Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853624:Tieto vai mutu?
Jopen äänellä: tieto provo
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853624:Tieto vai mutu?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sitä vaan;28853463:Että kun nykyisin tuota livekuvaakin pystyy helposti lähettämään pitkälti kuka tahansa, niin miten voi yle sitten tarvita noin montaa puuhastelijaa.. kenties organisaatio vehkeineen on vanhentunut, samoin kuin ammattitaidottomat suojatyöpaikkalaiset.
Tämä on vähän kuin kiitosmatka tuleville eläkeläisille.. kyllä kansa maksaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853634:Perustuuko käsitys YLE:n henkilöstön ammattitaidon puutteesta omaan kokemukseen, vai luitko vaan netistä?
eikö provo
ilmiselvää ammattitaidottomuutta jos yhden miehen asiaa tarvitaan hoitamaan 5 miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853634:Perustuuko käsitys YLE:n henkilöstön ammattitaidon puutteesta omaan kokemukseen, vai luitko vaan netistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853649:No näin arvelinkin.
Itse tunnen yhden yleläisen kameramiehen, ja se on ainakin pienten lasten isänä kaikkea muuta kuin innoissaan pitemmistä komennuksista. Ainakaan kuvaajille kun kyse ei todellakaan ole lomamatkoista, vaan duunia on reippaasti enemmän kuin normityöaikaan kotimaassa mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28853877:Hah hah, ruutiukko ei kyllä takuulla minun kehotuksestani peruuttele sanomisiaan.
Eikä tuollainen kyllä toimi millään muullakaan minun tuntemallani palstalla.
saatampa peruuttaakkin jos hoksaan olleeni väärässä
mulla kyllä kantti kestää myöntää erehtyneeni
Alkuperäinen kirjoittaja Ylelälllääälää;28853630:Ylellä on kisoissa ehkäpä vain pari kameraa paikan päällä omia haastatteluja ym. varten.
Kaikki kisatapahtumat kuvaa, lähettää ja myy yksinoikeudella venäjän valtion tv-kanava. Riittää, kun YLE pistää pasilassa streamin päälle napista ja kisat näkyy suorana kakkosella. Selostuksenkin voi nauhoittaa päälle pasilan studiolla.