Juntein asia minkä tiedät?

• Viestiketjun aloittaja 90-luku
  • Ensimmäinen viesti
Karu Totuus
Kun selaa tätä ketjua läpi, saa vain huomata että ei ole asiaa, joka mielyttäisi kaikkia..

Kaikkia vituttaa jokin asia. Itseäni vituttaa tuo "kanapersetukka", -ei se hiusmalli vaan tuon sanan kylväminen.. Mielestäni se on hyvin junttia. Olen törmännyt ko. sanaan viim. 30 min aikanan Kaksplussassa jo ainakin 3 tai 4 kertaa.
En edes tiedä tarkkaa millanen letti se 'kananperse' on, mutta monia se tuntuu niiin kovasti vaivaavan. Luultavasti semmonen lyhyt sänki naisilla? Itselläni semoista ei oo, eikä haittaa jos jollakin on.

Olkoot vaikka ysärilegginsit, vyölaukku ja kananpesetukka, ja ajeltu pimpsa. Ihan sama. Junttia on vaan MINUSTA se kun yritetään pönkittää omaa itsetuntoa haukkumalla muita.

guitar slinger
Kyllä se kaikkien aikojen juntein juttu taisin olla mä, kun tuossa alkuviikosta istuin asuntovaunun edessä muovituolilla crocksit jalassa, Keskisen Vesan leirintäalueella? Ei puuttunu kuin siideri kädestä ja miestä olis kai pitänyt kutsua isännäksi. Niin ja lapsille olis voinu vähän kiroilla. Ihan ei menny nappiin mun suoritus :/

vettä myllyyn
Junttia on vaan MINUSTA se kun yritetään pönkittää omaa itsetuntoa haukkumalla muita.
Erittäin hyvin sanottu.

Mutta jos pitäisi listata jotain asioita, jotka on junttia, niin listaykkösenä komeilisi ehdottomasti jumpsuit. Erityisesti aikuisilla.

Mua ei haittaa croksit tai vyölaukut. Ne on käytännöllisiä. Toisin kuin esim. juuri jumpsuit.

"viivii"
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö tuollainen;28757233:
Pakko tätä peesata. En tiedä oikeasti pahempaa junttiuden huipentumaa tältä vuosikymmeneltä, kuin crocsit. Feikit, aidot, ei mitään välitä, ne vaan on ihan kamalat!

Jos niiden kanssa on vielä kulahtanut iso t-paita, verkkarit tai leveälahkeiset farkut, ylipainoa, juurikasvua ja likainen olemus niin avot. Ja tällaisia ihmisiä näkee paljon!

Miksi? ;(
Miksi ei? Mikä ihmeen vika on crockseissa? Just parhaat kesäjalkineet:D Meilläkin terassi täynnä crockseja, siitä vaan sopivat jalkaan ja menoksi:D

"viivii"
Kyllä se kaikkien aikojen juntein juttu taisin olla mä, kun tuossa alkuviikosta istuin asuntovaunun edessä muovituolilla crocksit jalassa, Keskisen Vesan leirintäalueella? Ei puuttunu kuin siideri kädestä ja miestä olis kai pitänyt kutsua isännäksi. Niin ja lapsille olis voinu vähän kiroilla. Ihan ei menny nappiin mun suoritus :/
:D Ja ettei vaan ollut legginsit jalassa, oliko?

"Liisi"
Tänään löytyi kyllä juntteuden huipentuma, naishenkilö lähikaupassa pelkässä t-paidassa. Haisi kyllä aika voimakkaasti viinalle, mutta ei ollut mielestäni niin humalassa että housut olisivat unohtuneet.

trrsk
Kävithän seksimessuilla? Siitä saa paljon pisteitä.

mikä vika jumpsuitissa?
Miten te voitte inhota jumpsuitteja?

Sehän on sama kuin inhoaisi esim. housuja, eli kaikkia niitä väristä ja mallista riippumatta...

Eikö muka ole minkään mallista jumpsuittia, joka olisi ok? Lyhytlahkeista, pitkälahkeista, osahan näyttää ihan mekoilta?
¨
Mikä vika on KAIKISSA jumpsuiteissa? :D

"Lilli"
maahan tökätyt, valoa loistavat ötökät joita näkee etenkin rivitalojen pihalla.
halvat teippipidennykset/raidat ja yliampuva rusketus + pinkki huulipuna TAI meikkivoiteella peitetyt huulet.
Croksit, farkut ja tuulitakki kaupungilla/kirjastossa/missä vain yleisellä paikalla.
lapsilla "älä valita tai muutan mummilaan" tms paidat, varsinkin lippiksen & verkkarien kanssa!

Yhteistyössä