Myyjä napsi paljain käsin karkkeja irtokarkkilaatikosta...

• Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Suu loksahti auki, kun tuon näin. Myyjä oli puhelimessa K-kaupan irtokarkkiosaston edessä. Lähtiessä sitten nappasi paljain käsin pari karkkia yhdestä laatikosta. Siis yök! Onneksi ei tule ostettua irkkareita...

ap...
[QUOTE="Maija";28803634]Voi kamala :)[/QUOTE]

Oli se. Kyllähän minä tiedän, että lapset saattavat niitä karkkeja mällätä ja miksei typerät aikuisetkin, mutta että myyjät!

[QUOTE="vieras";28803936]Ilmeisesti kotonakin laitat hanskat käteen, kun syöt karkkia. Kuka sitä nyt paljain käsin...[/QUOTE]

Mitä se tähän kuuluu mitä kukaan kotona tekee, tämä tapahtui töissä. Kai kotonakin pitäisi syödä vain maksetut karkit. Mulle on ihan sama vaikka paskaisilla käsillä myyjä itse söisi kotona, minä en halua niitä samoja hänen kopeloimiaan ostaa. mur.

"kauppias"
Inhottaa yli kaiken, kun ihmiset ostaessaan vaikkkapa hedelmiä tai tomaatteja koskevat niihin ilman suojakäsineitä. Jotkut puristelevat ne vielä aivan pehmeiksi tai pudottelevat lattialle ja nostavat takaisin laatikkoon. Myyjät sen sijaan käyttävät yleensä hanskoja. Se siitä hygieniasta. Myyjähän ei kaivellut karkkeja, vaan nappasi siitä pari päältä todennäköisesti koskematta muihin, mutta kaikesta pitää nostaa melu.

Minua ihmetyttää tämä asenne: "Ei se muuta kuin hipasi, vähän otti vaan". Mistä me tiedetään mitä kaikkea se myyjä kopeloi kun asiakkaat eivät ole paikalla ja mitä seuraavana, jos kuormasta napostellaan heidänkin aikanaan.
Varmasti on joo pieni juttu pari karkkia, mutta kertoo paljon asenteesta.

• Tykkää
Reactions: Serafi ja Io
"sipsi"
No ei tuossa minusta mitään hirveää tapahtunut. Ei sentään imeskellyt niitä, ja laittanut takaisin, kuten näin erään lapsen tekevän lähikaupungin marketissa. Ja sain äitinsä kiukut, kun asiasta huomautin hänelle ennenkuin kerroin myyjälle.

En usko, että myyjän toiminnasta meni laarillinen karkkia pilalle.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
ögö
että koska niitä ei vahdita kovin hyvin niin on tapahtunut esim seuraavanlaisia asioita:
Joku "pulsu" siis ihan pashanen ukko menee niitä syömään nieltä suoraan (samaa tekevät lapset)
Vanha mummo jokka jokunen ratas päässä jo löystynyt laittaa lattialle pudonneet karkit takaisin purkkeihin (samaa tekevät pienet lapset)

Siksi en osta/syö irttareita jotka on kaupasta.. Filkkarissa ja makuunissa niitä pystytään valvomaan ja valikoimatkin paremmat :)

tuo on kuuli lievintä mitä niissä irtokarkkilaatikoissa tapahtuu. ihmiset nostelee sinne lattialle pudonneita karkkeja, penikat lähmii niitä likaisilla käsillään. oonpa nähnyt aikuisen, joka on maistanut karkkia ja laittanut takaisin sen sinne rasiaan, että silleen

Luulen että monelta menee ihan ohi se mitä tässä haetaan takaa.

Olen ollut kaupassa töissä ja tiedän mitä irtokarkkihyllyllä voi tapahtua, MUTTA se, että kaupan työntekijä tekee noin, on aivan eri asia.

En koskaan haluaisi itselleni tuollaista työntekijää. Kertoo paljon ihmisistä jos ei näe mitään ihmeellistä tuollaisessa toiminnassa..

Minua ihmetyttää tämä asenne: "Ei se muuta kuin hipasi, vähän otti vaan". Mistä me tiedetään mitä kaikkea se myyjä kopeloi kun asiakkaat eivät ole paikalla ja mitä seuraavana, jos kuormasta napostellaan heidänkin aikanaan.
Varmasti on joo pieni juttu pari karkkia, mutta kertoo paljon asenteesta.
Jep, sama on niiden asiakkaiden kohdalla, jotka eivät voi (laiskuuttaan kait)käyttää paistopisteestä ottaessaan ottimia..sitten kun asiasta kohteliaasti huomautat, niin vastaukset on:

mä kosken vaan niihin, mitkä mä otan
no, voin mä laittaa takaskin, ei mun oo pakko näitä ostaa

aikuiset ihmiset :rolleyes:

"juupelis"
Luulen että monelta menee ihan ohi se mitä tässä haetaan takaa.

Olen ollut kaupassa töissä ja tiedän mitä irtokarkkihyllyllä voi tapahtua, MUTTA se, että kaupan työntekijä tekee noin, on aivan eri asia.

En koskaan haluaisi itselleni tuollaista työntekijää. Kertoo paljon ihmisistä jos ei näe mitään ihmeellistä tuollaisessa toiminnassa..
Joskus karkkihyllyn hoitajalla on hommana maistaa vanhemmat namut, että onko kovettuneet liikaa/muuttaneet makuaan. Päiväystähän riittää, ja myyntilupaa, mutta pehmeys ja herkullisuus haihtuu.

Ei tosin asiakkaiden nähden ja onhan tuossa väärinkäytöksen riski.

[QUOTE="juupelis";28804195]Joskus karkkihyllyn hoitajalla on hommana maistaa vanhemmat namut, että onko kovettuneet liikaa/muuttaneet makuaan. Päiväystähän riittää, ja myyntilupaa, mutta pehmeys ja herkullisuus haihtuu.

Ei tosin asiakkaiden nähden ja onhan tuossa väärinkäytöksen riski.[/QUOTE]

Olen ollut myös karkkikaupassa töissä.. Ja vaikka kuinka olisin karkkeja maistellut, en koskaan tehnyt sitä paljain käsin.

Yhteistyössä