Vastausta kaipaava
Lääkärini määräsi mulle kuuriksi sirdaludia, 2mg, ja 2tbl kerralla yötä vasten. Voikohan alkoholia ottaa yhtäaikaa?
Eli jos edellisenä iltana kympin maissa on ottanut yhden 2 mg:n Sirdaludin voi seuraavana iltana ottaa alkoakin jo?"Estääkö edellisiltana otettu SIRDALUD-lääke alkoholin nauttimisen seuraavana päivänä?"
Sirdaludia käytetään aika paljon ja sillä hoidetaan kipeitä lihasjännityksiä. Noidannuolia, jännitysniskaa tai vaikka halvauksen jälkeistä lihaskireyttä. Se on kolmiolääke. Kolmiolla merkityt lääkkeet voivat väsyttää, joten autoilu välittömästi lääkkeen ottamisen jälkeen ei ole suotavaa. Ja mitä taas tulee alkoholiin ja näihin kolmiolääkkeisiin, niin missään nimessä sitä ei saa ottaa yhtä aikaa alkoholin kanssa. Sirdalud on kuitenkin lääke, jonka maksa hajottaa muutamassa tunnissa eikä sitä ole enää seuraavana päivänä veressä.
Akuutin omalääkäri Risto Laitila
Söin noita joskus 18 päivässä. Ei oikein vaikuttanut.Jos minä ottasin 2 sirdaludia niin ei tulis mieleenkään enää alkoa ottaa, meen jo noista lääkkeistä niin uneliaaksi ja sekavaksi.
Todennäkösesti sulla on vaan toleranssit kohdillaan noiden opiaattien takia, mutta kyllä täyttä paskaa on lähinnä "hyvät juomat"... Tietenkin tulee pienimuotoinen väsymys koska sirdalud vetää verenpaineen maihin ja vähentää lihasjännitystä.. Mutta tuo sinun neuvo, se on täyttä paskaa. Ei buranalla tai sirdaludilla mitään hönöjä vedetäkkään, siihen on ihan muita lääkkeitä.Mulla hajos selkä ja pahasti. sairaalassa piikitti morfiinipohjaista tavaraa suoraan suonee. kaupanpäälle ennen kotiuttamista tramalia ruiskusta perseeseen. pari sirdaludia naamioon, resepti taskuun ja kotia. kotona vedin kaks punaviinipulloa ja 4(4mg) sirdaa ja 3 panacodia(500mg).. viinit loppui noin tunti sitten ja ainut minkä olossani huomaan on helvetinmoinen panetus ja pienimuotoinen väsymys. neuvoni: älkää ottako lääkkeitä alkoholin kanssa, menee turhaan hyvät juomat hukkaan. ihan täyttä paskaa mitä selitetään et lääkkeistä sais kovat hönöt. ihan täyttä paskaa.
Kaikesta on pakko varoittaa, mutta itselläni on ollut Sirdalud-lääkitys ja en ollut juomatta. En huomannut minkäänlaista haittaa alkoholista.Lääkärini määräsi mulle kuuriksi sirdaludia, 2mg, ja 2tbl kerralla yötä vasten. Voikohan alkoholia ottaa yhtäaikaa?
Näistä ei kannata välittää. Kiusaavat muita, kun itsellä viiraa päässä.Vetää vintin pimeäksi kokemattomalta melko nätisti.
Minkä takia minkään lääkkeen aikana pitäis ottaa viinaksia?Lääkärini määräsi mulle kuuriksi sirdaludia, 2mg, ja 2tbl kerralla yötä vasten. Voikohan alkoholia ottaa yhtäaikaa?
Esimerkiksi siksi että lihaskrampit ja flunssa iskee helposti samaan aikaan. Toiseen auttaa sirda ja toiseen konjakki. Ja sitten on oikeasti olemassa lääkkeitä, joita ei vedetä yhdessä Alkon kanssa. Eli kysymys voiko lääkekonjakit nykäistä sirdan kanssa on ihan relevantti.Minkä takia minkään lääkkeen aikana pitäis ottaa viinaksia?