarkkailijan silmin ainakin näennäisesti paras flaksi naarasotusmaailmassa käy just niillä miehennäköisillä, joista tyttäriäni voisin varoittaa. Mä en heitä huoli juomaseuraksi omaan pöytääni, kun asiallisiakin tyyppejä kerran on olemassa.
 
Lady Gardenea
Miesotuksia on montaa sorttia. Jos ottaa yhden illan sonnin, niin semmoisen saa. Sit voi ottaa kans semmoisen kesämiehen. Mitään miestensuojelulakia ei ole olemassa, joten semmoisen voi syksyn tullen hylätä toisin kuin kissan. Tähän vuodenaikaan noit hylättyjä kesämiehiä alkaa näkyä lähiöbaarien terasseilla ja kun terassit sulkeutuvat, niin vetäytyvät talveksi luolaansa odottamaan seuraavaa kesää.
Sit on semmoisia kestomiehiä. Ne on naarasotuksille varmasti kaikkein hankalimpia tapauksia ainakin tunnistaa, koska niistä ei voi yhdellä vilkaisulla sanoa, et mitä ne oikein tahtoo. Viihtyvät pirulaiset kotona, hierovat hartiat tarvittaessa, korjaavat katon, tuovat kaupasta muutakin kuin kaljaa ja sen semmoista. Vaikeita tapauksia.

Mut jostain syystä sillai ulkopuolisen tarkkailijan silmin ainakin näennäisesti paras flaksi naarasotusmaailmassa käy just niillä miehennäköisillä, joista tyttäriäni voisin varoittaa. Mä en heitä huoli juomaseuraksi omaan pöytääni, kun asiallisiakin tyyppejä kerran on olemassa.
Harmi vaan kun tykästyin siihen mieheen.
 
Hei kun puhuin täällä siitä läheisestäni joka haki lääkäristä apua alkoholiongelmaansa, niin nyt sain kuulla että tämän läheisen äiti ei ymmärrä ollenkaan että hänen lapsellaan muka on alkoholiongelma. Kuulemma "oot ihan normaali kun viikonloppu veynyy" ja kyselee vaan oliko muka ihan oma päätös lopettaa juominen (syyttää tämän kumppania), ja samassa viestissä kyselee lapsenlapsia kylään.

Tuntuu tosi pahalta tämän läheisen puolesta, luulis että oma äiti olis se joka on eniten tukena lopettamispäätöksessä ja paranemisessa, mutta ei. No, kai ton suhtautumisen ymmärtää kun muistaa että sama nainen on ostanut ite lapsilleen kaljat siitä päivästä eteen päin kun mukulat on täyttäny 15v..
Toi on paska temppu ja hyvin itsekästä. MUN lapsella ei ole alkoholiongelmaa. Suojelee enemmän omaa julkisuuskuvaansa kuin omaa lastaan.

Samaan syyllistyvät monet vaimot (tai puolisot), mut viina silti on enemmän miesten kuin naisten ongelma. Tai sanotaanko, että yhteiskunta sietää juoppoja miehiä huomattavasti paremmin kuin juoppoja naisia. Kapakassakin känninen mies saattaa olla ihan mukavaa seuraa, mut kännistä ämmää ei kestä kukaan. Mut kun kaikki juopot miehet eivät ole pahoja, ilkeitä tai väkivaltaisia, niin kulisseja pidetään pystyssä kauan senkin jälkeen kun sietoraja on aikapäiviä sitten ylitetty.

Työpaikoilla sama juttu. Kännitoilailut laitetaan kännin piikkiin ja moni juoppo kykenee työnsä asiallisesti hoitamaan vielä monta vuotta sen jälkeen kun viina on ottanut niskalenkin. Äijä olis jo viis vuotta sitten pitäny ohjata hoitoon, mut kun eihän Raimo ny sentään mikään juoppo ole.

Viinan suhteen yhteiskunta on täynnä karhunpalveluksia.
 
Vaihdettiin numeroita. Soitin kerran ja ei vastannut. Laitoin myös viestiä. Ei ole soittanut mulle.
Sit vaan toteat tykästyneesi väärään urosotukseen ja laitat tapahtuneen muistojesi kansioon.

Kahdessa tunnissa ny sinänsä ole kauheesti muistamista kumminkaan. Pitäiskö mun kertoa? Ei. Mut kerron kumminkin. Kun ex- rouvan tapasin, niin siin meni kaks vuorokautta, että kämpästä ei poistuttu eikä vaatteita tarvittu. Mut mä olin silloin nuori, innokas ja kovakuntoinen.

Vanhalla äijärähjällä taas kaks tuntia ei riitä edes kelvolliseen esileikkiin.

Wanha witsi. Italialainen, Ranskalainen ja Suomalainen väittelivät siitä kuka osaa tyydyttää naisen parhaiten.
Italialainen sanoi, et se on puoltunti esileikki ja puoltunti akti, niin nainen huuta puoltunti.
Ranskalainen sanoi, että ei, se on tunti esileikki ja tunti akti, niin nainen huuta tunti.
Suomalainen sanoi, et viime lauantaina kölläytin emännän pedille, tuikkasin kuivana sisään, pari kertaa eestaas ja sit pyyhin pikkuveikan verhoihin. Vaimo on huutanu jo neljä päivää.
 
Hei kun puhuin täällä siitä läheisestäni joka haki lääkäristä apua alkoholiongelmaansa, niin nyt sain kuulla että tämän läheisen äiti ei ymmärrä ollenkaan että hänen lapsellaan muka on alkoholiongelma. Kuulemma "oot ihan normaali kun viikonloppu veynyy" ja kyselee vaan oliko muka ihan oma päätös lopettaa juominen (syyttää tämän kumppania), ja samassa viestissä kyselee lapsenlapsia kylään.

Tuntuu tosi pahalta tämän läheisen puolesta, luulis että oma äiti olis se joka on eniten tukena lopettamispäätöksessä ja paranemisessa, mutta ei. No, kai ton suhtautumisen ymmärtää kun muistaa että sama nainen on ostanut ite lapsilleen kaljat siitä päivästä eteen päin kun mukulat on täyttäny 15v..
Melkoisen kylmää kyytiä kyllä...mutta kyllähän tossa kuultaa läpi se lähiomaisen järkytys asiantilasta sekä syyllisyys kenties siitä, ettei sitä itse (vanhempana) ole osannut huomata ja siten siihen nopeammin reagoida sekä kenties siitä, että onko itse omalla käytöksellään/esimerkillään ollut myötävaikuttamassa tuohon suuntaan (mikä jälkikommentista tulee hienoisesti esille)...

Alkoholismi kun koskettaa koko lähipiiriä, ei ainoastaan sitä sairastunutta. Ja monesti juuri asian kieltäminen kuuluu sitten niiden muiden kipuiluihin ennen kuin oikeasti lähtevät hekään asiaa hyväksymään.

Mutta hienoa tässä on se, että se ystäväsi on hakeutunut hoitoon ja siis itse noussut ikään kuin tilanteen herraksi myöntäessään avun tarvitsemisen sekä sen, että riippusvuus suhde on suuri ja haitallinen. Hänelle isot hatun nostot jo tässä vaiheessa ja paljon paljon myötätuulta sekä voimia jatkoon :flower:! Päivä kerrallaan eteenpäin pienin askelin, niin hyvä tulee :)! Ja sinulle niin ikään voimia, koska - näin ymmärsin - olet tärkeässä ystävän asemassa tukien ja kantaen (kuitenkin niin ettet itse millään muotoa ota toisen murheita taakaksesi) :hug:...
 
Viimeksi muokattu:
Oi jestas, kansalaiset, miten onkaan ihana ilma tuolla ulkosalla...aarinko lekottellee ja lämpsättää...meijen tyttö kävi tässä kauheessa tohinassa vaihtamassa lennossa shortsit jalkaansa kun.."..hei sielä paistaa nyt aurinko ja on kuumaa ja heeeiii...se kesä tuli takasin!!!!" :D

On se riemullista tuo elo kun on vielä noin pieni ja huoleton :heart:

Mä oon ottanut kummallista ryhtiliikettä elikäs sanoin ukaasin koko köörille, että tämä naisihminen sitten tekee rästiin jääneitä askareitaan surrur- pois, joten...vetovastuu ja valivalinatinati- nitkutusten kuunteluosoite on sitten jossain muualla kuin meikäläisen korvien alla.

Toistaiseksi aika hyvin toiminut :O :)...eli meitsi on saanut puuhastelurauhan. Mutta mitä tulee sitten puuhastelujen etenemisiin ja kädenjälkiin, niin....vaihdetaanpas puheenaihetta :D

Sukset hukassa pahasti :snotty:....
 
Viimeksi muokattu:
Vapisevaa iltapäivää ketjuun:wave:

...koko yö meni...kotiuduttu puolenpäivän jälkeen...päikkärit otettu....nyt meni röhnöttelyksi. taisin sitten vetää palstakännit ihan huolella....uups...
Heiii murusemme :kiss:....tais tulla kuitennii ihan tarpeeseen pienet simattelut...
Leppoisasti sitten vaan röhnöttelet meijen kanssa :)...senkin bilepeppu :p :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
nyt kävi klassiset...aina oon pitäny huolen et jos ilta venyy ja eksyn jonnekin et korvikset muistan ottaa sit mukaan kun lähen ettei tuu vaikutelmaa et jätetty tahalaan..no nyt ne jäi ja ihan vahingossa. vieläpä yhet mun lemppareista. voi kökkö.
 
nyt kävi klassiset...aina oon pitäny huolen et jos ilta venyy ja eksyn jonnekin et korvikset muistan ottaa sit mukaan kun lähen ettei tuu vaikutelmaa et jätetty tahalaan..no nyt ne jäi ja ihan vahingossa. vieläpä yhet mun lemppareista. voi kökkö.
:rolleyes:...ai jai jai...pahus sentään...joudut olemaan vielä yhteyksissäkin...oliko hyvä...olohuoneen pöytä, mihin jätit ne :whistle: :p...

Sori, ihan on pakko hiukan kiusia....sulla on ollut mukavata eli kannatti lähteä :)!
 
mulla ois nyt mahdollisuus saada fuckbuddy jos haluisin,en tiedä haluunko...mies tosin anto ymmärtää et vois haluta muutakin....ja tää siis lähti mun suusta tää fuckbuddy juttu kun mies kysy et haluisinko vielä nähä siis ihan muutenkin kuin seksimielessä...en mä halua tuota miestä seurustelumielessä kuitenkaa
 
mulla ois nyt mahdollisuus saada fuckbuddy jos haluisin,en tiedä haluunko...mies tosin anto ymmärtää et vois haluta muutakin....ja tää siis lähti mun suusta tää fuckbuddy juttu kun mies kysy et haluisinko vielä nähä siis ihan muutenkin kuin seksimielessä...en mä halua tuota miestä seurustelumielessä kuitenkaa
oot kyllä veikee tapaus... kuukauisitolkulla oot kitissyt että pitäs saada poikaystävä ja sitten kun potentiaalinen uros ilmestyy näköpiiriin ne se ei kelpaa kuin petikaveriksi

naiset :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
:wave: Heippistä hei...

Mies kotiutui ehjänä :) Tuntuu pienen pientä kapulaa olevan ilmassa mutta siitä se paranee...

Itte tässä mietin viittiskö pyytää kaveria jollekin keikalle joita tuossa suht lähellä on, nyt tuntuu joka viikonloppu..ihan nimekkäitäkin bändejä syksyn mittaan tulossa. Mut en tiiä, osaako kaverin kans enää olla, ei oo mitään juteltavaa jne. ja sekin, että lähtiskö se ylipäätään miun kans minnekään.
 
IhanaValo
oot kyllä veikee tapaus... kuukauisitolkulla oot kitissyt että pitäs saada poikaystävä ja sitten kun potentiaalinen uros ilmestyy näköpiiriin ne se ei kelpaa kuin petikaveriksi

naiset :headwall:
Vähän samoilla linjoilla...koitahan tinku nyt päättää sit, haluatko siis sen miesystävä vai etkö...ei ois niin yksinäistä ainakaan...


Ite henk.koht. en tosin tajua tuota että joku kelpaa vain seksiin muttei sen vakavampaan..itelle kun se seksin harrastaminenkin on jo aika "vakavaa", en vois kenen kans vain sänkyyn hyppää vaan siinä täytyy olla muutakin.
 
mulla ois nyt mahdollisuus saada fuckbuddy jos haluisin,en tiedä haluunko...mies tosin anto ymmärtää et vois haluta muutakin....ja tää siis lähti mun suusta tää fuckbuddy juttu kun mies kysy et haluisinko vielä nähä siis ihan muutenkin kuin seksimielessä...en mä halua tuota miestä seurustelumielessä kuitenkaa
Tinku!!! Nyt!!! I'm gonna spank you....elä nyt ainakaan otteestas päästä, vaan kato tilannetta ainakin tovi...sitä tiiä mitä käy jos ei anna tilaisuuttakaan...
 
:D - no ei ois huono ollenkaan....tai sitten se farkkupeppu :p...namikas tinku :)
No mjuu.

Pitäiskö mun namikkuudesta muuten kertoa tositarina ihan viime vuorokaudelta, jos mä siitä ny jotain muistan. Kun täs ny jo oli tosta viinasta puhetta.

Eilen nimittäin kulmakuppilassa oli naarasotus ja ulkonäkönsä puolestä kieltämättä todella vetävä. Semmoinen, jota ei kulmakuppilassa uskoisi näkevänsä, vaan pikemminkin suihkuseurapiireissä. Ei ollut edes juovuksissa, tais olla pari paukkua ottanu. Muu pöytäkuppikunta taas oli ottanu enemmän tai vähemmän, mut jos PäiviRäsäseltä kysyis, niin kenellekään ei oltais tarjoiltu tuoppiakaan lisää, paitti tolle naarasotukselle. Hän kun oli jokseenkin selvinpäin, mutta kun kaks paukkua ottaneena seuraansa ei kestä kukaan. Ei miehet eikä naiset. Henkilökunta heitti hänet ulos noin klo 18 jos mulla kellosta on mitään tajua. Muu pöytäseurue jatkoi rauhallista ryyppäämistä valomerkkiin.

Vaik luulis, et hänen ulkoisella olemuksellaan ja ammatillaan noi suihkuseurapiirit olis sormien napautuksen päässä. Mut sisältä niin mätä, että eipä tuohon koske pitkällä tikullakaan kulmakippolan paatuneinkaan rapajuoppo. Joku tyylitaju heilläkin.

Ja mun kulmakippolasta uloslentäminen sentään vaatii taitoa. Mä olen tosta joskus koittanu kontata ohi, niin portsari ottaa niskasta kiinni ja sanoo, et asiankannattaja tulee ny sisään ottamaan vielä yhden ja laulaan karaokessa pari elvistä
 
:wave: Heippistä hei...

Mies kotiutui ehjänä :) Tuntuu pienen pientä kapulaa olevan ilmassa mutta siitä se paranee...

Itte tässä mietin viittiskö pyytää kaveria jollekin keikalle joita tuossa suht lähellä on, nyt tuntuu joka viikonloppu..ihan nimekkäitäkin bändejä syksyn mittaan tulossa. Mut en tiiä, osaako kaverin kans enää olla, ei oo mitään juteltavaa jne. ja sekin, että lähtiskö se ylipäätään miun kans minnekään.
Höpsistä höö :) - totta kai sä viitti pyytää messiin mukaan! Ja jos ei sitten häntä nappaa, niin sitten kyselet toista - tai sanot ukkokullalles, että nyt mennään eikä meinata :)!

Mä voisin vaikka lähtee heti sun(kin) kanssa jamittelemaan mutta tää välimatka säätää...vaikka sehän on siis suhteellista, kuten Asiankannattaja on tässä sanonut :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä