Miltä tuntuu olla pilvessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä usko näiden juttuja! Suurin osa on täyttä paskaa.Ehdotan tutustumaan aiheeseen tarkemmin internetissä. :)

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on aika mahdotonta sanoa, miten se vaikuttaa. Riippuu ihan hirveästi ihmisestä ja siitä, mitä lajiketta käytetään. Mutta rentoutunut, hilpeä, "syvällinen"... Ehkä vähän utuinen. Isoilla annostuksilla kaikki näkyy tavallaan kaksiulotteisena, äänet kaikuvat, et pysty kontrolloimaan täysin ajatuksiasi, aika psykedeelistä. Tosin kovin monella ei noin käy, mutta itse kuulun niihin ihmisiin, jotka saavat moisen reaktion isosta annostuksesta.

Vaikutus kestää annostuksesta riippuen tunnista ehkä neljään tuntiin. Loppuvaiheilla vaikutus on tosin enää todella mieto. Kannabiksesta ei siis tule alkoholin kaltaisia epämiellyttäviä laskuja, vaan vaikutus vain hiipuu pois. Hetken aikaa saatat tosin olla hieman ajatuksissasi ja haluat olla yksin, mutta itse ainakin vain pidän siitä olotilasta.

Kannattaa googletella juttuja ja lueskella tutkimuksia, kokemuksia yms. Ja älä usko sokeasti huumeiden vastaisten yhdistysten juttuihin, olen löytänyt aika pahojakin väärinkäsityksiä sellaisten sivuilta. Monia hyviäkin pointteja toki juu löytyy, mutta ne faktat kannattaa tarkistaa muualtakin. He kun sattuvat olemaan puolueellisia.

130144_t1_cgau-9k-pE-rawrnst-thumb.png

wut

[QUOTE="Neith";25688185]no itse istuin sängynreunalla enkä voinut liikkua kun tuntui että pää räjähtää, edes silmiä ei voinut liikuttaa kun se sattui ihan älyttömästi.. ja kaikki 3 kertaa mitä olen elämäni aikana kokeillut oli tuollaisia.. muilla huoneessa olevilla oli kuitenkin ihan hyvä ja rento fiilis, hihittelivät yksin/porukassa ilman syytä..[/QUOTE]

Tasan samat kokemukset, itselle outo olo eikä voinut liikkua. Tuntui että valun sängyn läpi. Muilla oli hauskaa.

Ihmiset saavat paljon vääriä käsitteitä pilvestä myös sen takia, että nykyään on liikkeellä kaikenmaailman lakattua kukkaa ja lasikuitu hasista, jossa vaikutus ei ole niin miellyttävä kuin täysin puhtaassa pilvessä.

joskus oon pari kertaa kokeillut ja siihen jäi, ensimmäisellä kerralla oksensin vessassa tunnin ja toisella kerralla tuli vaan semmonen olo kun ois vähän kovemmassa humalassa ja jumitus.. Ensimmäisellä kerralla olin hieman kovemmassa humalassa ja tokalla kerralla muutaman nauttinut. Enää ei ikinä :D

Kannabiksen vaikutuksen alaisena ei ole tapahtunut ikinä missään yhtään väkivaltarikosta. Mitenhän monta viinan takia on tapahtunut? Kumpikohan on vaarallisempaa...

Kissan serkku kertoi, että pilvi tuntuu siltä, että olisi taas lapsi... kaikki tuntuu kiinnostavalta ja uudelta. Se tuo uusia ulottuvuuksia elämään ja piristää harmaata arkea. Mahtava päihde sillointällöin käytettynä, jatkuva käyttö pehmentää pään.

joskus oon pari kertaa kokeillut ja siihen jäi, ensimmäisellä kerralla oksensin vessassa tunnin ja toisella kerralla tuli vaan semmonen olo kun ois vähän kovemmassa humalassa ja jumitus.. Ensimmäisellä kerralla olin hieman kovemmassa humalassa ja tokalla kerralla muutaman nauttinut. Enää ei ikinä :D

Oot vissii ekalla kerralla ollut kännissä? Mulla kävi just noin ku olin kännissä, tuli kauheen kuuma ja sen jälkeen menin ulos makaamaan mattotelineelle ja oksensin.

Vanha viesti, mutta ei tosiaankaan kannata polttaa ja juoda alkoa samaan aikaan. Paska olo siitä vaan tulee: laatta lentää ja päässä pyörii. Että jos joku tarjoaa paukkuja silloin kun olet kännissä, niin kieltäydy suosiolla (etenkin jos olisi sun eka kerta) koska ei siitä seuraa mitään hyvää.

[QUOTE="vieras";25688113]No, olin paikalla kun serkkuni poltti pilvee. Sai ihan kamalan paniikki-hallusinaatiokohtauksen. Itki ja vapis lattialla peloissaan... et ei ainakaan hänen kohdallaan ollut miellyttävä vaikutus.

usko itsekään että kannabiksesta noin menisi :)[/QUOTE]
Mulla meni, kun olin poltellut vasta joitakin kertoja, noin. Kun oli juonut alkoholia vielä päälle. Ja tosiaan pari ekaa kokeilukertaa. Elikkä kokematon käyttäjä serkkusi. Alun jälkeen noita ei enää tule. Must tuntuu et kirjotin tosi sekavasti. Ja sori et kommentoin ikivanhaan ketjuun. Oon tälläkin hetkellä vitun pilvessä