Mieheni mielestä luuserit tekevät tyttöjä etenkin esikoisiksi?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miehestähän se on kiinni kumpi sieltä tulee. että jos se tyttö tulee niin miehesi on syypää tähän "luuserimaisuuteen" sinä itse et ole voinut vaikuttaa siihen vaan miehesi "tavarat" :D

Noh, Kaikista inhottavinta oli kuulla ex anopin suusta, "Onneksi sait heti pojan niin ei tartte tehdä enempää lapsia "

:0 :0

Ite olen kuullut että hyvät mies rakastajat saa tyttöjä :)

Minulla siis yksi poika ja yksi avioero. Lapsen isästä. Nykyisin miesystävän kahden tytön isä :)

mä taas uskon että ne joilla ei paljon peitto heilu saavat tyttöjä ja joilla on virkee seksielämä saavat poikia. ainakaan toi hyvät rakastajat homma ei paikkaansa pidä :D

Mun mies oli samoilla linjoilla. Hän on kolmen veljeksen perheestä ;) Ei siskoja.

No kun meidän esikoinen sitten oli tosiaan TYTTÖ niin suuren alkuhämmennyksen jälkeen alkoikin ääni kellossa muuttua... "Tosimiehet tekee tyttöjä" ja "Hyvät rakastajat tekee tyttöjä".

Juup :)

Oli kyllä iloinen kun toka lapsi oli sitten poika. Kauheat stereotyyppiset paineet hänellä vaan poikalapsia kohtaan, tosin on niistäkin joutunut luopumaan, kun meillä tyttö on villi huimapää ja poika rauhallinen ja herkkä haaveilija ;)

Jos teidan miehillanne on noin aaliomaisia mielipiteita, kertokaa niille etta kylla jokainen vahankin alya tai psykologista paattelykykya omaava tulkitsee noi tommoset ihan sairaan huonoksi itsetunnoksi, mita pitaa noin tyhmasti ponkittaa, ja etta se jos mika on epaseksikasta.... Alkuperaisella ja "HEH":lle...

[QUOTE="Vieras";25714608]Sano miehellesi että jos tulee tyttö, niin ehkä on parempi että hän pakkaa kamansa. Kuka sitä nyt luuseria viitsii kotonaan katsoa. Miehen sukusoluthan sen lapsen sukupuolen määrää.[/QUOTE]

peesi..

Yhteistyössä