"kaarina"
voit valitettavasti lopettaa puhumisen miehestäsi ja ruveta puhumaan Lissun miehestä.
Oleytko sinä käynyt ap:n toosaa mittailemassa vai mistä tiedät missä tiukkuudessa hänen tavaransa on?Kun mies pääsee nuoren, tiukan ja isotissisen makuun, ei paluuta enään vanhan, löysä emättisen riipparitissi vaimon luokse ole
Itse koin saman 3 vuotta sitten. Siinä jäivät lapset ja minä kun mies lähti nuoremman mukaan
sori vaan ku meloni sieltä pillusta tulee ulos se löystyyAlkuperäinen kirjoittaja Tiukka:Oleytko sinä käynyt ap:n toosaa mittailemassa vai mistä tiedät missä tiukkuudessa hänen tavaransa on?
Ylipäätään mies joka "parisuhteessa" on jonku pillun takia, niin kannattaa jättää omaan arvoonsa. Seksuaalisuus on kieltämättä kyllä osa meitä, ja itsekkin nautin seksistä, mutta kyllä minä mieheni kanssa olisin vaikka häneltä penis irtoaisi ja tippuisi pois.
Ja jos sitä meinaat että synnyttäneillä olisi aina löysä pimpsa, iiin eikö tällä "lissullakin" ollut lapsi/lapsia? Ja mistä tiedät onko ap:ee edes synnyttänyt alateitse?
Kaikille ei ole se oman perheen rikkominen niin helppoa. Onneksi.Mikä teitä naisia oikein vaivaa? jäädään oikeen oottelemaan tuliskohan se rakas vielä takaisin sieltä jostain prkleen lissun tai sussun luota! jos mun miehen pitäisi lähtee jonku heitukan luokse miettimään että mitä oikeen haluaa niin saisi kyllä jäädä sille tielle.Naisilla joku ihmeen itsekunnioituksen puute kun tyydytään johonkin rippeisiin mitkä sattuu jäämään joltain lissusussulta yli.Kuinkahan moni mies jäisi odottelemaan, että tuleeko se vaimo sieltä naapurin ramin luota takaisisn vai ei..Herätys naiset!
No joo, ehkä tapauksesta riippuen, mutta kyllä se yleensä ottaen on niin, että se on se pettäjä.Vaikka petetty olisikin se, joka viime kädessä päättää hajoaako perhe vai ei, niin perheen rikkojana minä kyllä pidän silti vain ja ainoastaan pettäjää (ja ehkä myös kolmatta pyörää tapauksesta riippuen)
Bellah ja Tinja on saman henkilön alter egoja. Selkeesti tämä on provo, mutta olen samaa mieltä kuin moni muu: keskustelu on hyvää joten jatkukoon. Tilanne ei ole mahdoton ja moni lukija ja kirjoittaja saa tästä apuja, joten ketju palvelee hyvää tarkoitusta.Ehkä se oli vain kirjoitusvirhe? Ehkä ne ajatukset oli muualla? Ehkä haluan täysin ulkopuolisena tuoa edelleen näkökulmaa tähän. Näkulmiahan tähän ketjuun on nimenomaan kaivattu? Eihän niitä näkökulmia tule, jos kaikki silittelee Tinjaa.