Juntein asia minkä tiedät?

• Viestiketjun aloittaja 90-luku
  • Ensimmäinen viesti
"June"
Musiikin luukuttaminen autossa ikkunat auki ja luu tietty ulkona.
Ns. hupipaidat.
Aikuiset miehet lippalakissaan oli sitten häät tai hautajaiset.
Sanonta "kyllä kansa tietää".
Kaljan / viinan rahtaaminen Virosta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28803475]Sellaiset cittarin, tms. keskisiniset perusfarkut, joissa ei ole mitään muotoa. Ei ole mitään yhtä hirveää, jos joku sellaiset päälleen pukenut. Näkyy yleensä keski-ikäisillä miehillä, jotka kauheasti välitä mitään päällensä pukevat.

Löysimpä kuvankin.

Ugly Jeans | I Am Bored[/QUOTE]

Yhdyn.
Mammafarkut:

Ja toisellekin sukupuolelle jotain:

Huutelen puskista
Mulla tuli mieleen Sinkkulaivan jakso, jossa "hieman" pullukalla miehellä oli päällään ihan kamala paita. Edessa vatsan kohdalla helvEtin iso rasvatahra ja selässä teksti "tuskan paiskeessa". Ohi käveli nättejä parikymppisiä pimuja ja tämä sinkkumies jäi oikein perään vahtaamaan. Yök, mikä junttimeininki.

Mun on kyllä pakko vähän olla noista legginsseistä eri mieltä. Mä tykkään lyhyemmistä hameista, mutten niitä ole kehdannut pitää kun polviani häpeän. Mutta sitten löysin legginssit. Mutta taidan juntti vähän olla. Mä käytän myös aika usein crockseja kun niin ovat helpot.

"vieras"
Se, että ihminen juo lasillisen tai kaksi viiniä ja kuvittelee, että se ei vaikuta mitenkään aivojen toimintaan tai et siitä tuleva "rentoutus" olisi fyysisesti hyväksi keholle.

Huutelen puskista
[QUOTE="vieras";28810241]Se, että ihminen juo lasillisen tai kaksi viiniä ja kuvittelee, että se ei vaikuta mitenkään aivojen toimintaan tai et siitä tuleva "rentoutus" olisi fyysisesti hyväksi keholle.[/QUOTE]

Olet suvaitsematon absolutisti, joka luulee, että kaikki vähänkään alkoholia käyttävät ovat ongelmajuoppoja, alkoholisteja? Et näe kuin mustan ja valkoisen? Terkuin tänään viihteellä ja kolme olutta nauttinut :). Suvaitsemattomuus on junttia, ihan kaikessa.

Professional Griefer
[QUOTE="vieras";28810109]se että aikuinen, suomeä äidinkielenään puhuva ihminen ei osaa yhdyssanoja.[/QUOTE]

Se että aikuinen, suomenkieltä (huom. ei suomeä) äidinkielenään puhuva ihminen ei osaa isoja alkukirjaimia.

:xmas:

Yhteistyössä