Tai sitten sellainen festarilippis, johon saa tölkit molemmin puolin roikkumaan ja letku suuhun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun kännykkäni on Nokian mallia Abraham&Mooses:iPhonelle löytyy"Drink Right" niminen appsi![]()
ÖÖÖ, mä voin olla päivän syömättä, siis ekan kerran jotain suuhunpantavaa klo 16-17 eikä tee tiukkaakaan. Juomana voi olla päivän aikaan kahvia ja vetta-
Toi vois olla hyväTai sitten sellainen festarilippis, johon saa tölkit molemmin puolin roikkumaan ja letku suuhun.
Paino ei vaikuta. Ennen olin alle 50 kiloa eli alle verenluovutusrajan=kukkakeppi ja nyt oman Bmi:n ylärajalla = normaalipainossa. Ei mitään muutosta tilanteessa.
Juon nesteitä eli olen opetellut juomaan riittävästi. Lasken lasilliset, jotta muistaisin juoda riittävästi. Tapa jäi raskauden ajoilta.
Ja sitten taas uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen ei tarvitsisi syödä joka päivä vaan 2 päivää viikossa voisi olla vain vedellä.Itse asiassa meidän kaikkien tulisi syödä kuten diabeetikot. Heillä on terveellinen ruokavalio ja rytmi. Itsellä juuri tässä rytmityksessä parantamisen varaa paljonkin. En mä ikinä pystyis syömään kahden tunnin välein, ei vaan onnistuis.
Itse asiassa meidän kaikkien tulisi syödä kuten diabeetikot. Heillä on terveellinen ruokavalio ja rytmi. Itsellä juuri tässä rytmityksessä parantamisen varaa paljonkin. En mä ikinä pystyis syömään kahden tunnin välein, ei vaan onnistuis.
Koita aloittaa se niin, että syöt vain senverran, ettei nälkä edes lähde kunnolla. 3h päästä maistuu taas
Tälleen löydät sen annoskoon, millä se nälkä tulee 3-4h päästä uudelleen. Mulle se määrä on ainakin oikeesti tosi pieni, millä nälkä lähtee ja tulee 3-4h päästä uudestaan.