Sain voimakkaan mielikuvan jostakin tällä palstalla olevasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin ihan täydellisesti luovuttanu, näin joka päivä vaan sen kauniin mitä luoja meille on antanut. Ajattelin että tää sairaus on mun kohtalo. Oon elänyt niinkuin sumussa, tarjoten mun lapselle kaiken mitä pystyn nyt vielä antamaan. Surullista mutta mä en oo pystyny menemään lääkäriin, pelkään että ne tukkii mun kurkun tukkoon putkia ettei pysty enää puhumaan tai hengittämään itse. Että mun lapsi joutuu näkemään sellaista, tai läheiset. Siks en oo menny lääkäriin. Mä pelkään.

Olet vanginnut itsesi pelkoon ja se on saanut sinut seisahtumaan ja jäämään jälkeen muusta elämästä, joka lipuu ohitsesi tälläkin hetkellä. Mitä kauemmin seisot siinä sitä enemmän pelkäät. On aika astua eteenpäin.

3q6atx.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Hätääntynyt;28782847:
Olen todella pahoillani, mutten ole näkijä. Saan kyllä näitä aistimuksia mutten voi hallita niitä enkä saa niitä omasta tahdostani, ne tulevat itsestään ja täysin arvaamatta. En siis voi nähdä mitään elämästäsi ellei tämä 'jokin' päätä että minun kuuluu jotain elämästäsi nähdä. Kunpa voisinkin auttaa. Tulee niin paha mieli kun olen näin avuton. Voin sanoa sinulle vain niin kuin ihminen toiselle, että sinusta varmasti välitetään ja sinua rakastetaan kunhan uskallat ottaa rakkauden vastaan ja jaksaa sen voimalla eteenpäin.

Kiitos kauniista sanoistasi. Ja uskon itsekin enkeleihin ja näkymättömiin auttajiin, mutta nyt minua vain niin koetellaan etten vain tahdo aina jaksaa olla positiivinen, vaikka pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hätääntynyt;28782882:
Minun on taas mentävä vaikka en tahtoisi mutta tulen käymään täällä jatkossakin.

Ja voi olla että ihan sattumalta jonkun kanssa yhtä aikaa. Tai siis sehän on sit sellainen suuri johdatus, koska täällä ei millään voi olla kahta hurahtanutta samaan aikaan :D

Mä sanon kaikille epäilijöille että elämä itessään on suuri mysteeri, milloin synnytään, milloin kuollaan. Te jotka ei usko mihinkään, mitenkä teiän järki kestää sen ettei kuoleman jälkeen olis mitään? Elämä oli, siinä se. Ei mitään elämän jälkeen, mua pelottais. Ite uskon et ku täälä vaatimustasot on muuttunu, et on viinaa, tupakkia ja muutaki tarjolla ettei jumala siitä suutu ja pistä helvettiin vaan siitä jos on tarkoituksella ilkeä toiselle ja tahtoo pahaa. En tiedä, nämä on mun ajatuksia.

Mä sanon kaikille epäilijöille että elämä itessään on suuri mysteeri, milloin synnytään, milloin kuollaan. Te jotka ei usko mihinkään, mitenkä teiän järki kestää sen ettei kuoleman jälkeen olis mitään? Elämä oli, siinä se. Ei mitään elämän jälkeen, mua pelottais. Ite uskon et ku täälä vaatimustasot on muuttunu, et on viinaa, tupakkia ja muutaki tarjolla ettei jumala siitä suutu ja pistä helvettiin vaan siitä jos on tarkoituksella ilkeä toiselle ja tahtoo pahaa. En tiedä, nämä on mun ajatuksia.

Murehtimalla tämän päivän ongelmista. Hoitamalla tämä elämä niin kuin sen haluaa elää.

"Arkinen" maailma on täynnä elämän ihmeitä ja ihmeellisiä asioita.

Mielikuvitus on hieno asia, sen tulokset on vaan parhaimpia valkokankaalla, ei ihmisten välisissä kusetuksissa tai harhojen elättelyssä.

Jokainen pitäköön oman pään sisäisen elämänsä, siihen on oikeus. Siinä vaiheessa kun aletaan tuhoamaan ja pilaamaan muiden elämiä omien harhojen takia, on syytä lisätä lääkitystä.

Henkisyys ja kusetus/höpötys ovat joka maassa kaksi eri aivan asiaa.

Joskus ihmisiä pitäisi suojella omalta typeryydeltään.... Tai oikeammin: toivon mukaan kaikki tässä ketjussa ahdistuneiksi tunnistetut tai tunnustautuneet saavat rakkautta, huomiota ja oikeaa apua, ettei tarvitse ihan mihin tahansa tuskaansa projisoida -- ja ihan kaikkea uskoa.

Minä en nyt ihan ymmärrä mitä niin kovin kamalaa,vaarallista ja pelottavaa tässä ketjussa on?
Psyykeltään horjuvia ihmisiä kun ei kuitenkaan voi suojella uskonnoilta tai henkisyydeltä, ennustajilta tms.
Hyvin monissa(ellei kaikissa) uskonnoissa saadaan näitä "tuntemuksia" jostain ihmisestä,hänen tilanteestaan,ongelmastaan tms.
Niin kristinuskossa kuin buddhalaisuudessa, hindulaisuudessa..
Millä tavoin ap on kusettanut ketään?
Hän _uskoo_ saaneensa tälläisiä tuntemuksia ja jossian joku ihminen voi kokea että asia koskee häntä.
Olisi vähän eri asia jos ap kuvailisi jonkun ihmisen ja kehottaisi tätä hyppäämään sillalta alas, koska se on hänen suuri tehtävänsä.
Se olisi jo sairasta ja voisi koitua jonkun toisen sairaan kohtaloksi.
Ap ei näin kuitenkaan ole tehnyt vaan sen perusteella mitä minä olen lukenut, hän päinvastoin on valanut toivoa viestillään.
Mitä sitten vaikka se olisi ap.n keksimää höpönlöpöä jos joku saa siitä toivoa,tukea ja elämänilonsa takaisin?

Auta myös minua, jos olet ap näkijä. En tahdo jaksaa tätä, jota elämäksikin kutsutaan. Toivoisin saavani jotakin positiivista nyt.

Mä en oo näkijä mutta mulle tuli sun viestistä tunne että sun pitää mennä johonkin seurakunnan tilaisuuteen, joko vapaaseurakunnan tai hellareiden ( Kumpi tuntuu oikeammalta). Joku ihminen siellä tulee yleisesti kertomaan jonkun saamansa vahvan tuntemuksen tai näyn, joka koskee sinua ja se tulee auttamaan sua eteenpäin. Jos ei ekalla kerralla kukaan kerro mitään, niin käy useamman kerran eri tilaisuuksissa, viesti tulee viimeistään viidennellä käyntikerralla, tunnen että todennäköisemmin kuitenkin ensimmäisen kolmen kerran aikana.

Murehtimalla tämän päivän ongelmista. Hoitamalla tämä elämä niin kuin sen haluaa elää.

"Arkinen" maailma on täynnä elämän ihmeitä ja ihmeellisiä asioita.

Mielikuvitus on hieno asia, sen tulokset on vaan parhaimpia valkokankaalla, ei ihmisten välisissä kusetuksissa tai harhojen elättelyssä.

Jokainen pitäköön oman pään sisäisen elämänsä, siihen on oikeus. Siinä vaiheessa kun aletaan tuhoamaan ja pilaamaan muiden elämiä omien harhojen takia, on syytä lisätä lääkitystä.

Se onkin sitten astetta hankalampi homma vetää rajoja siihen mikä on ihmisten välistä kusetusta tai harhaa.
Jonkun mielestä kaikki maailman uskonnot ovat täyttä harhaa ja mielikuvituksen tuotetta, toisen mielestä ei.
Mielestäni on naurettavan ylimielinen ajatus ihmiseltä, että hän kykenisi näkemään ja ymmärtämään kaiken.

Olen itse sitä mieltä että on täysin luonnollista ja järkevää ajattelevalle ihmiselle edes epäillä ja kyseenalaistaa, voisiko sittenkin olla jotain mitä järki tai silmät eivät tavoita ihmisen ymmärryksen ja aivokapasiteetin ollessa niin kovin rajallinen maailman älykkäimmilläkin ihmisillä.
Ateistit ovat aikalailla samalla viivalla kiihkouskovaisten kanssa, kummatkin luulevat TIETÄVÄNSÄ onko Jumala olemassa vai ei ja uskovat omaan _uskomukseensa_ varauksetta ja ehdottomasti.
Loppupeleissä aika moni asia on illuusiota,mielen tuotetta ja tulkinnanvaraista,uskomuksiin perustuvaa.
Ihminen on aina typerämpi ja tietämättömämpi kuin kuvittelee olevansa.

[QUOTE="vieras";28783141]Se onkin sitten astetta hankalampi homma vetää rajoja siihen mikä on ihmisten välistä kusetusta tai harhaa.
Jonkun mielestä kaikki maailman uskonnot ovat täyttä harhaa ja mielikuvituksen tuotetta, toisen mielestä ei.
Mielestäni on naurettavan ylimielinen ajatus ihmiseltä, että hän kykenisi näkemään ja ymmärtämään kaiken.

Olen itse sitä mieltä että on täysin luonnollista ja järkevää ajattelevalle ihmiselle edes epäillä ja kyseenalaistaa, voisiko sittenkin olla jotain mitä järki tai silmät eivät tavoita ihmisen ymmärryksen ja aivokapasiteetin ollessa niin kovin rajallinen maailman älykkäimmilläkin ihmisillä.
Ateistit ovat aikalailla samalla viivalla kiihkouskovaisten kanssa, kummatkin luulevat TIETÄVÄNSÄ onko Jumala olemassa vai ei ja uskovat omaan _uskomukseensa_ varauksetta ja ehdottomasti.
Loppupeleissä aika moni asia on illuusiota,mielen tuotetta ja tulkinnanvaraista,uskomuksiin perustuvaa.
Ihminen on aina typerämpi ja tietämättömämpi kuin kuvittelee olevansa.[/QUOTE]

Minä valitsen sen että mielummin keskityn konkreettisiin asioihin kuin sellaisiin mitä ei voi mitenkään todistaa olevan olemassa.

Kuin että käyttäisin aikani siihen, että mietin minkälaisia vaaleanpunaisia yksisarvisia maailmankaikkeus voisi periaatteessa sisältää, koska se on ihmismielelle ääretön.

Siinä vaiheessa kun saadaan todisteita jostain, mitä en näe, mutta on siellä, olen valmis kuuntelemaan. Niin kauan kun se on toisen mielikuvituksen varassa täysin, voi hän puhua seinille, eikä pilata muiden elämiä elättämällä harhoja ja vääriä toiveita toisissa ihmisissä.

• Tykkää
Reactions: päätön
Minä valitsen sen että mielummin keskityn konkreettisiin asioihin kuin sellaisiin mitä ei voi mitenkään todistaa olevan olemassa.

Kuin että käyttäisin aikani siihen, että mietin minkälaisia vaaleanpunaisia yksisarvisia maailmankaikkeus voisi periaatteessa sisältää, koska se on ihmismielelle ääretön.

Siinä vaiheessa kun saadaan todisteita jostain, mitä en näe, mutta on siellä, olen valmis kuuntelemaan. Niin kauan kun se on toisen mielikuvituksen varassa täysin, voi hän puhua seinille, eikä pilata muiden elämiä elättämällä harhoja ja vääriä toiveita toisissa ihmisissä.

Tuo on sinun subjektiivinen kokemuksesi.
Kaikki eivät koe että heille eläteltäisiin harhoja tai vääriä toiveita, jos joku vaikkapa kertoo heille uskonvakaumuksestaan.
Ehkäpä joidenkin ajatukset ja elämänkatsomus on niin stabiilissa tilassa, ettei toisen uskomuksien kuuntelu ja niistä juttelu tuota mitään negatiivisia fiiliksiä.
Voi olla jopa mielenkiintoista kuulla eri tavoin ajattelevien ihmisten ajatuksia.
Jos joku vaikkapa saa toivoa vakavan sairauden keskellä Jumalaan uskomisesta ja tämä uskomus auttaa häntä paranemaan, se on automaattisesti silti mielestäsi huono asia, turhien toiveiden elättelyä?
Kovin mustavalkoista.

Et sinä ole itsekään vapaa harhoista ja illuusioista.
Et ehkä näe vaaleanpunaisia elefantteja hyppimässä kadun yli, mutta taatusti omaat uskomuksia joita pidät absoluuttisena totuutena vaikkeivat ne sitä ole.
Et mitenkään voi tiedostaa suurintakaan osaa prosesseista jotka vaikuttavat mielipiteisiisi, ajatuksiisi ja kannanottoihisi kuten ei kukaan ihmisistä voi.

[QUOTE="vieras";28783271]Tuo on sinun subjektiivinen kokemuksesi.
Kaikki eivät koe että heille eläteltäisiin harhoja tai vääriä toiveita, jos joku vaikkapa kertoo heille uskonvakaumuksestaan.
Ehkäpä joidenkin ajatukset ja elämänkatsomus on niin stabiilissa tilassa, ettei toisen uskomuksien kuuntelu ja niistä juttelu tuota mitään negatiivisia fiiliksiä.
Voi olla jopa mielenkiintoista kuulla eri tavoin ajattelevien ihmisten ajatuksia.
Jos joku vaikkapa saa toivoa vakavan sairauden keskellä Jumalaan uskomisesta ja tämä uskomus auttaa häntä paranemaan, se on automaattisesti silti mielestäsi huono asia, turhien toiveiden elättelyä?
Kovin mustavalkoista.

Et sinä ole itsekään vapaa harhoista ja illuusioista.
Et ehkä näe vaaleanpunaisia elefantteja hyppimässä kadun yli, mutta taatusti omaat uskomuksia joita pidät absoluuttisena totuutena vaikkeivat ne sitä ole.
Et mitenkään voi tiedostaa suurintakaan osaa prosesseista jotka vaikuttavat mielipiteisiisi, ajatuksiisi ja kannanottoihisi kuten ei kukaan ihmisistä voi.[/QUOTE]

Tiedätkö sen tunteen kun et tiedä pitäisikö vain sulkea selain vai kertoa ihmiselle miten uskomattoman läjän sontaa hän suolsi juuri näppikseltaan.

Konkreettinen – Wikipedia

Tiedätkö sen tunteen kun et tiedä pitäisikö vain sulkea selain vai kertoa ihmiselle miten uskomattoman läjän sontaa hän suolsi juuri näppikseltaan.

Konkreettinen – Wikipedia

Mieluiten kuulisin sen kertomuksen perustelujen kera.
Tosin olen myös huomannut että olet ehkäpä palstan narsistisimmalta vaikuttava persoona.
Eriävistä mielipiteistä keskustelu, tai rakentava,kunnioittava keskustelu ylipäätään kanssasi harvoin näyttää tuottavan tulosta.
Ei ole kuin sinun totuutesi ja jos joku on eri mieltä tai et ymmärrä häntä, siirryt haukkumaan ja alentamaan häntä.
Tuntuu että kaikki keskustelu on sinulle vain omien,erittäin kärkkäiden "oikeiden" näkemyksiesi ääneen julistusta, muille vittuilua,naureskelua ja omaan ylemmyydentunnossasi pyöriskelyä.

[QUOTE="vieras";28783356]Mieluiten kuulisin sen kertomuksen perustelujen kera.
Tosin olen myös huomannut että olet ehkäpä palstan narsistisimmalta vaikuttava persoona.
Eriävistä mielipiteistä keskustelu, tai rakentava,kunnioittava keskustelu ylipäätään kanssasi harvoin näyttää tuottavan tulosta.
Ei ole kuin sinun totuutesi ja jos joku on eri mieltä tai et ymmärrä häntä, siirryt haukkumaan ja alentamaan häntä.
Tuntuu että kaikki keskustelu on sinulle vain omien,erittäin kärkkäiden "oikeiden" näkemyksiesi ääneen julistusta, muille vittuilua,naureskelua ja omaan ylemmyydentunnossasi pyöriskelyä.[/QUOTE]

Tottahan se naurattaa kun pitäisi järkevästi keskustella pehmoisia puhuvan höpöhöpö-tyypin kanssa.

Olihan tuolla perustelua, itse aloit lukemaan tarkoituksella väärin tekstejäni ja tekemään oletuksia tyhjästä.

Ja totta helvetissä minun mielipiteet on minulle niitä oikeita, varsinkin kun puhutaan minun näkemyksestäni. Ei herranen aika.

Ethän sinä esittänyt mitään miksi minun olisi pitänyt muuttaa mielipidettäni, puhuimme vain omista näkemyksistämme. Sitten vaadit minulta perusteluja? Kun et ymmärrä edes sanaa konkreettinen tai sitä että tuulesta temmatut oletukset eivät ole mitään perusteluja, eikä mitään hyvää keskustelua muutenkaan.

p.s. ymmärrän kyllä ettet tajua miksi sinulle sanoin niin kauhian ikävästi että sinulla meni proppu.

[QUOTE="vieras";28783374]Pakko kysyä Kepsis, uskotko että ajatuksia on olemassa?[/QUOTE]

Älä jaksa alkaa filosofista eksistentialismi soopaa nyt jauhamaan. Tai jos alat, niin tee se jonkun muun kanssa.

[video=youtube;enWCv3_ub_s]http://www.youtube.com/watch?v=enWCv3_ub_s[/video]

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mites sitten morrigan, Elikkä jonsered, hänkin on sitten huijari. samantyylisiä hänenkin näyt on:)

Morrigan:heart:
Mulle hän aikoinaan katsoi:heart: Piti oikein kaivaa ketjujen viidakosta että mitäs musta oikein näkyikään.=)

Yhteistyössä