Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Rakastan pientä poikaani joka päivä mutta tänään Teuvo Lomankin olis ollut ylpeä siitä :D Mä siinä asettelen ostamiani somisteita paikalleen ja mitä tekee mun 10 vee? Se lyttäs äitin sisustustaidot ihan surutta alimpaan helvettiin, ja nyt kun katon noita korjauksia joita lapseni ehdotti niin se on ihanaa kun tässä perheessä jollain on silmää :D
 
Sienet siivottu!!! Kun joku vielä laittaisi torvikset kuivuriin ja paistaisi kantarellit. :O

Miä.: Aivan ihana poika sulla, nauroin ihan ääneen.

Rähinä-Reetta:Mulle tuli ahaa-elämys, että totta tosiaan, chilejäkin pitää alkaa säilömään. Kun meinasin sännätä ulos chilejä katsomaan, niin mies vaan hihkaisi mulle, että laita edes housut jalkaan. :ashamed:

Joo, tää mamma rauhoittuu just nyt.
 
Neljän tunnin varoitusajalla eilen töihin, vielä tänään ainakin ja ehkä huomennakin.
Ihana naapurini laittaa tytön aamubussilla mummolaan, heillä kun on vieraita niin en voi heille
tyttöä pistää riesaksi. Toisaalta aurettaa tyttö on viimeisen viikon aikana istunut jo bussissa muutaman
kerran, mutta joskus tää on vaan tällästä tää elämä.

Oikein ihanaa päivää kaikille.
 
Ukko lähti kaveriporukalla just kiihdytysajoja kattelee, mul o vapaa vkl :D

aattelin oikein siivota :LOL:

(noi sopi et lähtö on aamulla kuudelta, ukko soitti kuskille 5:45 et on varmasti hereillä..just 3min sit se pääs tosta 2km päästä tänne asti..:LOL: )

mä itsekkin heräsin jo siinä kuuden aikoihin, ny on juotuna jo pari pannullista kahvia, ja viikattu pyykit, seuraavat jo koneessa, keittiö siivottu ja muutakin ehditty tekemään..
huomenna olis kirkkoon meno, kummitytön rippijuhlat :heart: kiva mennä nyt jo kolmansiin musariparin konfirmaatioon, ne on aina mahtavia tilaisuuksia kun näkee nuorten itse tekemät jutut =) (ei kanttoria, laulavat ja soittavat koko tilaisuuden musiikit )
 
Miehen kanssa alamme pian tutkimaan karttoja, jotta huomenna pääsemme kartoittamaan uusia alueita. :saint: Sienestys on sairaus. :LOL:[/QUOTE]

Miten tästä tulee äitini mieleen ja takauma lapsuuteen. Autolla liikkeellä tuolla jossain ja mutsi huutaa, että tuolla on sieniä, pysäytä! Faijan kanssa jäätiin tien poskeen ihmettelemään ja kohta sienihullu palaa kanttarellien kanssa. Itselle ei ole moista vainua periytynyt, ehkä ihan hyvä. Tähän tautiin kun ei ole parannusta.

Kaikki sienihullut ylös, ulos ja liikkeelle. Sateet on nostattaneet nuo ryökäleet maan pinnalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28834023:
Puolentoista tunnin pikapisto metsään koko perheen voimin ja tässä tulos:


Siivottavaa riittää 20 litraa. Harmi etten saa niitä jo metsässä puhdistettua, kun Neidillä ei riitä hermo. Neitikin keräsi litran kantarelleja. :)
Hei Kantojäärä,
Löysitkö tosiaan noin paljon torvisieniäkin? Täytyypä käydä tarkistamassa niidenkin vakiopaikat. Kiitos vinkistä!
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28835557:
Kantishan sellaisen tietysti säveltää käden käänteessä... *en nyt tässä yritä mitään vihjailla tai mitään sellaista...:rolleyes: :D*
Tänään ei ehdi, pitää lähteä mettään pian. :LOL:
Jätän takaraivoon ajatuksen hautumaan, ehkä saankin kehiteltyä ohjeen. Metsässä tulee yleensä hyviä ideoita. Eilen kehittelin kantarellisäilykkeitä, toinen pikkelsi ja toinen hillo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28835599:
Tänään ei ehdi, pitää lähteä mettään pian. :LOL:
Jätän takaraivoon ajatuksen hautumaan, ehkä saankin kehiteltyä ohjeen. Metsässä tulee yleensä hyviä ideoita. Eilen kehittelin kantarellisäilykkeitä, toinen pikkelsi ja toinen hillo.
Iloista saalistusta! Mä pääsen tänään savusaunalöylyihin hauduttelemaan itseäni. Kukaties sieltäkin jotain inspiraatiota kehittyisi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Talo siivottu, ruoka uunissa, yksin kotona :heart: okei, ihanuuden pilaa se, että täytyy lukea tenttiin mutta silti, yksin kotona!! Viimeksi kun riemuitsin etukäteen siitä, että saan olla koko iltapäivän yksin, mun iso tyttö päräytti pihaan ja oli päättänyt pitää äidille seuraa koko päivän. Tottakai sekin oli ihan mahtavaa, missään tapauksessa en valita jos nuoret valitsee kavereiden ja baarin sijaan äidin!

Illalla ukkokulta keikkailee kerrankin lähellä kotia, joten menen hulluna fanittamaan
 

Yhteistyössä