Huippuja kirjoituksia! Tykkään itsekin kirjoitella mutta nyt en ehdi ja pää lyö tyhjää, mut merkataanpas tämä ketju...
:heart: Olipa kauniisti kirjoitettu. Herää epäillys että oikeastiko tulee tälläinen mielikuva vai oliko kaunisteltuLucifer on hyvin lämminhenkinen nainen. Hieman pyöreä, mutta sitäkin hyväsydämisempi. Hän tekee töitä kotona ja hoitaa samalla suurta lapsilaumaansa. Lapsia on ainakin kuusi, sillä Lucifer ja hänen miehensä ovat kovin lapsirakkaita ja he haaveilivat jo nuorena tavatessaan suuresta perheestä.
Lucifer perheineen omistaa maatilan, ja äitiydelle omistautuneena hän ottaa mielellään lapset mukaan maatalon töihin, lypsämään lehmiä ja keräämään tuoreita munia kanalasta aamuisin. Heidän kahdella lehmällään, kolmella kanalla ja yhdellä kukolla on kaikilla lasten itse keksimät nimet.
Luiferin päivän kohokohta on kun mies palaa töistä iltapäivällä kotiin, jossa Luciferin täysin itse laittama ruoka odottaa höyryävän kuumana hellalla, ja suloinen lapsikatras juoksee eteiseen vastaan halaamaan isäänsä. Mies antaa vaimolleen suukon äänekkään lapsikatraan yli kurkottaen, ja heidän silmissään paistaa aito rakkaus, vielä viidentoista yhteisen vuoden jälkeenkin.
Ihan oikea mielikuva, josta oon jättänyt pois tempperamentin:heart: Olipa kauniisti kirjoitettu. Herää epäillys että oikeastiko tulee tälläinen mielikuva vai oliko kaunisteltu
Ikävä kyllä minun mielikuvani on täysin päinvastainen: Luciferhan on Paholaisen nimi.Lucifer on hyvin lämminhenkinen nainen. Hieman pyöreä, mutta sitäkin hyväsydämisempi. Hän tekee töitä kotona ja hoitaa samalla suurta lapsilaumaansa. Lapsia on ainakin kuusi, sillä Lucifer ja hänen miehensä ovat kovin lapsirakkaita ja he haaveilivat jo nuorena tavatessaan suuresta perheestä.
Lucifer perheineen omistaa maatilan, ja äitiydelle omistautuneena hän ottaa mielellään lapset mukaan maatalon töihin, lypsämään lehmiä ja keräämään tuoreita munia kanalasta aamuisin. Heidän kahdella lehmällään, kolmella kanalla ja yhdellä kukolla on kaikilla lasten itse keksimät nimet.
Luiferin päivän kohokohta on kun mies palaa töistä iltapäivällä kotiin, jossa Luciferin täysin itse laittama ruoka odottaa höyryävän kuumana hellalla, ja suloinen lapsikatras juoksee eteiseen vastaan halaamaan isäänsä. Mies antaa vaimolleen suukon äänekkään lapsikatraan yli kurkottaen, ja heidän silmissään paistaa aito rakkaus, vielä viidentoista yhteisen vuoden jälkeenkin.
Saat anteeksi.Ikävä kyllä minun mielikuvani on täysin päinvastainen: Luciferhan on Paholaisen nimi.
En pysty yhdistämään Luciferin nimimerkkiä ja avatar-kuvaa toisiinsa... en mitenkään.
Siksipä Luciferista syntyy erittäin kiero ja epäluotettava vaikutelma. Menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin: pelkästään nimimerkin perusteella niin kuin tässä ketjussa oli tarkoitus.
Echo, tuo hivenen lyhyt ja homssuinen nainen on pienestä asti omannut kovin suuren suun ja suuren äänen. Hän on aina valmis sanalliseen taistoon, niin ystävien kuin vihollistenkin kanssa. Joka hänen kanssaan tohtii lähteä sanasotaan, jää lähes poikkeuksetta tappiolle.
Echon nimi tulee hänen suuresta egostaan, jonka voimin ja turvin hän puolustamaan itseään ja ystäviään tarpeen tullessa. häntä kutsuttiin ennen Egoksi, mutta Echo on hänen mielestään tyylikkäämmin kirjoitettu, joten nykyään hän on Echo.
Nimestään huolimatta hänellä ei kuitenkaan ole suuria luuloja itsestään, vaan hän on erittäin vaatimaton sekä mukava kaikille. Hän ei tervävästä kielestään huolimatta ole koskaan ilkeä edes vihamiehilleen, vaan uskoo karman antavan ilkeille ihmisille omansa takaisin. Hän on myös tunnontarkka kierrättäjä, eikä juuri koskaan heitä mitään pois, vaan lahjoittaa kaiken käyttökelpoisen eteenpäin.
Enpä määkään kovin taitava tarinankertoja ole Anna palaa vaan!
Ihana. (Karman voisin näin kristittynä kyllä vaihtaa vähän toiseen termiin)
Mä voisin tehdä susta kanssa kuvauksen nikin perusteella mutta en ole niin taitava kirjoittaja.
FreezeCat asuu Yhdysvalloissa. Hän työskentelee huippusalaisissa tehtävissä sellaisen instanssin alaisena, jota ei missään nimessä saa paljastaa.:O....herkiskuitei sentään teijen ihanien lahjakkaitten naisten kanssa :heart:!
Aivan huikeita verbaalikkoja ja juonenvääntäjiä olette! Tällaista ketjua ja loistavaa kirjoittamista seuraa todella mielellään - jatkakaa!
Ultris...siis...aivan...:O......:heart:
Pahasti heittää sanattomuuden puolelle....huikeeta!! Olen otettu, kiitos :heart:
...my name is Cat.....FreezeCat...
Ryhdyn keräämään rohkeuttaOi, se on oikein hyvä syy
Joskin olen sitä kyllä muutenkin toivonut, laittaisin sulle joskus y-viestiä.=)