Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
Tiukka, jo synnyttänyt
Kun mies pääsee nuoren, tiukan ja isotissisen makuun, ei paluuta enään vanhan, löysä emättisen riipparitissi vaimon luokse ole :(

Itse koin saman 3 vuotta sitten. Siinä jäivät lapset ja minä kun mies lähti nuoremman mukaan :(
Oleytko sinä käynyt ap:n toosaa mittailemassa vai mistä tiedät missä tiukkuudessa hänen tavaransa on?

Ylipäätään mies joka "parisuhteessa" on jonku pillun takia, niin kannattaa jättää omaan arvoonsa. Seksuaalisuus on kieltämättä kyllä osa meitä, ja itsekkin nautin seksistä, mutta kyllä minä mieheni kanssa olisin vaikka häneltä penis irtoaisi ja tippuisi pois.

Ja jos sitä meinaat että synnyttäneillä olisi aina löysä pimpsa, iiin eikö tällä "lissullakin" ollut lapsi/lapsia? Ja mistä tiedät onko ap:ee edes synnyttänyt alateitse? ;)

Arabian lautanen
[QUOTE="Tinja";28732701]No on ystävänsä (jonka vaimo on ystäväni) yhdessä bongannut samana baari-iltana kumpikin omat 14v nuoremmat lissut.

Mun mies on ollut yllättävän rehellinen ja uskon häntä. Mieheni sanoi myös, että minä olen hänen sielunkumppaninsa ja minun edelleni ei yllä kukaan toinen nainen.
Lissu oli kuulemma vain itsetunnon kohottaja ja jännitystä arkeen. Mieheni on poistanu lissun myös fb kavereista. Minun pyytämättä.[/QUOTE]

Niin olivatko "he" tehneet mitään? Siis miehesi ja tämä ystäväsi mies?

ELi siis oliko niitä 14 vuotta nuorempia kenties pantu ja osteltu kalliita lahjoja itsetunnon kohotukseksi? (Sori jos tähän onvastattu, en oo lukenut vieläkään koko ketjua). 8)

"Lapset"
Eivätkö lapset halua soittaa isälleen tyyliin "tuothan sitten tuliaisia"? Tai kertoa kuulumisia serkkujen kanssa olosta? Olisko isällä pokkaa olla vastaamatta puhelimeen... mitähän mahtais kertoa tekevänsä...

"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukka:
Oleytko sinä käynyt ap:n toosaa mittailemassa vai mistä tiedät missä tiukkuudessa hänen tavaransa on?

Ylipäätään mies joka "parisuhteessa" on jonku pillun takia, niin kannattaa jättää omaan arvoonsa. Seksuaalisuus on kieltämättä kyllä osa meitä, ja itsekkin nautin seksistä, mutta kyllä minä mieheni kanssa olisin vaikka häneltä penis irtoaisi ja tippuisi pois.

Ja jos sitä meinaat että synnyttäneillä olisi aina löysä pimpsa, iiin eikö tällä "lissullakin" ollut lapsi/lapsia? Ja mistä tiedät onko ap:ee edes synnyttänyt alateitse? ;)
sori vaan ku meloni sieltä pillusta tulee ulos se löystyy

"sondersson"
Mikä teitä naisia oikein vaivaa? jäädään oikeen oottelemaan tuliskohan se rakas vielä takaisin sieltä jostain prkleen lissun tai sussun luota! jos mun miehen pitäisi lähtee jonku heitukan luokse miettimään että mitä oikeen haluaa niin saisi kyllä jäädä sille tielle.Naisilla joku ihmeen itsekunnioituksen puute kun tyydytään johonkin rippeisiin mitkä sattuu jäämään joltain lissusussulta yli.Kuinkahan moni mies jäisi odottelemaan, että tuleeko se vaimo sieltä naapurin ramin luota takaisisn vai ei..Herätys naiset!
Kaikille ei ole se oman perheen rikkominen niin helppoa. Onneksi.

hohoo
[QUOTE="sondersson";28753618]Kaikille ei ole se oman perheen rikkominen niin helppoa. Onneksi.[/QUOTE]

Vaikka petetty olisikin se, joka viime kädessä päättää hajoaako perhe vai ei, niin perheen rikkojana minä kyllä pidän silti vain ja ainoastaan pettäjää (ja ehkä myös kolmatta pyörää tapauksesta riippuen)

Viieras
Vaikka petetty olisikin se, joka viime kädessä päättää hajoaako perhe vai ei, niin perheen rikkojana minä kyllä pidän silti vain ja ainoastaan pettäjää (ja ehkä myös kolmatta pyörää tapauksesta riippuen)
No joo, ehkä tapauksesta riippuen, mutta kyllä se yleensä ottaen on niin, että se on se pettäjä.
Tai no, puolisoiden välillä käydään se kisa, kumpi on perheenrikkoja. Eiväthän he tarvitse toista naista/miestä, jos asiat ovat kunnossa.

Kyse on vain siitä, miten haluavat suhteensa selvittää. Jos sitä taitoa ei löydy, niin sitten menevät vieraisiin ja luulevat, että hänen kanssaan kaikki sitten onnistuu. :D

"kkk"
[QUOTE="kaarina";28752673]voit valitettavasti lopettaa puhumisen miehestäsi ja ruveta puhumaan Lissun miehestä.[/QUOTE]

Kyllä se ap:n mies on ainakin hänen aviomies seuraavan puolen vuoden ajan, vaikka Lissun kanssa olisikin.

Tinja, olet hullu jos jäät tuohon suhteeseen. Avioero vetämään, olet nuori, ehdit nähdä ja kokea vielä paljon! Mitä sinä tuollaisella ukolla mitään teet?

Mä en ottas takaisin vaikka päällään seisoisi, rukoilisi anteeksi antoa tai mitä tahansa. Ei todellakaan olisi enää mahdollisuuksia.

Kuulumisia?
Onko kuulunut miehestä? Liekö kesälomalla vai onko paluu nyt töihin ja mahdollisesti työvaatteiden tarvetta kotoa?

Tänä vaikeana aikana yritä hemmotella itsesäsi jollain tavalla, mikäli se yhtään onnistuu.

tinjalle
Nyt sun ei auta ku keskittyä tähän hetkeen ja yrittää olla ajattelematta mitä tapahtuu! Olen varma, että kaikki selviää aikanaan. Nyt sun voimavarat on lapsen, joten kerää itsesi ja vietä heidän kanssa aikaa!
Olen varma, että kun miehesi on ottanut aikansa, saatte puhuttua asiat selviksi. Itsekin todella tiedät mitä haluat vasta, kun olet kunnolla keskustellut miehesi kanssa!

Voimia kovasti, ja yritä keskittyä tähän hetkeen lastesi kanssa, äläkä murehdi huomista! <3

"mamacita"
Muakin kiinnostaisi kuulla vähän enemmän Tinjan kuulumisia ja mitä mielessä nyt liikkuu. Onko miehestä kuulunut mitään? Miten tästä eteenpäin? Itse en ottaisi enää miestä takaisin vaan laittaisin eron vireille. Jos mies olisi heti alkuun ollut täysin rehellinen ja kertonyt avoimesti kaiken, eikä valehdellut, niin voisi olla toisin. Mies olisi saanut myös katkoa kaiken yhteydenpidon lissuun ja luvata ja vannoa panostavansa kaikkensa avioliittonsa hoitamiseen ja todella osoittaa katuvansa. Jatkossa kaiken toiminnan pitäisi olla ehdottoman läpinäkyvää. Senkin jälkeen luottamuksen uudelleen rakentaminen veisi varmaan vuosia ja siinä olisi iso työ saada parisuhde taas kuntoon. Varmaan oma itsetunto olisi myös ihan romuna pitkän aikaa. Mutta jos sitä oikein tahtoisi, niin uskoisin että kovalla työllä ja tahdolla voisi parisuhteen saada kuntoon. Mutta tässä Tinjan tapauksessa missä mies on valehdellut ja vähätellyt ensin asioita ja sitten vielä häipyy omille teilleen miettimään, niin kyllä saisi niin kenkää, en todellakaan ottaisi takaisin tollasta äijää.

Toivottavasti saat Tinja asiat järjestymään ja elämän palaamaan takaisin raiteilleen. Iso tsemppihalaus ja kovasti voimia!

petturit saunan taakse
[QUOTE="sondersson";28753618]Kaikille ei ole se oman perheen rikkominen niin helppoa. Onneksi.[/QUOTE]

Kyllähän se perhe on rikottu siinä vaiheessa kun vieraisiin lähdetään!Ja rikkojana nimenomaan tämä pettäjä! kumpi se on nyt sitten parempi lapsille:luottamuspulainen ja riitaisa ydinperhe vai onnellinen yh/uusio perhe?!

"..."
[QUOTE="jep";28753599]sori vaan ku meloni sieltä pillusta tulee ulos se löystyy[/QUOTE]

Kerrotko nyt omasta alapäästäsi vai vaimosi? Et voi yleistää, koska ainakin omani on tiukempi kuin ennen kahta " melonia".

"Tinja"
Mies kävi hakemassa tänään lapsia. Menevät reissuun. En tiedä edelleenkää missä mieheni on ollut. Näytti ainakin shoppaileen uusia vaatteita, hygieniatuotteita, kallista partavettä yms.. Eli kaupungissa/kaupungin lähellä ollut.
Lähti siis kotoa ilman mitään kamppeita, joten toki ymmärrän shoppailut.

"mhm"
[QUOTE="Tinja";28755894]Mies kävi hakemassa tänään lapsia. Menevät reissuun. En tiedä edelleenkää missä mieheni on ollut. Näytti ainakin shoppaileen uusia vaatteita, hygieniatuotteita, kallista partavettä yms.. Eli kaupungissa/kaupungin lähellä ollut.
Lähti siis kotoa ilman mitään kamppeita, joten toki ymmärrän shoppailut.[/QUOTE]

Mihin reissuun? Ei kai vaan Lissun mukana?

Niho
Ehkä se oli vain kirjoitusvirhe? Ehkä ne ajatukset oli muualla? Ehkä haluan täysin ulkopuolisena tuoa edelleen näkökulmaa tähän. Näkulmiahan tähän ketjuun on nimenomaan kaivattu? Eihän niitä näkökulmia tule, jos kaikki silittelee Tinjaa.
Bellah ja Tinja on saman henkilön alter egoja. Selkeesti tämä on provo, mutta olen samaa mieltä kuin moni muu: keskustelu on hyvää joten jatkukoon. Tilanne ei ole mahdoton ja moni lukija ja kirjoittaja saa tästä apuja, joten ketju palvelee hyvää tarkoitusta.

"mhm"
[QUOTE="Tinja";28755937]Tuskin. Lissu lähti ulkomaille. Lasten passit on kotona.
Ilmeisesti Helsinkiin lintsille, heurekaan jne..[/QUOTE]

Eli nyt sitten taas hotsittaa olla isi kun tyttöystävä lähti ulkomaille.. Voi huokaus mikä mies.

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28755894]Mies kävi hakemassa tänään lapsia. Menevät reissuun. En tiedä edelleenkää missä mieheni on ollut. Näytti ainakin shoppaileen uusia vaatteita, hygieniatuotteita, kallista partavettä yms.. Eli kaupungissa/kaupungin lähellä ollut.
Lähti siis kotoa ilman mitään kamppeita, joten toki ymmärrän shoppailut.[/QUOTE]

Älä viitsi, tää on jo aika paksua, NIIIN selvä provo. Kuinka tyhmänä meitä pidät?
Tai jos nyt 10prosentin mahdollisuudella olet oikea ihminen jota on petetty, mene pois täältä palstalta ja hae vertaistukea jostain tai tukea ystäviltä, sitähän varten ystävät ovat. Puhu jonkun kanssa kasvotusten ja lopeta täällä tämä löpinä. Tää on jo naurettavaa.

"Vieras"
Olen itsekin kokenut pettämisen, tosin miehelleni pettämisenkohteet olivat yhdentekeviä, ei siis ollut ihastumista eikä ainakaan rakastumista.

Jatkoimme, mutta en koskaan tule unohtamaan tai antamaan anteeksi. Luin ketjun läpi (tai Tinjan kommentit pelkästään) ja en osaa sanoin kuvailla, kuinka ahdistuneeksi tuli oloni. Ihan kuin kokisi ne omat pettämisen jälkeiset tunteet uudelleen, palautti monet asiat mieleen. Haavat ovat niin käsittämättömän syvät, että tuskin koskaan parantuvat.
Silti en kadu jatkamispäätöstämme, parisuhteemme toimii paremmin kuin koskaan.

Tulipa tyhjä olo, olen sanaton. Haluaisin sanoa Tinjalle jotain lohduttavaa, mutta en tiedä mitä tuohon voi sanoa. Itselleni pettäminen on ollut kamalin asia mitä minulle on ikinä tapahtunut. Se tunne, kun tajuaa että rakkain ihminen on pettänyt ja toiminut selän takana, raastaa sisintä.

Minä.
Luulen, että mies himoitsee Lissun perään vielä jonkin aikaa ja ottaa ilon irti siitä hekumasta, niin kauan kuin sitä kestää. Kunnes Lissu löytää toisen tai mies saa tarpeekseen nuoremmasta keskenkasvuisemmasta pimatsusta ja sen kalliista mausta ym.ym. Sitten miespolo tajuaa, että ei olisi kannattanut rakasta vaimoa ja onnellista perhettä sysätä syrjään kun vehje vei mukanaan ja aivot oli narikassa.

Yhteistyössä