The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuo on kyllä tosi, kunnon tojinta vaatii energiaa
Näinpä.

Herranjestas. Nainen, joka kuiskaa korvaan taikasanat... pyttipannu, pihvi, karjalanpaisti, stroganoff, läskisoosi, juustoinen kinkkusalaatti, ruisleipä, lasagne, paistetut lohkoperunat, uudet potut sillillä ja tillillä ja mitä näitä ny onkaan muita taikasanoja...

Mutta sit asiankannattaja onkin myyty. Laittaa ravihevoslaput silmilleen, eikä vaivaudu vilkaisemaankaan muita naaraspuolisia otuksia.

Halpa huora taidan olla ma.:ashamed:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
No, hetken nuo jaksoi olla seurana hääräämässä ja nyt sitten lösähtivät sängylle pelaamaan unoa. No, kuhan nuo tiskit, pyykit ja kissanastian saa hoidettua niin taidan liittyä seuraan..ainii, ruokakin pitäis laittaa :kieh:

En muuten tajua sitäkään miehessäni, mikä sen puoliskonvalintaan oikeen vaikutti kun mie en oo erityisen hyvä missään huoneessa :confused:

:D

Hyvä idea muuten mut pakko tääl on jonkun ees siivota. Ei oo varaa palkata siivoojaakaan.
Varaa??? Höpsis.

Olli tapasi ravintolan iltapäivätansseissa Saaran, ja koska he viihtyivät hyvin toistensa seurassa lähdettiin jonkin ajan kuluttua Saaran kotiin tekemään lähempää tuttavuutta. Saara oli kyllä naimisissa, mutta kertoi miehensä olevan matkoilla.
Tunnelma oli jo hyvin tiivis ja vaatteet molemmilta vähissä, kun Saara äkkiä hätkähti ja jäi kuuntelemaan.
- Hei, tuo on auton ääni...minä tunnen sen. Mieheni on palannut. Voi taivas, nyt et enää pääse lähtemään niin ettei hän näe sinua. Pue äkkiä päällesi, mene keittiöön ja ota esiliina eteesi ja rupea tiskaamaan, niin minä yritän selittää miehelleni.
Hätääntynyt Olli teki työtä käskettyä. Aviomies tuli sisään ja vaimo selitti hänelle:
- Siivousfirma lähetti tuon. Hän on kyllä hirveän ahkera, vaikka onkin mies...
Olli selvitti hikoillen tiskit, joita ei ollutkaan vähän, ja kun Saara kuiskasi että aviomies pitää saada täysin vakuuttuneeksi, hän siisti koko keittiön sekä imuroi huoneet ja pyyhki pölyt.
Seuraavana päivänä hän kertoi seikkailustaan eräälle kaverilleen, joka valpastui ja kysyi:
- Oliko paikan osoite Alakatu 19 ja naisen nimi Saara?
- Oli, mutta mistä kummasta sinä sen tiedät?
- Poika, poika, kaveri huokasi päätään puistellen, - minä tiskasin ja siivosin siellä viime viikolla...

Kuulostaa huonolta. Jos vastarakkauden innon jälkeen pystyy kävelemään, niin sit ei ole tullut oltua riittävän tuhmeliini.

Toisekseen, aikuista miestä ei houkuteta ja koukuteta pelkästään seksillä. Pitää tarkastaa ne keittiön antimet vaikka sitten yhdessä kokaten. Juu. Miehet ovat yksinkertaisia olioita ja ajattelevat vain kahdella ruumiinosalla. Toinen on vatsa. Toinen on siitä hieman alaspäin.
äläpäs sano
saattaa kuitenkin jollekin/joillekin olla iso plussa hyvä ja toimiva seksi :D
pätee toki sekä naisiin että miehiin

ei tietenkään voi yleistää

Näinpä.

Herranjestas. Nainen, joka kuiskaa korvaan taikasanat... pyttipannu, pihvi, karjalanpaisti, stroganoff, läskisoosi, juustoinen kinkkusalaatti, ruisleipä, lasagne, paistetut lohkoperunat, uudet potut sillillä ja tillillä ja mitä näitä ny onkaan muita taikasanoja...

Mutta sit asiankannattaja onkin myyty. Laittaa ravihevoslaput silmilleen, eikä vaivaudu vilkaisemaankaan muita naaraspuolisia otuksia.

Halpa huora taidan olla ma.:ashamed:
nuo on niitä helliä sanoja :D

Puutarhurinainen tossa just kanssa kertoi toteutuneesta haaveestaan...
Mulla ei nyt valitettavasti ihan seksistä ollu kyse jos siitä on ollu puhe. Tavallaan jotenkin hassua...nyt se haave on toteutunut niin mitäs nyt....kyllä sen vielä saa totutettua useammnkin kerran jos haluaa mutta nyt se haave on korkattu niin ei ole enää mitään mitä odottaa.

:vampire:

Mä oon ulukona teijän jutuista :(

Mä kävin taas salilla eilen vetämässä tiukan treenin. Saa ny sit nähä.

Tulee käytyä vähän turhan tihiästi, lepo lienee suotavaa välistä. Vanahin muksuista lähti aamulla Ateenaan ja toiseks vanahin lähtee vähän kauemmaksi.

Ei kai täsä sen kummempia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä