M
mikäpä
Vieras
Aih, on jo useampi vaikea synnytys... no ei ihme jos harmittaa mennä yksin. Mutta kyllä sitä selviää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mikäpä;28771505:Johan sinä tiedät, mitä synnytyssalissa tapahtuu, niin ei se ole kauheaa enää. Oikeastaan oli kiva olla yksin ja kokea se tunne, kun selviää itsenäisesti!
Jos on jo aiempia lapsia, niin on ihan hyväkin, ettei heitä tarvitse raahata muualle, kun mies jää kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Te ketkä nyt sitten olette yksin synnyttäneet, niin voitteko oikeesti antaa jotain konkreettisia neuvoja, miten siitä selviää?
Tottakai siitä selviää, mihin siellä miestä tarvitaan.
Voi kiitos neuvostasi!! Mua ei nyt hirveästi tässä tilanteessa tämmöset auta, kun tiedän, mitä pian edessä on ja mitkä vaihtoehdot on. Oikeastaan vaihtoehtoja ei ole. Joudun mennä yksin. Ja jos vain kenelläkään olisi mitään konkreettista neuvoa olisin enemmänkin kuin kiitollinen.
Mä taas olin päinvastainen...kun oikein olin tuskissani, niin mä hiljenin ja käperryin omaan hiljaiseen maailmaani, enkä silloin kaivannut yhtään ylimääräistä hlöä lähelleni.Näin me ihmiset olemme erilaisia.
Tottakai siitä selviää, mihin siellä miestä tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28771508:Mahtaa olla onnekas se mies joka sinun kanssasi on parisuhteeseen lähtenyt ja lapsia tehnyt / tulee tekemään.
Voi jeesus.
Onko Suomessa tosiaan tavallista ja jopa odotustenmukaista, että mies on mukana koko synnytyksen ajan?
Onko Suomessa tosiaan tavallista ja jopa odotustenmukaista, että mies on mukana koko synnytyksen ajan? Olen aina ajtellut, että mies odottaa kärsimättömänä siellä käytävässä tai kanttiinissa. Onko tähän tullut muutos viimeisten kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden aikana?
Te ketkä nyt sitten olette yksin synnyttäneet, niin voitteko oikeesti antaa jotain konkreettisia neuvoja, miten siitä selviää?
Kiitos vastauksista, erityisesti jadien vastaus kosketti. Tilanne on tällä hetkellä todella stressaava, koska lähtö voisi tulla milloin vain, enkä osaa sillä tavalla rentoutua ja tsempata itteäni. Minkä itselleni mahdan, kun tällainen olen. Yöunetkin menee ja suututtaa niin paljon mieheni käytös. Juuri Se on niin surullista, ettei hän ole myöskään heti jakamassa sitä iloa kanssani, kun lapsi on syntynyt. Ja tällä hetkellä hän on viimeinen, jolle tulen ilmoittamaan. Jos kaikki päätyy hyvin, yksin "saan" juoda myös onnittelu kahvit. Ja sekin ajatus pelottaa, jos kaikki ei mene hyvin, niin mulla ei ole ketään siinä tukemassa. Olen myös ymmärtänyt, että sektiot on paljon yleisempiä yksin synnyttäjillä, joten ihan tutkitusti "pelkällä" isän / tuki henkilön henkisellä tuella on valtava merkitys synnyttäjälle ja synnytyksen etenemiselle
Onko Suomessa tosiaan tavallista ja jopa odotustenmukaista, että mies on mukana koko synnytyksen ajan? Olen aina ajtellut, että mies odottaa kärsimättömänä siellä käytävässä tai kanttiinissa. Onko tähän tullut muutos viimeisten kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden aikana?