The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää ajattelin juhlia sit kun pp menee nukkumaan. Ostin yhen tsihin ja jäätelön :)
Huomenna sitten lempiystävän ja lasten kanssa särkänniemeen!
mää otin jo yhen tsihin,kurko greipin:p yllättäen se on jo melkeen tyhjä vaikka just tsihautin,yleensä litkin tuntitolkulla. kaupasta kun tossa joku aika sit tulin niin yllättäen you know who oli taas "naapurissa" ja höyry nous taas.

voi kun pääsiskin kattoo delfiinejä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
:hug: :kiss:

Mä en jaksa koko ajan olla yksin kotona. :snotty:
Jos mä ihan oikeesti ja vailla ketunhäntää kainalossa puhun, niin toi on niin totta kuin valehtelematta osaan kertoa.

Jospa ny edes kerran osaisin olla puhumatta paskaa tai heittämättä halpaa humööriä. No en taida osata.

Taidottomuudestani tai tolloudestani huolimatta nukkumaluukun seinät ny vaan kaatuvat päälle. Jolloin neljän seinän sisältä pitää päästä pois, oli asiassa järkeä tai ei. Useimmin ei.
 
IhanaValo
LG pitää sit hauskaa muidenkin puolesta, jotka ei syystä tai toisesta ole ulos lähössä..:kiss:

Tinkulle :hug:


Mie painun iltapalalle, katon samalla jakson Big bang theoryä ja sit suihkun kautta sänkyyn...:wave: Illanjatkoja ihmiset!
 
kahvikirahvi
mää otin jo yhen tsihin,kurko greipin:p yllättäen se on jo melkeen tyhjä vaikka just tsihautin,yleensä litkin tuntitolkulla. kaupasta kun tossa joku aika sit tulin niin yllättäen you know who oli taas "naapurissa" ja höyry nous taas.

voi kun pääsiskin kattoo delfiinejä:heart:
Ens kesänä tuut meidän kaa särkkään!

Mä ostin pirkka-lonkeron, se on ihan yllättävän hyvää vaikka en kauheesti lonkeroista perusta. Paitsi cinebrychoffin lonkero on ah ihanaa ja taivaallista.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Takki on päällä.

Huomiseen tai ylihuomiseen.

Älkää tykätkö matalaa. Meikäläisen saa kaapattua matkaan lausumalla taikasanan. Harva naarasotus ton taikasanan osaa.
Meikäläisestä pääsee eroon vielä helpommin. Sen taikasanan osaa kaikki naarasotukset.

Mut nyt baari, viihde ja huono elämä kutsuu.

Kuulemisiin.
 
Lady Gardenea
Takki on päällä.

Huomiseen tai ylihuomiseen.

Älkää tykätkö matalaa. Meikäläisen saa kaapattua matkaan lausumalla taikasanan. Harva naarasotus ton taikasanan osaa.
Meikäläisestä pääsee eroon vielä helpommin. Sen taikasanan osaa kaikki naarasotukset.

Mut nyt baari, viihde ja huono elämä kutsuu.

Kuulemisiin.
Minäkin poistun nyt. :wave:
 
Jäätelöä namm!
Mun elämä muuten meni pilalle eilen kun selvis että puffet on nestléllä :'( Samoin classicit.
Jäätelö on kyllä niin :p

Mä taas oon nyt kuukaus sitte tajunnu et mullekin on oma tuutti. Vuosikausiin saanu edes syödä semmosia niin nyt sitten sain ja kyl oli niin hyvää. Sais vaan tehdä enemmän makuja ja isoja laatikoita niitä :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28865260:
Jäätelö on kyllä niin :p

Mä taas oon nyt kuukaus sitte tajunnu et mullekin on oma tuutti. Vuosikausiin saanu edes syödä semmosia niin nyt sitten sain ja kyl oli niin hyvää. Sais vaan tehdä enemmän makuja ja isoja laatikoita niitä :D
Oma tuutti? Gluteeniton vai? Vinkkaas vähän, mummuni just puhu että hänen tekis niin mieli vohvelijäätelöä.
 
kone hidastelee ja muutenkin huono päivä ollut joten lähden nukkumaan vaikka ei se uni tule,heti kun hiljenee niin rupee ajatukset laukkaamaan,huomenna uusi kurja päivä taas tiedossa. mutta nyt toivottelen öitä niille jotka vielä tänne jää. öitä ja unia:kiss:
 
Ai juu.. 6 päivä mun steri asiat etenee. Lääkäri laittaa sillon lähetteen eteenpäin. Toki mulle tulee leikkaus eteen,kun liian isot riskit olis implanteissa. Mutta jes, asiat etenee!

Ja työkkärinnainen yrittää saada mun iltakoulutuksen silleen että voin samalla olla työkokeilussa hankkimassa työkokemusta. Kaikki alkaa olla just niinku ne pitääkin olla :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä