Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Työpäivä ohi kera muutaman kommelluksen. Jatketaan harjoituksia huomenna.

Loppuilta herkutellen, omassa hyvässä seurassa.
Toki olis kivaa jos ja kun olisi joku jonka kanssa viettää tämä päivä... Taas niitä hetkiä kun kaipaa miestä
rinnalleen... Mutta surkuttelut nyt sikseen kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Savusauna, sahti, matala savusaunan poukama ja vanhojen jännittävänmuotoisten uppopuiden etsintä.
Pari kuikkaa näin mutta sitä parikymmenpäistä parvea ei näkynyt, vissiin liian aikaista vielä. Kuunneltiin korvat höröllä kimeää ääntelyä ja mietittiin oliko se kalasääksi joka joskus pyörii täälläkin.

Tytärkin kävi makkaran paistossa, mutta halusi sitten kyydin takaisin kotiin jo ennenkuin sauna oli valmis. Se ei oikein osaa arvostaa tuollaista mökkihengailua. x)
 
Oumai, ihan hirvittää mitä olen mennyt tekemään. Lapsille tulee uusi kerrossänky, se on ihan fine, mutta jotta se sänky tänne mahtuu, pari vanhaa lähtee, sitä myöten pari pöytää ja kaappia muutenkin vaihtaa paikkaa ja tää siivoushan on aloitettava siitä lähtien että pyyhin astiakaappien hyllyt ja suunnittelen josko maalaisin seinät uusiksi... :D (onneksi en edes oleta että kukaan muu tätä urakkaa suorittaa, mutta mukava se on itse itseään työllistää vapaina)
 
Ou mai kaad mikä aamupäivä. Onni onnettomuudessa, että olen vielä tämän päivän kotosalla sairaan muksun kanssa. Talon katto vuotaa (taas ja viimeksi kastu keittiö) ja nyt tulee vessan katosta vesi läpi. Se on syksy ja sateet taas täällä vissiin. Viime keväänä oli viimeinen mittaus keittiössä edellisen vaurion ja korjausten jäljiltä ja kesällä maalasin keittiön uuteen uskoon. Viimeiset listat saatiin paikoilleen pari viikkoa sitten. Et ei taas viittis ruveta maalailemaan...
Huollon ukkelit tuli alle tunnin sisään soitosta ja vika on jo paikallistettu katolla.
Nyt vain nopeeta korjausta, niin ei tule iso vaurio. Toisaalta vessan tuunausta olen jo suunnitellutkin ettei niin haittaisi.
Jos olisin ollut töissä, niin tätäkään en olis ihan heti huomannut.
Lounas on syöty ja paikat siivottu ja toivottavasti muksukin nukkuisi hetken. Pyykit ja astiat pyörii koneissaan. Nyt kuppi kahvia ja rauhottumista. Sitten dekkari käteen.
 
Viimeksi muokattu:
Hopeatoffee: Outs. Kyseessä huollon ukkeleista päätellen kerros-/rivitalo? Toivottavasti ei teille itselle tule kauheita kustannuksia.

Me odottelemme täällä anoppia saapuvaksi visiitille. Mulla alkaa olemaan sellainen olo, että pidän yllä majataloa, sen verran paljon on populaa käynyt viime aikoina. No, syksyksi varmaan rauhoittuu.

Nyt sataa oikein reippaasti, tekee hyvää sienille. Tatteja ja rouskuja odotellaan yhä nouseviksi. Eiköhän nämä sateet houkuttele ne esiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Joo, kerrostalo ja ylin kerros meillä eli tännehän se vesi tulee ekaksi. Tää on vielä pientä. Tässä asunnossa oli sähkövika eli vikapäinen edellinen asukas oli tehnyt itse laittomasti sähkötöitä ja keittiössä iski virta läpi, kun koskin laitteisiin. Onneksi ei ollut vauva sylissä, kun tiskikone iski kynsille. Sitten tämä keittiön kastuminen ja homehtuminen. Pyykkikone kärtsäsi... Sitten on lukemattomia pienempiä juttuja.
Onneksi en sitten alkanut lomalla tuunaamaan vessaa uusiksi, nyt voisi vi..aaa kuin pientä oravaa. Tuli vaan kiire nostaa edellisen korjauksen aiheuttaman reiänpeittona toiminut upea Fidalta ostettu laivataulu syrjään. Ei muulla ny väliä, mutta se ei saa mennä pilalle. Kiva mennä viideltä vessaan ja kuunnella sitä litinää ja ihmetellä, miksi vessanpönttö on ihan märkä. Ei heti leikannut, mitä tapahtuu :)
Maaleja löytyy kellarista, jos nyt vaan taloyhtiö estäisi vahingon leviämisen.
Pahin on ollut tuo toissajouluinen keittiön kastuminen, mutta siitä ollaan just toivuttu.
 
Viimeksi muokattu:
Hopeatoffee, voi ei halaus.
On aika ikävää kun vettä tulee sisälle.

Hyvä ruoka, hyvä mieli ja kilojakin on puonnut muutama lisää.
Vettä sataa ja tänään olisi ollut isän synttärit :(
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Onneksi näyttää siltä, että sade taukoaa illaksi. Pääsen mettään anoppia karkuun. :whistle: Mokoma lähti kaupoille mukaan. Muuten mukava anoppi, mutta ei ymmärrä, että toista lastenlasta ei meiltä tule mun remissiossa olevan sairauden vuoksi. Itse just olen hyväksynyt asian ja nyt siitä taas muistutellaan. Plääääh! Kiitos että sain mutista. Helpotti oloa. :D

Kappas, ilmakin kirkastui heti!

Ai niin Kais: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Lucifer, ihana kuulla siusta.
Kuinka voit ? Halauksia ja voimia.

Mulla taas vähän paino pudonnut ja eilen tuli kuntopyöräiltyä. :)
Kaunis ilma.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
lucifer
Lucifer, ihana kuulla siusta.
Kuinka voit ? Halauksia ja voimia.

Mulla taas vähän paino pudonnut ja eilen tuli kuntopyöräiltyä. :)
Kaunis ilma.
olosuhteet huomioon ottaen hyvin, tulin eilen kotiin pitkästä aikaa. Muutama rankkaviikko osastolla hoitojen puolesta takana. Kotona saan vain olla,mutta tärkeintä on että saan olla täällä.
 
vieras 2
olosuhteet huomioon ottaen hyvin, tulin eilen kotiin pitkästä aikaa. Muutama rankkaviikko osastolla hoitojen puolesta takana. Kotona saan vain olla,mutta tärkeintä on että saan olla täällä.
Ihan ulkopuolisena tungen tähän ketjuun, anteeksi.

Halusin vaan tulla sanomaan, että on ihanaa että sinä Lucifer pääsit kotiin ja näkemään lapsesi eskarin aloituksen :) Lopulta ne elämän tärkeimmät asiat on aika pienia, mutta kuitenkin niin isoja <3 Ihanaa viikonloppua koko perheelle!
 
Korkeasaari sateessa ja voisi kuvitella, että siellä on hiljaista. Kissan viikset, jengiä kuin pipoa liikkeellä. Siellä oli Fazun perhepäivä ja porukkaa riitti. Note to myself: seuraavalla kerralla sateenvarjo mukaan. Nyt kotisohvalla vällyjen alla lämmittelemässä.
 
kammottavankamala työviikko takana, selvisin siitäkin voittajana :xmas:
käsi on ihan turta, ja tietty tänään nyrjäytin peukalon samasta kädestä, ja toinen jalkakin ilmoittelee et ei kiitos tällaisia työputkia enää.

ja mikä parasta: ihanan ystävän kanssa yhdessä jääkiekkopelissä :heart:

nyt palkitsen itseni lonkerolla, ainakin tuolla yhdellä, ja nautin huomisesta vapaasta, sit taas työt kutsuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Lucifer ihanaa kun saat olla kotona lapsen aloittaessa eskarin

Mulla oli ihan ok ilta eilen ystäväpariskunnan kanssa, viiniä, korttipeliä, juttelia.

Ja kuuleman mukaan olen menossa kihloihin, tosin en oo ite ollu moisesta tietoinen ennen kuin eilen
tää mun "sulho" kertoi mun puhunneen moista.
Ihana pikkukylä.

Aamuksi tuli työvuoro mukavaa. Kummasti riittää noita töitä...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Iso iso kaalilaatikko tuli tehtyä tänään

Vielä hienompaa, miun perjantaina 3 v täyttävä poika otti vihdoin tänään potan käyttöön. Aiemmin on yritetty. On lahjottu, kiristetty uhkailtu (ei siis oikeasti pahasti). Ja poika karttoi pottaa kuin ruttoa. Enkä halunnut tehdä potasta mörköä, joten sinne en pakottanut.

Ja tänään kun se alkoi, koko päivä mentiin ilman vaippaa. Pottaan tuli tosi monet pisut ja yhdet kakat. Muutama vahinkokin Mutta oon ylpee. Maltoin odottaa, jotta poika on itse valmis.
 

Yhteistyössä