Luonnontieteellinen museo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja museoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

museoon

Vieras
Kannattaako luonnontieteelliseen museoon mennä 4v ja 1v lasten kanssa? Itse olen siellä ollut joskus kauan sitten mutta en muista yhtään pääseekö siellä liikkumaan rattailla. Onko hullu ajatus?

No kiva, kiitos leijona76! Esikoinen on tosi kiinnostunut eläimistä ja luonnosta ja bongasi postista tulleesta Helsinki-mainoksesta museon (dinosauruksen luurangon) ja heti innostui! Sealife ja korkeasaari on moneen kertaan nähtyjä, toi ois mullekin tavallaan uusi juttu!

Jos tarkoitat sitä, mikä on Helsingin Kampissa (Pohjoinen Rautatiekatu/Arkadiankatu), niin ilman muuta kannattaa mennä! Ei siellä paljon muita olekaan kuin lapsiperheitä. :)

Rattailla pääsee liikkumaan hyvin (hissit/luiskat/leveät käytävät) ja ylimmässä kerroksessa on omien eväiden syöntitila (sis. mikron) ja alakerrassa kahvila. Aikaa museokierrokselle kyllä kannattaa varata, paikka on iso.

No kiva, kiitos leijona76! Esikoinen on tosi kiinnostunut eläimistä ja luonnosta ja bongasi postista tulleesta Helsinki-mainoksesta museon (dinosauruksen luurangon) ja heti innostui! Sealife ja korkeasaari on moneen kertaan nähtyjä, toi ois mullekin tavallaan uusi juttu!

Se dinosaurus on kyl kova sana täälä kun sen poika on nähnyt sielä. Käytäs varmaa useammin jos ois lähempänä se museo.

Joo, Helsingin museota tarkoitan. Kuulostaa tosi hyvältä tuokin, että on tila syödä eväitä, ei tarvii nälän takia lähtee kesken pois. :)
Miksiköhän me ei olla ennen lasten kanssa siellä käyty..?

Mä olen itse joskus lapsena siellä käynyt ja edelleen muistan sen luurangon. Se on vaikuttava! Tiedänpä mistä meillä reissun jälkeen sitten puhutaan seuraavat viikot..

Yhteistyössä