Sinua.Mitä tarkoitetaan tuolla kuuluisalla?
miten se maajussi liittyy tähän palstaan? DEn tunne, mutta yhden Maajussin tältä kaudelta tunnen erittäin hyvin
Jep, te olette kyllä paljastaneet niin paljon itsestänne ja useilla kuvilla, että totuudessa pysyminen lienee välttämätöntä.No oon naimisissa sellasen kanssa. Oon nähny mm. Tytsin, keittiksen, tiirun jne.
Niinhan sa sanot.mutta missa ne todisteet ovat?Mä olen tavannut SusuQ, tiirun, tytsin, Demin, Peyoten, Gracen, Loden, Freiyan, As ifin, Chefin, CrystalBluen, Fortiksen ja monen muun.
Onhan niitä kuvia täälläkin nähty, ainakin osaaNiinhan sa sanot.mutta missa ne todisteet ovat?
jaa en tiennytkään että ne maajussit palstaileeKoska se on kohta kuuluisa
no kerrotko niiden nimimerkit?Miksi eivät palstailisi?
Aivan!Miksi eivät palstailisi?
Oletko astrolaben mielikuvituksen tuotetta?Minua ei ole nähnyt kuin astrolabe. Kuvia ei lasketa
ei tunne.Tunteeko kukaan vaikka rollolaista? Tai päätöntä? Tai lunaticcia?
Ennen kuin näin kuvia, niin pitkään ajattelin kyllä näin. Nyt alan jo uskoa, että data olisi oikea. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.Oletko astrolaben mielikuvituksen tuotetta?
Niinhan sa sanot.mutta missa ne todisteet ovat?
Ne kuvat mitä laitetaan on inttärnetistä revästyjä, ei omia. Ei kukaan omia kuvia näytä. Näin minä olen kuullut.Onhan niitä kuvia täälläkin nähty, ainakin osaa