mikäs mussa nyt niin pelottavaa on? jos saan kiinni niin teen vaan kivoja asioitaOllaan paikalla toki ollaan.
Me vaan pelätään sinua niinmaanperusteellisesti.
Jos saisit kiinni, niin tiedä mitä kaikkea kauhistuttavaa tekisitkään.
mikäs mussa nyt niin pelottavaa on? jos saan kiinni niin teen vaan kivoja asioitaOllaan paikalla toki ollaan.
Me vaan pelätään sinua niinmaanperusteellisesti.
Jos saisit kiinni, niin tiedä mitä kaikkea kauhistuttavaa tekisitkään.
Mitenhän tuon tinkun kommentin pitäisi ottaa..ja hyvä niin
no joo joskus ehkä...ei siittä sen enempää.ja hyvä niin
Ai mitennii?Mitenhän tuon tinkun kommentin pitäisi ottaa..
Mikäs jäykkä kanki siellä sun lanteilla on...Ai mitennii?
Otahan meikäläinen kiinni. Sit katotaan kumpi pelkää...mikäs mussa nyt niin pelottavaa on? jos saan kiinni niin teen vaan kivoja asioita
höpsö,enhä mä sitä sanonu kun ruutis. mähän meinasin et mun lanne on jäykkä ku kanki. mä sentäs mikkään törkysuu ole:saint:Mikäs jäykkä kanki siellä sun lanteilla on...
ai kumpi pelkää,no sinä tietysti. annoit mulle muuten just luvan tarrata kiinniOtahan meikäläinen kiinni. Sit katotaan kumpi pelkää...
Hyi minua.:ashamed:
Et vai ole.. Pannaan ruutiksen piikkiin tällä kertaahöpsö,enhä mä sitä sanonu kun ruutis. mähän meinasin et mun lanne on jäykkä ku kanki. mä sentäs mikkään törkysuu ole:saint:
Tuossakin pyörii pyllyNo huh tota tanssia :O Olipa siinä heiluvia peppuja kerrakseen.
Heh! Niinpä! Vaan tiedäpä tuota vaikka tekisinkin sen....sen verran utelias luonne mulla:wave:Eiks ookkin..ei muutakun rupeet lukee alusta asti niin tiedät mikä on meininki
Muista ottaa kaksinkäsin..ai kumpi pelkää,no sinä tietysti. annoit mulle muuten just luvan tarrata kiinni
Muista ottaa kaksinkäsin..
Tuossakin pyörii pylly
Gregorius: NMKY (live on TV) - YouTube
Pitäähän se kaksinkäsin ottaa että saapi kunnolla kiinniEi saa yllyttää
Niinpä taisin tehdä. Pitäisikö katua?ai kumpi pelkää,no sinä tietysti. annoit mulle muuten just luvan tarrata kiinni
Vähän kannattais varautua, noilla nuorilla naisilla tahtoo olla terävät kynnet..Niinpä taisin tehdä. Pitäisikö katua?
No ohhoh. Eikö kannattaisi jo ajaa päivystykseen, jos viisi tuntia vuotanut??Helvattu kun täällä on viikonloppuisin tuo terveydenhuolto 70km päässä.. Kuivalihaa leikkasin ja olikin terävämpi tuo puukko nii meni lihan läpi ja osui peukalon ja etusormen väliseen maastoon. Tästä on viitisen tuntia aikaa ja hyvin sen teipannut muttei meinaa vieläkään loppua vuotamasta.