kfkfkf
Mies kuuluu kirkkoon, minä en. Voisin mennä kirkossa naimisiin, jos ei olisi mitään jeesushöpinöitä, onko niitä kuitenkin aina jonkinverran kirkossa?
No ehkäpä tässä on menossa naimisiin joku muukin kuin pelkästään minä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuuleekin;28762966:Kysymys: Miksi ihmeessä haluat kirkossa naimisiin, jos et siedä "jeesuslöpinöitä"?
Niinpä.
Peesi tälle. Ja suosittelen hankkimaan yleissivistystäAlkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuuleekin;28762966:Kysymys: Miksi ihmeessä haluat kirkossa naimisiin, jos et siedä "jeesuslöpinöitä"?
Niinpä.
Olen kylläAlkuperäinen kirjoittaja menkää kolkosti maistraatissa;28762984:ja konfirmoitukin täytyy olla.
Tälleen olen minäkin räknäilly. Isä meidän -rukous on vissiin ainakin osattava.Kirkolliseen vihkimiseen sisältyy kyllä ihan vihkikaavassa tietty määrä jeesuslöpinää.
Papista sitten riippuu, tuleeko siihen päälle vielä puheessa paljon jeesustelua samaan hintaan.
Rippikoulu on kai käytävä että voi naida kirkossaMä olen luullut, että riittää jos toinen kuuluu kirkkoon...
No jos kirkkohäät päätetään pitää, niin äkkiäkös mä sinne takas liityn
Siis rippikoulun olen kyllä käynytRippikoulu on kai käytävä että voi naida kirkossa