Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
ilmanen
Mun mies petti mua ihan meidän suhteen alussa. Ja kyllä se raasto pitkään ja tuli aina riidoissa esille, silti päätettiin jatkaa. Siinä meni pari vuotta kun pystyin asian antaa anteeksi. Tällä hetkellä asia ei tunnu miltään kun sitä ajattelee. Mutta eihän sitä koskaan unohda että mies oli vähällä jättää mut tän toisen naisen takia.

"joo"
ettekö jutellu mitään kun se miehes kävi?? Osti kallista partavettä... Ei se mitään oo surenu tao miettiny, humputellu kaupungilla Lissun kans. Jännä ettet nosta kilareita edelleenkään. Kyl mä pakkaisin ukon kamoja jo kovaa vauhtia..

ok
Ai, äijä päätti ilmaantua paikalle välillä, kun rakastaja lähti reissuun. Nyt ehtii sitten lelliä omia mukuloita Lintsin reissuilla, ennen kuin on taas rakastaja kotona.

Mä niiiin halveksun tota äijää nyt.

..
Mä olen kerran tavannut miehen joka sano, että haluaa pettää koska vaimo ei anna nuolla peppureikää. Tosi tarina...mikä helkkari noita miehiä vaivaa, kun otetaan puolisoksi ihminen jonka kanssa seksuaaliset mieltämykset eivät kohtaa. Luulisin nuo mieltymykset jo tietävän ajoissa.
Yks mun kaveri kans kiroili, kun ei ennen häitä vaatinut juurikin tuota anaalia niin ei voisi vaimo siitä kieltäytyä tulevaisuudessakaan, kun on aikaisemminkin sitä antanut. Nyt sitten elää ilman hiukan katkerana.

Olen sanaton

"vieras"
Mä olen kerran tavannut miehen joka sano, että haluaa pettää koska vaimo ei anna nuolla peppureikää. Tosi tarina...mikä helkkari noita miehiä vaivaa, kun otetaan puolisoksi ihminen jonka kanssa seksuaaliset mieltämykset eivät kohtaa. Luulisin nuo mieltymykset jo tietävän ajoissa.
Yks mun kaveri kans kiroili, kun ei ennen häitä vaatinut juurikin tuota anaalia niin ei voisi vaimo siitä kieltäytyä tulevaisuudessakaan, kun on aikaisemminkin sitä antanut. Nyt sitten elää ilman hiukan katkerana.

Olen sanaton

Vaimon tässä tapauksessa tulisi antaa sitä anaalia, tekeehän mies suhteessa myös monia asioita, joista ei pidä.

$
[QUOTE="Tinja";28752255]

loin kun näin sen "lissun" fb-profiilin, niin mun mielestä se oli lähdössä ulkomaille 22 tai 23 pv, eli huomenna tai tiistaina..[/QUOTE]

Et sitte huomannu, että reissu osuu Vauhtiajojen kanssa samaan aikaan:D HUPS!?!

Asiallista
Voisivatko omaan seksielämäänsä tyytymättömät perustaa vaikkapa oman ketjun. Tämän ketjun tarkoituksena on Tinjan tukeminen. Ei kiistely siitä mikä seksuaalisuuden ominaisuus voi johtaa pettämiseen.

"Tinja"
Kiitos jälleen viesteistänne!

Mulla ei kauheasti päässä raksuta mikään. Mieheni oli ollut "lissun" luona käymässä, mutta pääasiassa ollut muualla. Tämä "lissu" on jättänyt omasta tahdosta mieheni lopullisesti. Ongelma tässä onkin, onko lissun ja mieheni yhteydenpito loppunut koska lissu "jätti" mieheni, vai olisiko se loppunut joka tapauksessa.
Olenko siis se vaihtoehto joka jäi jäljelle vai se jonka mieheni haluaa.

Emme hirveän paljon ole ehtinyt puhua. Jotakin..

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28760159]Kiitos jälleen viesteistänne!

Mulla ei kauheasti päässä raksuta mikään. Mieheni oli ollut "lissun" luona käymässä, mutta pääasiassa ollut muualla. Tämä "lissu" on jättänyt omasta tahdosta mieheni lopullisesti. Ongelma tässä onkin, onko lissun ja mieheni yhteydenpito loppunut koska lissu "jätti" mieheni, vai olisiko se loppunut joka tapauksessa.
Olenko siis se vaihtoehto joka jäi jäljelle vai se jonka mieheni haluaa.

Emme hirveän paljon ole ehtinyt puhua. Jotakin..[/QUOTE]

oikeasti aivan selvästi mies olisi halunnut suhteen lissuun, mutta Lissu ei enään häneen tämän jälkeen. Jos mies tulee luoksesi anelemaan, hän tekee sen siksi ettei Lissua saanut. Miksi muuten olisi karannut lissulle...tai vaikka ei edes olisi hänelle mennyt, on todella törkeää jättää sinut yksin ja ilmoittaa että hän tarvitsee miettimisaikaa. Mies on ollut rakastunut ja suhteenne ei palaa samanlaiseksi vaikka yhteen menisitte. Mies ei kadu, hän rakastui toiseen naiseen. Mies saa opetuksensa kun ei saa kumpaakaan.

Ette tietysti voi tietää jos palaatte myöhemmin yhteen, mutta oikeasti nyt olisi aika erolle. Tietysti oma päätöksesi ja ei mieskään välttämättä halua suhdetta jatkaa, joten oikeasti et kunnioita itseäsi yhtään jos pyydät miestä jäämään.

"sini"
edellsen kanssa samaa mieltä. Mies karkasi vielä Lissun luo! Eikö toi todista sulle mitään??? Sen ois pitäny olla anelemassa anteeksiantoa, mutta läks lissulle.. Lissu taitaa olla ainoa, jolla tos järki pelaa..

"Tinja"
En tällä hetkellä ajattele oikein mitään. Jospa pohjimmiltani olisin kuitenkin koko ajan ollut SE ? Ehkä mies vaan nyt oli uutuuttaan kiinni "lissussa", mutta totuus on toinen? Mulla on tunteita miestä kohtaan ja miehellä minua kohtaan. Kuten mieheni sanoikin, ei koskaan lakkaa rakastamasta minua.
Pää vaan lyö niin tyhjää..

Yhteistyössä