Kirjititiinki ii-kiilti?

häh
Ai i-kieltä? Aika kauan piti tavata ennen kuin ymmärsin :LOL: Lehdessä kyllä oli justiin artikkeli, että aivot ymmärtää hämmästyttävän hyvin lukea tekstiä oikein, vaikka sanan kirjaimet olisi sekoitettu.
 
Hippu
Mä puhuin viimeksilukiossa ii-kieltä, kun meillä oli saksalainen vaihto-oppilas joka osasi suomea. yritettiin kavereitten kanssa ettei se ymmärtäis kaiken mitä puhuttiin, jutta sepä ymmärsi myös ii-kieltä
 
Hippu
Alkuperäinen kirjoittaja Hippu:
Mä puhuin viimeksilukiossa ii-kieltä, kun meillä oli saksalainen vaihto-oppilas joka osasi suomea. yritettiin kavereitten kanssa ettei se ymmärtäis kaiken mitä puhuttiin, jutta sepä ymmärsi myös ii-kieltä
Ihi,miitimi kirjitisvirhi,siri!
 
esimerkki
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ai i-kieltä? Aika kauan piti tavata ennen kuin ymmärsin :LOL: Lehdessä kyllä oli justiin artikkeli, että aivot ymmärtää hämmästyttävän hyvin lukea tekstiä oikein, vaikka sanan kirjaimet olisi sekoitettu.
The Phaomnneil Pweor of the Hmuan Mnid

Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is that the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the human mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Pterty amzanig, huh?
 
Hippu
Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippu:
Mä puhuin viimeksilukiossa ii-kieltä, kun meillä oli saksalainen vaihto-oppilas joka osasi suomea. yritettiin kavereitten kanssa ettei se ymmärtäis kaiken mitä puhuttiin, jutta sepä ymmärsi myös ii-kieltä
Hih, oikein!

Nit lihdin nikkimiin, iiti kiikilli! :wave:
Iiti ji kiiniiti inii!
 
Pirinisti
Livistin pirinistin pimppiin vissiin piskin pilil, sit mirri pissi silmiin. Silitin tiiliskivil pilii, sit pili kiilsi siististi!
Siitin sintin, HIVi iski sinttin pimppiin hitsisti.
 

Yhteistyössä