Kehuja satelee ja vientiä riittää, kun laihduin 5 kg.

• Viestiketjun aloittaja miehet tykkää hoikista
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Joo mutta kun JLo yms muodokkaat kaunottaret ovat läskejä palstan nälkiintyneiden oravien mielestä.

[QUOTE="aapee";28789484]JLo:n peppu on ollut kuumaa kamaa, jos et ole huomannut.[/QUOTE]

tyrskis
[QUOTE="Vieras";28789985]Joo mutta kun JLo yms muodokkaat kaunottaret ovat läskejä palstan nälkiintyneiden oravien mielestä.[/QUOTE]

Siis kuka se JLo on? Tietäisi kadehtia, kun olen tällainen nälkiintynyt orava.

"vieras"
[QUOTE="aapee";28789357]Onneksi pyllyni ei ole löppänä lauta. Nuorena häpesin hyppyripeppuani, mutta viimeiset vuodet sellainen malli on ollut kovassa huudossa.[/QUOTE]

Oot kyllä aika nolo tapaus :LOL: :LOL:

"mies"
Minä taas luulen, että pudotetut kilot eivät tuo niitä kehuja, vaan se, että olet nyt itsevarmempi ja se näkyy positiivisena ulospäin. 55 tai 61 ei ole kuitenkaan niin suuri ero, että sitä valtaosa ihmisistä edes huomioisi.
Kyllä minä ainakin huomioin miehenä. Toki hyvä olo näkyy ulospäinkin muttei ole täysin erotettavissa u-näöstä.

Toi -10-sääntö pätee ainakin itseeni. Eli naisella 10 pois pituudesta on hyvä paino, esim. 170 cm/60 kg. :)

"aapee"
[QUOTE="mies";28798061]Kyllä minä ainakin huomioin miehenä. Toki hyvä olo näkyy ulospäinkin muttei ole täysin erotettavissa u-näöstä.

Toi -10-sääntö pätee ainakin itseeni. Eli naisella 10 pois pituudesta on hyvä paino, esim. 170 cm/60 kg. :)[/QUOTE]

Aika hyvin varmaan pitää paikkansa.

Minulla alkaa nyt olla paino alarajalla. Jos vielä pari kiloa tiputan, niin olen jo liian luiseva. Joskus painoin 55 kg. Siitä alaspäin näky ei olisi enää ollut kovin kaunis, kun luut olisivat alkaneet törröttää ikävästi. Optimaalinen ihannepainoalueeni on aika kapea, sellainen 56-58 kg näyttää ja tuntuu täydelliseltä.

"mies"
[QUOTE="Vieras";28789453]No missä ei olisi? Pyöreä pylly naisella, tottakai se on haluttava.[/QUOTE]

Jep, vaan ei ghettopyllyä ainakaan mulle. Eli tämä:

EI tämä (liian pieni --> miesmäinen):

EIKÄ tämä (liian iso --> groteski, liian epäsymmetrinen):

Ääripäistä silti mieluummin liian pieni kuin liian iso.

"mies"
[QUOTE="aapee";28798076]Aika hyvin varmaan pitää paikkansa.

Minulla alkaa nyt olla paino alarajalla. Jos vielä pari kiloa tiputan, niin olen jo liian luiseva. Joskus painoin 55 kg. Siitä alaspäin näky ei olisi enää ollut kovin kaunis, kun luut olisivat alkaneet törröttää ikävästi. Optimaalinen ihannepainoalueeni on aika kapea, sellainen 56-58 kg näyttää ja tuntuu täydelliseltä.[/QUOTE]

Kuulostaa kauniilta :) Oliko viihteellä kiinnostusta? ;)

Yhteistyössä