Aamulla anivarhain tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Utelias :)
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja meidän 4 v;28804572:
poika n. 7:20-7.40 on päiväkodissa, joskus myöhemmin, johtuu ihan siitä , että pikkumies herää aina aikaisin
Hänethän on pakko viedä sinne heti kun silmänsä avaa.
Jotta mamma saa rauhassa lukea aamun lehden ja juoda sumppia ja käydä tupakilla.
Unohtamatta aamun 1/2h raikasta suihkua.
Ei lapsi saa olla silloin kotona häiritsemässä.

"mami"
[QUOTE="Vieras";28804590]Hänethän on pakko viedä sinne heti kun silmänsä avaa.
Jotta mamma saa rauhassa lukea aamun lehden ja juoda sumppia ja käydä tupakilla.
Ei lapsi saa olla silloin kotona häiritsemässä.[/QUOTE]

Häh xD mikäs poliitikko se sinä olet kun noin vallan vetelet johtopäätöksiä?

"vieras"
[QUOTE="mami";28804605]Häh xD mikäs poliitikko se sinä olet kun noin vallan vetelet johtopäätöksiä?[/QUOTE]

Täh!? Itsehän tuon selitit tuossa, ääliö. Sulla on varmasti paha olla, apukoululainen.

"ville"
[QUOTE="Vieras";28804590]Hänethän on pakko viedä sinne heti kun silmänsä avaa.
Ei lapsi saa olla silloin kotona häiritsemässä.[/QUOTE]

Useimmat meistä käyvät töissä, Sivistyssanakirjasta sinulle termin suomennos.

halipupu harmaana
Usein miten klo 8 maissa niin että ehtii sopivasti aamupalalle. Mies vie usein aamuisin, koska itse olen juuri päiväkodissa töissä ja työt alkaa vaihtelevasti 6.15 -->.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28804613]Täh!? Itsehän tuon selitit tuossa, ääliö. Sulla on varmasti paha olla, apukoululainen.[/QUOTE]

Teillä kotiäideillä se älykkyys aina oikein hyppii silmille viesteistä...

"mami"
[QUOTE="vieras";28804613]Täh!? Itsehän tuon selitit tuossa, ääliö. Sulla on varmasti paha olla, apukoululainen.[/QUOTE]

Kuulehan nyt, jos osaisit lukea, huomaisit että minä en ole selittänyt mitään :D apukoulusta en tiedä, mutta sinä et ole ulosannistasi päätellen suorittanut edes oppivelvollisuuttasi.

anivarhain
[QUOTE="vieras";28805172]Siis joka päivä 10 h 15 min hoidossa? Aika pitkiä päiviä...[/QUOTE]

paitsi perjantaisin toki minulla työajan lyhennykset, pääsee hakemaan aikasemmin, minkäs teet töissä on käytävä

"Jenis"
Mä teen lyhennettyä päivää, joten meillä lapset hoidossa n. klo 09-15.30. Yhdessä välissä jouduttiin viemään jo puol kasi, mutta kuulemma tykkäsivät siitä kun aamulla oli niin hiljaista ja pääsivät heti unilta pois :)

Yhteistyössä