mitä ajattelisit/yrittäisitkö suhdetta

• Viestiketjun aloittaja baarikissa
  • Ensimmäinen viesti
baarikissa
Tapasin lauantaina baarissa miehen, parikymppinen kuten itsekin. Tanssimme ja tutustuimme ja taisin ihastua häneen. Hän ehdotti josko menisimme elokuviin tässä joku päivä. Haluaisin todella mennä mutta mies halusi myös kertoa, että sai jokin aika sitten tietää saavansa lapsen lopputalvesta. Ovat kuulemma eronneet muutama viikko sitten ja tunteet ovat kummallakin enää kaverillisia ja lapsi kasvatetaan ystävinä.

Saankohan vaan nenilleni jos lähden katsomaan tuleeko tästä mitään miehen kanssa?

Suhtautuisin hyvin hyvin varauksella. Ei se raskaus niinkään, mutta vasta kaksi viikkoa erosta. Ei ole aika eikä mikään, etenkin jos takana vähänkään pidempi suhde. Voit toki haistella miten tyyppi suhtautuu eksäänsä ja vauvaan & isäksi tulemiseen. Se kertoo ihmisestä paljon.

baarikissa
En minä näin alussa mitään rahaa mieti. Mutta että voiko toisesta olla jo irti ja mitän kun näkee ultrakuvia, neuvolat ym. Herääkö tunteet lapsen äitiin jälleen...

Me too
Olen ollut samassa tilanteessa. Oli vähän paha mieli, kun he kävivät neuvolat ja ultrat katsomassa yhdessä. Synnytyksessä ei mieheni ollut mukana. Ei sillä lapsella ollut mitään vaikutusta vielä elämäämme, mies käy aina lapsen äidin luona katsomassa sitä. Tulee meille sitten, kun on vähän vanhempi ja kestää olla äidistään erossa.
Meillä kävi vielä oma "vahinko", että sisarpuolilla ei ole paljoa ikäeroa.

"mamm"
Olen ollut samassa tilanteessa. Oli vähän paha mieli, kun he kävivät neuvolat ja ultrat katsomassa yhdessä. Synnytyksessä ei mieheni ollut mukana. Ei sillä lapsella ollut mitään vaikutusta vielä elämäämme, mies käy aina lapsen äidin luona katsomassa sitä. Tulee meille sitten, kun on vähän vanhempi ja kestää olla äidistään erossa.
Meillä kävi vielä oma "vahinko", että sisarpuolilla ei ole paljoa ikäeroa.
paha mieli? kyseessä oli kuitenkin hänen omaa lihaa ja verta, tuleva lapsi, saa hänellä mielestäni vaikutusta elämäänne ollakin?

mee too
Kyllähän sitä luonnollisesti on mustasukkainen tuosta tilanteesta. Lapsi on vielä niin pieni ettei ainakaan hetkeen tule olemaan osa minun elämääni, ehkä joskus. Meillä ny on tää omakin tässä, siinä on mulla tarpeeks hommaa.

Yhteistyössä