Imisitkö ystäväsi miehen penistä tässä tilanteessa?

[QUOTE="vieras";28869412]Tytsin esimerkissä ja keskustelussa oli puhe tilanteesta, joka on akuutti ja vaikea kun lapsen äitiä ei ole paikalla/saatavilla eikä kauppaa lähellä, jolloin vauva joutuisi odottaman kohtuuttoman kauan korviketta. Sinulla ei taida olla suhteellisuudentajua. Mielummin itketät nälkäistä vauvaa ja viivytät tämän perustarpeen tyydyttämistä täysin TURHAAN, kun punnitset kumpi on tärkeämpää : Sinun tarpeet vai lapsen tarpeet. Voi harmi että olet äiti itse :/ Käy sääliksi lapsiasi.[/QUOTE]

noi ketkä vastaa huudattavansa nälkäistä lasta sen aikaa kun käy kaupassa ni on varmaan näitä jotka asuu helsingin keskustassa ja kauppa alakerrassa :D meillä sen verran matkaa kauppaan että siinä menis ainakin 2h ennenkuin saisin vauvalle sen maidon pulloon ja en todellakaan niin kauaa alkais lasta huudattamaan

"vieras"
Tai pahimmassa tapauksessa se lapsi itkee hetken ennen kuin käydään ostamassa korvike, jonka jälkeen lapsen nälkä loppuu tai sitten vaihtoehtoisesti lapsi syötetään toisen naisen äidinmaidolla ilman lapsen vanhemman lupaa ja lapsi saakin huonolla tuurilla jonkun tartunnan tältä imettäjältä.

Mieluummin itse annan lapsen itkeä hetken kuin otan sen riskin, että hän saisi jonkun tartuntataudin.
Tai sitten ostetaan se korvike, vauva juo sen ja sen jälkeen käykin ilmi että vauvalla on paha lehmänmaitoallergia, ja saa vakavan kohtauksen. Ja tätä ei ollut etukäteen tiedossa, koska lehmänmaitoa ei oltu tarvittu.

"vieras"
noi ketkä vastaa huudattavansa nälkäistä lasta sen aikaa kun käy kaupassa ni on varmaan näitä jotka asuu helsingin keskustassa ja kauppa alakerrassa :D meillä sen verran matkaa kauppaan että siinä menis ainakin 2h ennenkuin saisin vauvalle sen maidon pulloon ja en todellakaan niin kauaa alkais lasta huudattamaan
Paska tsäkä käy, niin se lapsi voi joutua kärsimään lopun elämäänsä. Siihen suhteutettuna se kaksi tuntia ei tunnu ollenkaan pitkältä ajalta, eikö?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28869489]Tai sitten ostetaan se korvike, vauva juo sen ja sen jälkeen käykin ilmi että vauvalla on paha lehmänmaitoallergia, ja saa vakavan kohtauksen. Ja tätä ei ollut etukäteen tiedossa, koska lehmänmaitoa ei oltu tarvittu.[/QUOTE]

Tai se imettävä vieras äiti on syönyt jotain vauvaa allergisoivaa ja vauva saa vakavan kohtauksen.

Ja taas mennään..
Miten hän on häiriintynyt? Ei varmaan mitenkään.
Minustakin on pöyristyttävää, että joku voi kaapata äidiltä lapsen syliinsä ja ruveta vaan imettämään - kysymättä lupaa. Näinhän joku oli tekemässä.
Et taida tuntea Akaatin juttuja entuudestaan.. ja missä on kaksoissisarensa Tuulipuku, joka aina ehättää näihin ketjuihin, jotka paisuvat kuin pullataikina?!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28869509]Paska tsäkä käy, niin se lapsi voi joutua kärsimään lopun elämäänsä. Siihen suhteutettuna se kaksi tuntia ei tunnu ollenkaan pitkältä ajalta, eikö?[/QUOTE]

Ihan turha koittaa tehdä siitä muka todennäköinen asia että imettäjällä olisi HiV.

Sairaita olette tai pahasti empatiakyvyttömiä kun oma pakkomielle/itsekkyys menee lapsen edun edelle.

[QUOTE="vieras";28869509]Paska tsäkä käy, niin se lapsi voi joutua kärsimään lopun elämäänsä. Siihen suhteutettuna se kaksi tuntia ei tunnu ollenkaan pitkältä ajalta, eikö?[/QUOTE]

ehkä siinä tilanteessa se äiti tietää sen itsekin jos on joku vakava tarttuva tauti. ite ainakin tiedän ettei mulla niitä ole

"vieras"
[QUOTE="vieras";28869563]Ihan turha koittaa tehdä siitä muka todennäköinen asia että imettäjällä olisi HiV.

Sairaita olette tai pahasti empatiakyvyttömiä kun oma pakkomielle/itsekkyys menee lapsen edun edelle.[/QUOTE]

Mutta se taas on täysin todennäköinen tapahtumain kulku, että joku tuo vauvansa sinulle hoitoon, lähtee hoitamaan asioita, joutuu onnettomuuteen jossa menettää tajuntansa ja sinä satut tuottamaan maitoa?

ehkä siinä tilanteessa se äiti tietää sen itsekin jos on joku vakava tarttuva tauti. ite ainakin tiedän ettei mulla niitä ole
Jokainen äiti voi ottaa itse sen riskin oman lapsen kohdalla, mutta Tytsin asiassa on kyse siitä, että hän altistaisi vieraan lapsen mahdollisille tartunnoille ilman, että edes kysyisi lapsen vanhemmilta lupaa. Tytsi siis itse päättää toisten vanhempien lapsen kohdalle otettava riskin, mikä on mielestäni pienen vauvan tapauksessa täysin väärin. Tytsillä ei ole oikeutta päättää toisten lasten kohdalla tällaista asiaa.

Komppaan!
Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.

Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.
Akaatti! Olen aivan samaa mieltä kanssasi! En todellakaan antaisi kenenkään muun imettää vauvaani! Sellaista tilannetta ei tulisikaan, etteikö vauva ottaisi tuttipulloa, jos olisi oikeasti kyse kuolemanvaarasta! Vai oletteko kuulleet, että jos pienen lapsen äiti kuolee, niin hänen imeväisikäinen vauvansa kuolee nälkään?

• Tykkää
Reactions: Akaatti ja Doves
En ihan heti kyllä pysty rinnastamaan pienen nälkäisen vauvan tuskaa ja miehen erektion tuskaa toisiinsa.

Joskaan en ole mies, enkä omia vauva-aikojani muista, joten en omalta kokemuspohjalta voi vastata.

En imisi on vastaus kysymykseeni ja vastaan tässä sitten siihen toiseenkin.
Että mikäli olisin vauvan ( vieraan ) kanssa tätä omituista avauskuvausta vastaavissa olosuhteissa imettäisin tätä, jos muuta vaihtoehtoa ei olisi. Talo olisi lumen saartama jne.

Jos taas olisin olosuhteissa, joissa saisin hankittua korvikkeita tarjoaisin sitä, mutta jos se ei kelpaisi imettäisin.

Entäpä, jos olisitte ystävänne miehen kanssa lumen saartamassa talossa, ja tämä mies olisi vakavasti sairas ja kärsisi pahasta nestehukasta ja ainoa saatavilla oleva neste olisi rintamaitonne, imettäisittekö tätä miestä :popcorn:

"aap"
Entäpä, jos olisitte ystävänne miehen kanssa lumen saartamassa talossa, ja tämä mies olisi vakavasti sairas ja kärsisi pahasta nestehukasta ja ainoa saatavilla oleva neste olisi rintamaitonne, imettäisittekö tätä miestä :popcorn:
Ilman muuta... tai siltä ystävältä pitäisi kysyä ensin lupa

...jaa ystävältä ei ole mahdollista kysyä.
...mitä h..... mä teen ystävän miehen kanssa lumen saartamalla mökillä ja ystävä on ties missä, varsinkaan jos hänkin makaa tiedottomana sairaalassa.

hweh
peijoonin harmaa vainoaja on niin kiireessä päästä ulisemaan ettei pysy edes kelkassa mistä puhutaan.
Taidat olla pikkusen vainoharhainen :D 'Harmaa vainoaja' vain kirjoitti ettei Peyote ole mies koska Peyote vastasi kysymykseen joka oli miehille suunnattu. Kysymys oli tämä:
-Onkos kukaan mies vastannut ap:n kysymykseen omalta osaltaan. Auttaisitko kaveria hädässä?

Huomaatko mies-sanan tuossa? Silloin on ihan ok huomauttaa kysymykseen vastaavalle naiselle ettei hän ole mies. Vaikkakaan ei mitään pahaa ole vastata kysymykseen jos ei huomannut siellä mies-sanaa. Sen sijaan sun kommenttisi on aika sekopäinen...

hfgbv
En imisi. En myöskään antaisi toisen äidin imettää lastani. Minun tehtäviäni ei hoida yksikään muu nainen. Tilapäisissä häiriötilanteissa on ihan inhimillistä tirauttaa kyynel.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28869522]Tai se imettävä vieras äiti on syönyt jotain vauvaa allergisoivaa ja vauva saa vakavan kohtauksen.[/QUOTE]

Niih, kumpihan on kuitenkin todennäköisemmin sopivaa ihmisvauvalle, ihmisen vai lehmän maito?

"huoh"
Voi tsiisus että mua ärsyttää nämä jeesustelijat "hyi ällöö siis sä vertaat imetystä suihinottoon omg mee hoitoon!!!!".
Menkää itse hoitoon jos ei aivot pelaa tuon vertaa!
Akaatti itse oli selvästi hyvin jyrkästi sitä mieltä ettei halua vieraiden hänen lastansa imettävän ja joskus ihmisellä saattaa se tunnereaktio paukkua vähän ns. yli ja suhteellisuudentaju kadota mutta se ei tee ihmisestä häiriintynyttä tai sairasta.
Kaikki te helvetin palstamammatkin teette ihan samaa huutaessanne Akaattia sairaaksi ja häiriintyneeksi kun ei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään miksi hän voisi olla tuota mieltä.

ok
Eihän nämä edes ole verrannollisia tilanteita. Vauvalle voi hankkia kaupasta korviketta, mutta mitäs sille miehelle lumen saartamaan mökkiin hommaa.. Tuleeko sihteeriopiston typsyt tarvittaessa suksilla pippeliä imemään?

"vieras"
[QUOTE="huoh";28870539]Voi tsiisus että mua ärsyttää nämä jeesustelijat "hyi ällöö siis sä vertaat imetystä suihinottoon omg mee hoitoon!!!!".
Menkää itse hoitoon jos ei aivot pelaa tuon vertaa!
Akaatti itse oli selvästi hyvin jyrkästi sitä mieltä ettei halua vieraiden hänen lastansa imettävän ja joskus ihmisellä saattaa se tunnereaktio paukkua vähän ns. yli ja suhteellisuudentaju kadota mutta se ei tee ihmisestä häiriintynyttä tai sairasta.
Kaikki te helvetin palstamammatkin teette ihan samaa huutaessanne Akaattia sairaaksi ja häiriintyneeksi kun ei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään miksi hän voisi olla tuota mieltä.[/QUOTE]

No voi jeesus!!! AJATTELE suihinottoa ja vauvan ruokkimista! Miten helvetissä ne liittyy toisiinsa :D A puhuu niin hävyttömiä ja omituisia juttuja että en tiedä onko psykoosin oireita tms. Kyllä mä ymmärrän että on häiriytyneitä ja sairaita ihmisiä, ja heille tulee antaa apua. Toivonkin että Akaatti hakee ja saa apua pian.

Yhteistyössä