Kehuja satelee ja vientiä riittää, kun laihduin 5 kg.

• Viestiketjun aloittaja miehet tykkää hoikista
  • Ensimmäinen viesti
miehet tykkää hoikista
Taas tuli todistetuksi, että miehiin vetoaa pääasiassa vain hoikat naiset. Olen 166 cm pitkä ja painoin ennen 61 kg eli ihan normipainossa olin. Keväällä laihduin 56 kiloiseksi ja hyvänen aika mikä räjähdys on ollut vastakkaisen sukupuolen kehuissa ja kontaktinotossa sen jälkeen.

Käyn tanssilavoilla, joten ihan konkreettisesti olen huomannut hakujen määrässä ja miesten jutuissa, mikä vaikutus uudella hoikemmalla olemuksellani on. Huomiota ja kohteliaisuuksia ole saanut myös muualla nyt todella paljon. Mikään muu ei selitä asiaa kuin laihtuminen, koska muuta muuten en ole ulkomuotoani muuttanut. Pukeutuminen, meikkaaminen ja hiustyyli ovat samat kuin ennenkin.

On tämä suitsutus tuntunut sen verran mukavalta, että taidan pitää painoni näissä lukemissa jatkossakin. Ihanaa saada kuulla ja tuntea olevansa kaunis.

Ennen kuin joku pullukka tulee sanomaan, että kyllä hänelläkin vientiä riittää, niin uskon kyllä sen. Tiedän, että makuja on monia. Isommillekin on ottajansa, mutta se porukka on huomattavasti pienempi kuin hoikemmista pitävät. Hoikilla on siis mahdollisuus valita huomattavasti isommasta joukosta sopiva kumppani itselleen.

luulen
Minä taas luulen, että pudotetut kilot eivät tuo niitä kehuja, vaan se, että olet nyt itsevarmempi ja se näkyy positiivisena ulospäin. 55 tai 61 ei ole kuitenkaan niin suuri ero, että sitä valtaosa ihmisistä edes huomioisi.

"vieras"
Mulla paino vaihdellut välillä 48 kg - 69 kg. (Pituus 173 cm)
En oo huomannu eroa kehujen määrässä. No hoikimmillani sain osakseni naisten kauhistelua, mut miehet ei kauhistellu.

"aapee"
Kyllä se viiden kilo ero on huomattava, kun ollaan normipainolukemissa. 62 kiloisena minulla oli jenkkakahvat, sisäreidet hinkkasivat toisiaan vasten, maha pullotti ja naamassa näkyi pyöreyttä. Nyt on kasvojen luusto päässyt oikeuksiinsa, vatsalihakset näkyvät, ei ole jenkkiksiä ja reidet ovat kaventuneet. Vaatteet istuvat huomattavasti paremmin, kun mahakaan ei enää pullota.

"Lis"
Minä taas luulen, että pudotetut kilot eivät tuo niitä kehuja, vaan se, että olet nyt itsevarmempi ja se näkyy positiivisena ulospäin. 55 tai 61 ei ole kuitenkaan niin suuri ero, että sitä valtaosa ihmisistä edes huomioisi.
Kylla se viisikin kiloa nakyy, lyhyessa varressa.

Sama juttu itsella; ennen olin n. 60kg (165 cm) ja nyt n. 53 kg. Kylla huomaa etta kiinnostusta riittaa paljon enemman ja todella moni on kommentoinnut painon pudotusta positiivisesti :).

"Anette"
Mullta taas vienti lisääntyi, kun lihoin vähän. Olen 168cm ja silloin kun painoin alle 60kg, niin naiset kehuivat kyllä minun kroppaani, mutta miesten silmissä olin liian laiha.
Nyt kun paino on yli 60kg, niin miehiä riittää :)

Ehkä riippuu kropan mallista mikä sopii kellekin parhaiten :)

No sä olit alunperinkin ihan normaalipainoinen. Vienti ei ole lisääntynyt painonpudotuksen, vaan itsevarmuuden takia.
Mun mielestä naisella saa kyllä oikeasti olla mistä ottaa kiinni, mutta en nyt mitään satakiloisia tarkoita.

"Vieras"
Tai nyt AP kokee täyttävänsä 2000-luvun naisen normit johon kuuluu mm. pieni paino ja hukatut muodot. Tietääkseni jotkut kokevat itsensä seksikkäämmiksi hienoissa alusvaatteissa pillu posliiniksi ajeltuna, mutta sitä posliinia luultavimmin ei moni mies läpi vaatteiden näe?

Jos se johtuukin siitä, että miehet näkee sinun olevan sinut kroppasi kanssa?

"aapee"
[QUOTE="Vieras";28789241]Tai nyt AP kokee täyttävänsä 2000-luvun naisen normit johon kuuluu mm. pieni paino ja hukatut muodot. Tietääkseni jotkut kokevat itsensä seksikkäämmiksi hienoissa alusvaatteissa pillu posliiniksi ajeltuna, mutta sitä posliinia luultavimmin ei moni mies läpi vaatteiden näe?[/QUOTE]

En ole hukannut muotojani mihinkään. Minulla on edelleen pyöreä takapuoli ja terhakat rinnat. Vyötärö on kapea eli voisin kuvailla vartaloani tiimalasimalliseksi.

"Inkeri"
Uskon, että kyse on itsevarmuuden listääntymisestä. Minä olen laihtunut 15kg, mutta olen edeleen vähän ylipainoinen. Olen 167-168cm pitkä ja painanout noin 90kg isoimmillani. Kyllä silloinkin aina joku tanssittaja löytyi.
Kun paino alkoi pudota, niin vientiä tuntui riittävän enemmän ja enemmän. Nyt painan noin 75kg ja huomaan, että "saisin kenet tahansa".
Baareissa pyötii miehiä kuin herhiläisiä, olen saanut kehuja ihan jopa kassajonossa.
Kehuja tulee ihan komeilta ja hoikilta miehiltä.

En usko, että painon tippumisella on tässä se oleellisin merkitys, vaan sillä, että mun käytös on muttunut. Itse en huomaa mitään, mutta aina baarissa kaverit sanovat "onneksi sä et ole enää sellanen nysvä baarissa". Eli kai mä vaan hehkun, tietämättäni flirttailen enemmän tms.

"vieras"
[QUOTE="aapee";28789256]En ole hukannut muotojani mihinkään. Minulla on edelleen pyöreä takapuoli ja terhakat rinnat. Vyötärö on kapea eli voisin kuvailla vartaloani tiimalasimalliseksi.[/QUOTE]

Entäs se pillu? Onhan posliini?

"aapee"
Yhden miehen tapasin neljän vuoden tauon jälkeen ja hän sanoi, että sinähän vain kaunistut vuosi vuodelta. Ryppyjen määrä on varmasti lisääntynyt, joten ainoastaan tämä hoikistuminen selittää miehen kommentin. Itsevarmuutta mies ei vielä voinut todeta, koska nämä olivat häneltä ensimmäiset sanat.

kyse on vain
[QUOTE="Lis";28789247]Ja kuka sina olet sanomaan ettei se johdu tiputetuista kiloista?

Minulle miehet ovat nimenomaan kommentoineet laihtumista ja lisanneet peraan etta hyvalle nayttaa.[/QUOTE]

No ei tuo määrä vielä niin suuri ole,että mies sen huomaisi :) kun ei sitä huomaa nainenkaan, vain vaaka sen huomaa.

Itsensä esiin työntäminen tekee vain tuon ihailun

Yhteistyössä