Näinpä.tuo on kyllä tosi, kunnon tojinta vaatii energiaa
Meikäläisellä taas noi kauneusunet ei auta. Ei jaksa maata sängyllä riittävää määrää.Mä menen päikkärille. :wave:
siivoo vähemmän niin jää aikaa reenata enempi...kun mie en oo erityisen hyvä missään huoneessa
siivoo vähemmän niin jää aikaa reenata enempi
Varaa??? Höpsis.
Hyvä idea muuten mut pakko tääl on jonkun ees siivota. Ei oo varaa palkata siivoojaakaan.
No hei. Heräsit??:wave:
Moiii!
äläpäs sanoKuulostaa huonolta. Jos vastarakkauden innon jälkeen pystyy kävelemään, niin sit ei ole tullut oltua riittävän tuhmeliini.
Toisekseen, aikuista miestä ei houkuteta ja koukuteta pelkästään seksillä. Pitää tarkastaa ne keittiön antimet vaikka sitten yhdessä kokaten. Juu. Miehet ovat yksinkertaisia olioita ja ajattelevat vain kahdella ruumiinosalla. Toinen on vatsa. Toinen on siitä hieman alaspäin.
Tunti sitten heränny,meni eilen vähän pitkään. Toteutin erään haaveeni eilen ja oli tosi kivaaNo hei. Heräsit??
Paino sanalla pelkästään. Luetun ymmärrys kunniaan.äläpäs sano
saattaa kuitenkin jollekin/joillekin olla iso plussa hyvä ja toimiva seksi
pätee toki sekä naisiin että miehiin
ei tietenkään voi yleistää
nuo on niitä helliä sanojaNäinpä.
Herranjestas. Nainen, joka kuiskaa korvaan taikasanat... pyttipannu, pihvi, karjalanpaisti, stroganoff, läskisoosi, juustoinen kinkkusalaatti, ruisleipä, lasagne, paistetut lohkoperunat, uudet potut sillillä ja tillillä ja mitä näitä ny onkaan muita taikasanoja...
Mutta sit asiankannattaja onkin myyty. Laittaa ravihevoslaput silmilleen, eikä vaivaudu vilkaisemaankaan muita naaraspuolisia otuksia.
Halpa huora taidan olla ma.:ashamed:
Puutarhurinainen tossa just kanssa kertoi toteutuneesta haaveestaan...Tunti sitten heränny,meni eilen vähän pitkään. Toteutin erään haaveeni eilen ja oli tosi kivaa
Juu. Eiks olekin ihqua.nuo on niitä helliä sanoja
tietenkin niinPaino sanalla pelkästään. Luetun ymmärrys kunniaan.
Mulla ei nyt valitettavasti ihan seksistä ollu kyse jos siitä on ollu puhe. Tavallaan jotenkin hassua...nyt se haave on toteutunut niin mitäs nyt....kyllä sen vielä saa totutettua useammnkin kerran jos haluaa mutta nyt se haave on korkattu niin ei ole enää mitään mitä odottaa.Puutarhurinainen tossa just kanssa kertoi toteutuneesta haaveestaan...
:vampire: :kiss::vampire:
Mä oon ulukona teijän jutuista
Mä kävin taas salilla eilen vetämässä tiukan treenin. Saa ny sit nähä.
Tulee käytyä vähän turhan tihiästi, lepo lienee suotavaa välistä. Vanahin muksuista lähti aamulla Ateenaan ja toiseks vanahin lähtee vähän kauemmaksi.
Ei kai täsä sen kummempia.
samaa tautia ollu liikkeellä myös täälläpäinNo olipa herätys.. Heräsin ja panetti.. :snotty:
:wave::vampire:
Mä oon ulukona teijän jutuista
Mä kävin taas salilla eilen vetämässä tiukan treenin. Saa ny sit nähä.
Tulee käytyä vähän turhan tihiästi, lepo lienee suotavaa välistä. Vanahin muksuista lähti aamulla Ateenaan ja toiseks vanahin lähtee vähän kauemmaksi.
Ei kai täsä sen kummempia.
Nyt ei voinu nusasta.samaa tautia ollu liikkeellä myös täälläpäin
jo vähän helpottaa kun on pari kertaa nussinut
Eli annoit äijälle liian pitkän talutusnuoran.Nyt ei voinu nusasta.