Karu totuus
Pahinta tässä kuvassa on tosiaan se, kun tajuaa, että nämä jäbät on olleet tosissaan vetäessään nuo tamineet päälle. Ja että naiset ovat jopa kuolanneet heitä.
Ei ole vitsi-kuva tämä.
Pahinta tässä kuvassa on tosiaan se, kun tajuaa, että nämä jäbät on olleet tosissaan vetäessään nuo tamineet päälle. Ja että naiset ovat jopa kuolanneet heitä.
Erittäin hyvin sanottu.Junttia on vaan MINUSTA se kun yritetään pönkittää omaa itsetuntoa haukkumalla muita.
Miksi ei? Mikä ihmeen vika on crockseissa? Just parhaat kesäjalkineet Meilläkin terassi täynnä crockseja, siitä vaan sopivat jalkaan ja menoksiAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö tuollainen;28757233:Pakko tätä peesata. En tiedä oikeasti pahempaa junttiuden huipentumaa tältä vuosikymmeneltä, kuin crocsit. Feikit, aidot, ei mitään välitä, ne vaan on ihan kamalat!
Jos niiden kanssa on vielä kulahtanut iso t-paita, verkkarit tai leveälahkeiset farkut, ylipainoa, juurikasvua ja likainen olemus niin avot. Ja tällaisia ihmisiä näkee paljon!
Miksi? ;(
Ja ettei vaan ollut legginsit jalassa, oliko?Kyllä se kaikkien aikojen juntein juttu taisin olla mä, kun tuossa alkuviikosta istuin asuntovaunun edessä muovituolilla crocksit jalassa, Keskisen Vesan leirintäalueella? Ei puuttunu kuin siideri kädestä ja miestä olis kai pitänyt kutsua isännäksi. Niin ja lapsille olis voinu vähän kiroilla. Ihan ei menny nappiin mun suoritus :/
Kävithän seksimessuilla? Siitä saa paljon pisteitä.Kyllä se kaikkien aikojen juntein juttu taisin olla mä, kun tuossa alkuviikosta istuin asuntovaunun edessä muovituolilla crocksit jalassa, Keskisen Vesan leirintäalueella? Ei puuttunu kuin siideri kädestä ja miestä olis kai pitänyt kutsua isännäksi. Niin ja lapsille olis voinu vähän kiroilla. Ihan ei menny nappiin mun suoritus :/
Suomen kieltä, ei suomenkieltä. Ei ole yhdyssana.Se että aikuinen, suomenkieltä (huom. ei suomeä) äidinkielenään puhuva ihminen ei osaa isoja alkukirjaimia.
:xmas:
:xmas:Suomen kieltä, ei suomenkieltä. Ei ole yhdyssana.