Minkälaisia naisia pidät kauniina?

• Viestiketjun aloittaja Carine
  • Ensimmäinen viesti
Carine
Esimerkkejä?

Itse sanoisin, että sellaisia, jotka hyväsyvät itsensä ja muut sellaisena kuin ovat ja
kunnioittavat itseään, hyvällä tyylitajulla ja itseluottamuksella varustettuna.

Esimerkkejä?

Itse sanoisin, että sellaisia, jotka hyväsyvät itsensä ja muut sellaisena kuin ovat ja
kunnioittavat itseään, hyvällä tyylitajulla ja itseluottamuksella varustettuna.
Aika tarkkaan näin! Paitsi että tyylitajusta en niin piittaa. Enkä itseluottamuksestakaan, kunhan osaa kulkea pystypäin. Ja hymy kaunistaa aina. Ujoakin.

• Tykkää
Reactions: Taevahan Tosi
määää
No useitakin, mutta täytyy sanoa että J.Lo:ta en pidä kauniina. En millään haluaisi siltä näyttää, vaikka näytänkin Johannalta ilman meikkiä, tai Merviltä, tai heidän välimuodoltaan.

määä
Minä vastaan siihen, minkäNÄKÖISIÄ naisia pidän kauniina :) Vähän itseni näköisiä: kasvot soikeat, eivät yhtään pyöreät, nenä ei nykerö, huulet eivät liian paksut. Silmät mantelinmuotoiset ja siniset, ja vaaleat hiukset mieluiten.

"vieras"
Symmetriset kasvot, normaali paino ja valkoiset hampaat. Yleensä tällainen nainen on kaunis ja kun on vielä pukeutunut siististi ja jos hiukissa on joku siisti leikkaus ja tukka on laitettu sen mukaisesti niin kivaa katseltavaa.

666
Itselleni tärkeät ihmiset näyttävät automaattisesti omaan silmääni myös kauniilta.
Vieraista naisista ottaisin esimerkiksi bloggaajat: poseerauskuvat ja tarkoituksella väännetty hymy eivät imartele samalla lailla kuin aito onnellinen, inhimillinen hymy. Ja inhimillisyys yleensäkin, jos puhutaan vaikka julkkiksista, joista en pahemmin välitä - aito vilpitön hymy saa jokaisesta huomattavasti pidettävämmän oloisen.
Ts. "samaistumispintaa" haen, en jotain valmiiksi piirrettyä mallia näennäisesti täydellisestä ihmisestä. Stam1naa lainaten: ei virheettömyys ole täydellistä.

"hebe"
Jännää, että jonkun mielestä siisteys kuuluu kauneuteen. Mulla on kaveri, jonka ulkonäköä ei voi koskaan sanoa siistiksi, mutta on ihan mielettömän kaunis ihminen ja herättää huomiota.

nooh
Melkein kaikkia... :p

Mutta tuota, itsetunto ja se, että on hyvä olla omassa elämässä kyllä kaunistaa.
Luonnollisuudesta tykkään ite, ei tartte olla niin laittautunut.
Ja onnellisuus kaunistaa!

kaunista
Mielestäni sellainen nainen on kaunis,, joka on iloinen ja nauravainen. Hymykuopat ovat ihania! Suuret silmät ja suorat valkoiset hampaat.. mielummin lyhyt kuin pitkä. Söpöys puree paremmin kuin kylmä symmetrisyys kasvoissa, joka yleensä kauniiksi mielletään.

Yhteistyössä