hömm
No mutku lumi on tukkinut ovet niin, ettei talosta pääse hakemaan lunta.No mitäs vittua? Luntahan talon ympärys täynnä.
Tämä on tällainen Piina / Benny Hill -mash-up.
No mutku lumi on tukkinut ovet niin, ettei talosta pääse hakemaan lunta.No mitäs vittua? Luntahan talon ympärys täynnä.
En auttaisi, eikä olis noin käyttäytyvä mies enää mun kaveri.Onkos kukaan mies vastannut ap:n kysymykseen omalta osaltaan. Auttaisitko kaveria hädässä?
Nainen, joka saa minut vapisemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28868110:Eli ongelmana olisi pakkautunut veri? Varmaan tuikkaisin neulalla niin päästäis ongelmasta.
Et sä oo mies, tiemmä.En auttaisi, eikä olis noin käyttäytyvä mies enää mun kaveri.
peijoonin harmaa vainoaja on niin kiireessä päästä ulisemaan ettei pysy edes kelkassa mistä puhutaan.Et sä oo mies, tiemmä.
Peesi.Kannattaisi ap harkita terapiaa, oikeasti. Ei ole ihan tervettä, että tämä aloitus tuli mieleesi imetys-aloituksesta.
Wtf? Taidat itse a) olla vainoharhainen toisten puolesta ja b) et pysy kelkassa mistä puhutaan.peijoonin harmaa vainoaja on niin kiireessä päästä ulisemaan ettei pysy edes kelkassa mistä puhutaan.
No en ole. Mutta mulla kasvaa kyllä hiukan viiksiä, jotka leikkaan aina nykyisin pois saksilla, koska vahalla ottaminen jätti ihon punaiseksi.Et sä oo mies, tiemmä.
Luulenpa ettei asia etenisi oikeusistuimessa. Esimerkkitilanteessa olikyse hätätilantesta ja kyse ei ole mistään lainvoimaisesta rikosnimikkeestä. Ei ole pahoinpitely, eikä muukaan kyseessä. Syöttämättä jättäminen olisikin heitteillepano. Mikä ihme saa ihmiset näin tulistumaan kuvitteellisesta tilanteesta, läpänheitosta vapaa-aikana. Suositteln pipon löysyttämistä ihan omaksi parhaaksi. Jokainen äidiksi tullut tietää millainen paikka pienen vauvan nälkäitku on, ja itsekin syötin luovutettua maitoa vauvalleni sairaalassa.Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.
Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.
On, koska se mies on kykeneväinen antamaan siihen munan imemiseen luvan.pikkasen ehkä eriasia ruokkia nälkäinen vauva imettämällä kuin imeä miehen munaa.
No jos lumi on saartanut talon, niin kyllähän siinä kylmähaude järjestyisi...Mitää kylmähauteita ei olisi. Ainoat vaihtoehdot olisi joko imeä ystävän miehen penistä tai sitten antaa hänen kärsiä tuskaisena itkien.