Äläpäs lässytä.
Naiset ovat omituisia otuksia. Heiltä en voi vaatia enempää kuin itseltäni.
Koirat on eri juttu. Ehdoton kunnioitus ja tottelevaisuus on pääsääntö. Mä tykkään koirasta ja koira tottelee mua. Asiasta ei neuvotella.
Taapero ei ole mulle uhka, joten se ei ole sitä mun koirallenikaan. Niinpä mun koirani tykkää taaperoisista. Kuten minäkin.
On myös paras mahdollinen lapsenvahti, koska ei päästä pikkuVilperttiä pois tontilta, eikä myös anna hukkua.
Ja käskystäni käy hetkeäkään epäröimättä vaikka puskutraktorin kimppuun.
Älä etsi vikaa koirasta. Se löytyy jos löytyy isännästä.
Sinä olet pelottava vanhempi tai onko sinulla omia lapsia ?
Koira lapsenvahtina.
Koiran pitää hyökätä käskystä.
Missä ihmeen piireissä sinä liikut, jos tarvitset kulkiessasi koiran suojelua.
Kun mietin omaa lähipiiriäni ja kavereita miehhineen, niin ei kukaan ole elämäntilanteessa, jossa tarvitaan koiralta tuollaista tai edes mietitään tuollaista.
Munan jatkeena joskus olen valitettavasti nähnyt mainitsemasi koiratyypin, mutta tämä miehellä, joka ei mikään ihmeellinen ollut mieheksi eli ei karski tyyppi.
Koira sitten toi miehisyyttä häneen.
Myös tuota koiratyyppiä pidetään, silloin kun halutaan päteä muiden silmissä, saada hiukan arvostusta.
No sinä tuskin olet ns.epämiehekäs, että tarvitset karskin koiran näyttääksesi sitä itsekin.
Sinulla on omat syysi, olisi mukava kuulla ne, koska tuollaiset edellämainitut syyt olen itse huomannut miehissä
Muuten tuosta koira lapsenvahtina. Vanhemmat ne lapsesta huolehtii ei koirat, no tietty alemmassa sosiaaliluokassa on ryyppääviä vanhempia, joiden lapset elää oman onnensa nojassa.
Näiden ihmisten mukana on yleensä iso koira.
Mutta ns. normaalit ihmiset haluavat mukavan perhekoiran, jonka ei tarvitse miettiä onko omistaja lyöty tainnoksiin ja vahtia lapsia 24/7