Ja antaa näiden kommenttien olla ja puhutaan vaan positiivisia juttuja virikehoidosta....jaksaisi millään aina lukea näitä provosoituneita ja arvostelevat äitejä joiden tapa hoitaa asioita on ainut oikea tapa...että viet lapsesi VIRIKEHOITOON !!!!! 15 pv kuussa , ja klo 7 - 17.
Saat itsellesi VAPAATA !!!!
Stna mistä näitä laiskoja äitejä sikiää jotka eivät jaksa lapselleen virikkeitä kotona järjestää ???
Vaihda levyä...että viet lapsesi VIRIKEHOITOON !!!!! 15 pv kuussa , ja klo 7 - 17.
Saat itsellesi VAPAATA !!!!
Stna mistä näitä laiskoja äitejä sikiää jotka eivät jaksa lapselleen virikkeitä kotona järjestää ???
Mistä näitä lukutaidottomia ääliöitä sikiää, jotka eivät osaa vastata aiheen kysymykseen?Stna mistä näitä laiskoja äitejä sikiää jotka eivät jaksa lapselleen virikkeitä kotona järjestää ???
Etkä tosiaan usko että 4-5 v: lle pk voisi olla hyväkin juttu...ja etkö ymmärtänyt kysymystä...Ihmettelen miksi työ laiskat äidit ette jaksa ja halua hoitaa niitä lapsianne kotonanne ?????????
Saahan sitä ihmetellä. Minäkin ihmettelen moniakin asioita, kuten sitä, miten joku voi olla niin laiska ettei mene töihin, vaan haluaa vain olla vuosia lasten kanssa kotona.Ihmettelen miksi työ laiskat äidit ette jaksa ja halua hoitaa niitä lapsianne kotonanne ?????????
sä et sit varmaan vie lastasi kerhoihin etkä harrastuksiin vaan hoidat 24/7 kotona?Ihmettelen miksi työ laiskat äidit ette jaksa ja halua hoitaa niitä lapsianne kotonanne ?????????
Ja kuka sinne "sosuun luukulle" on menossa? Me maksamme pk-paikastamme noin 200e/kk ihan omasta pussistamme, paikkaa käytetään 0-2 päivänä viikossa. Viimeksi laps ollut hoidossa ennen juhannusta, ens viikolla menee taas pariksi päiväksi jonka jälkeen taas reilu viikon tauko. Voi minua laiskaa äitiä !!!!!ihmetellen on yksi nimimerkki. Ja tällä olen kirjoittanut.
Olen itse hoitanut lapseni , eivät ole olleet virikehoidossa.
Lapseni ovat myös käyneet seurakunnan kerhossa , musiikkiopistossa. Ja harrastamaan kuskasin heitä urheilua 3 x viikko , 50 km:n päähän kotoa / suunta.
Että ihmettelen näitä laiskoja äitejä jotka vievät lapsensa vikerikehoitoon.
Lisäksi samaan aikaan kun hoidin lapset kotona toimin myös yksityisyrittäjänä. Joten lapsillani oli mahdollisuus harrastaa myös kalliita harrastuksia ilman että tarvitsi mennä sosuun luukulle.