Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tsemppiä tinja!
Kaikille provon huutelijoille sanoisin et poistukaa ketjusta kerta se ei teitä kiinnosta. Meitä muita ei kiinnosta teidän provonhuutelunne vaan itse tinjan tarina!

"Flower"
Mulla on niin paha olla kun luen tätä! Ehkä otan liian henkilökohtaisesti, mutta myötäelän vahvasti mukana! Itselleni ei ole tällaista koskaan tapahtunut ja olemme kihlattuni kanssa olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ei lapsia. KYSYMYS onkin: muuttuvatko kaikki miehet lopulta tällaisiksi? Ne kaikkein kilteimmät ja vähemmän pettäjätyylisetkin miehet? Onko oikeasti meidän naisten elämä yhtä pettymystä lopulta näiden kaksilahkeisten kanssa?
Kyllä. Kyllä ne muuttuvat. Ikinä en olisi miehestäni uskonut. Mutta niin siinä kuitenkin kävi.

terettu
[QUOTE="Flower";28745631]Kyllä. Kyllä ne muuttuvat. Ikinä en olisi miehestäni uskonut. Mutta niin siinä kuitenkin kävi.[/QUOTE]

Tää on just niin paras ketju lukea kun oma mies on lähtenyt viikonlopuks ihan poikiennkanssa pelaa suofutista......... ja kun oikein alkaa kuvittelee nikn voi jo nähdä ne saunomassa ja tarjoamassa juomia viereisen mökin tyttöjoukkueelle

"Ccc"
[QUOTE="Flower";28745631]Kyllä. Kyllä ne muuttuvat. Ikinä en olisi miehestäni uskonut. Mutta niin siinä kuitenkin kävi.[/QUOTE]

No ei todellakaan muutu. Ihan pimeitä akkoja täällä.

"minttu"
Tää on just niin paras ketju lukea kun oma mies on lähtenyt viikonlopuks ihan poikiennkanssa pelaa suofutista......... ja kun oikein alkaa kuvittelee nikn voi jo nähdä ne saunomassa ja tarjoamassa juomia viereisen mökin tyttöjoukkueelle
Kannattaa vetää kunnon kilarit heti, kun mies astuu ovesta sisälle. Huuda, vaadi sukupuolitautitestit, kuitit, valokuvat ja haistele kaikki vaatteet. Nämä nyt alkuun..

"Huhhuh"
Jos ne on Hyrynsalmella pelaamassa niin ihan varmasti on naapurimökin muijat jo juotettukin ja punkkaan kammettu.
Oon ollu siellä pelaamassa ja tiedän millaista se meno siellä on...

"Flower"
[QUOTE="Tinja";28742212]Lapset ovat miehelle kaikki kaikessa ja en epäile, etteikö vastuuta kantaisi niistä..[/QUOTE]

Voi luoja, Tinja, niin minäkin ajattelin kun eroa tehtiin... No eipä yhtäkkiä miehellä paina vaakakupissa lapset yhtään mitään, kun mennään sinne, minne uusi tyttöystävä osoittaa... :( Se tuntuu ihan uskomattomalle, miten voi ihminen muuttua lyhessä ajassa. Ne ennen niin kalliit aarteet tuntuu olevan vain välttämätön paha, joista on pakko huolehtia "omalla vuorolla", mutta ei yhtään ylimääräistä. Se on raastavaa, katsoa miten lapset oikeasti kärsii.

"vieras"
[QUOTE="Ccc";28745710]No ei todellakaan muutu. Ihan pimeitä akkoja täällä.[/QUOTE]

Ihan sekopäitä. Ei yhtään voida käsittää, että mies haluaa välillä rentoutua muualla kuin kotona. Ja että miehellä on siihen oikeus. Naiset vois kyllä mennä itseensä!

Tinjalle
Onneksi saat nyt olla yksin. Mä ton saman kokeneena, pahin järkytys tuli sitten kun piti kertoa lapsille että isä muuttaa nyt pois kotoa. Nähdä se kun lapset musertuvat eikä ymmärrä miksi näin käy. Siinä kohtaa täytyy pysyä entistä vahvempana ja antaa kaikki tuki lapsille ja vastailla heidän kysymyksiinsä sen mukaan mitä pystyvät ymmärtämään, ei mollata toista eikä kertoa toisista naisista.

Mutta kun lapset alkavat toipua pystyy itsekin toipumaan kunnolla, koska siinä kohtaa iskee syyllisyys ja syyllistäminen toista kohtaa, miksi hajotti perheen ja laittaa lapset kärsimään. Onneksi lapset ovat sopeutuvaisia.

Enkä kirjoita tätä loukatakseni ketään vaan vinkkinä! Älä ikinä syytä itseäsi tapahtuneesta, vaan ole lastesi tukena kun he tulevat sitä tarvitsemaan!! <3 Voimia sinulle tulevaan. "Äiti aina sanoi että vanhat lelut pitää antaa vähäosaisemmille!" ;D

"Flower"
[QUOTE="vieras";28742608]Tarkoitin ainoastaan lainaamaani kommenttia jossa joku halusi että mies ja "lissu" hoitaa lapsia nyt heti, kun äiti lähtee viikoksi etelään.
Se on julmaa lapsille, koska ne ei edes tiedä ,ymmärtääkseni, mitä on tapahtunut.[/QUOTE]

Näin.

soi päässä
erin: ei taida tietää tyttö

"Neiti on hyvä ja siirtyy kauemmaksi kohteestaan
Irroittaa kätensä hänen takapuolestaan
On korkkarii, on leggarii, on glitterii, tekoripsii
Irtohiuksii, juo kuoharii, ota kuvii
On niin siistii olla aikuisii

E-ei, ei taida tietää tyttö
ettei mun mies oo vapaa vielä
ettei mun mies oo vapaa, vapaa vielä
Se ei oo vapaa, vapaa vielä

Tiskillä taas surraa yksi hymykuoppainen
Kuuluu ploppeja aivan liian monta
Äijän puhelinta vilkaisen
Mitä hittoa?
On hymiöö, on sydämii, "oisko kreisii olla ystävii?
Koska nähtäis, minne mentäis?
Kaikkee tehtäis silmät kii"

On leggarii, on glitterii, tekoripsii
Irtohiuksii, juo kuoharii, ota kuvii
On niin siistii olla aikuisii

Se ei oo vapaa, vapaa vielä"

Paljon voimia Tinjalle!

"Annie"
Luin koko ketjun (melkein 50 sivua!) läpi ja kyllä tuntuu niin pahalta sun puolesta Tinja :(
Tuohan on kuin pahimmasta painajaisesta.. että mies on pettänyt selän takana ja tapaillut toista naista jo kauan jne.
Mulla on itsellä kokemusta henkisestä pettämisestä fb:n kautta, mutta se tapahtui miehen ollessa todella humalassa ja olen sen pystynyt antamaan anteeksi. Ikinä en sitä unohda ja luottamusta rakennetaan pikkuhiljaa...
Mutta sinun tilanteesi on jotain paljon pahempaa :( Toivon todella paljon sinulle Tinja voimia ja jaksuja!!!
Toivottavasti asiat selkenee ja järjestyy parhain päin!!

ps. Kiitos että olet jättänyt provoilijat omaan arvoonsa ja olet jaksanut käydä täällä päivittämässä tuntojasi!
Useasti käy niin että ketjun aloittaja häviää jonnekkin, sinä olet jaksanut kirjoitella tänne kuulumisianne.
Älä välitä noista jotka tääkllä haukkuvat/epäielvät provoksi yms. Niitä riittää joka ketjuun. Voimia!!

"Heidi"
[QUOTE="vieras";28736696]Ei tuo kyllä kepsistä ollut, muttei kyllä "miestäkään", sillä siitä puuttui krumeluurit. Joku ihan uusi miehenpuoli :D[/QUOTE]

Kyllä tuo pitkä sekopäinen sepustus ihan palstan "mieheltä" kuulosti, kun korosti estetiikkaan viehtymystään. Tosin tällä kertaa hänellä onkin vaimo. Varmaan mielikuvitus-sellainen. Pakko oli kuitenkin kehua itseään tyypilliseen tapaansa ja haukkua kaikki muut. Teksti oli täynnä myös ristiriitaisuuksia tyyliin: kaikki miehet haluavat seksiä vieraalta nuoremmalta naiselta ja heti seuraavassa kappaleessa vain "mies" on erinomainen ja muut miehet pelkkiä junttivässyköitä. "Mies" ei siis osaa päättää kuuluuko tuohon kaikki-kastiin vai ei.

"Heidi"
Jees.. miehen mukaanhan naiset olivat vain "käväisseet" siellä mökillä. Nyt siellä oli sitten nukuttukin.
Ja mies oli päässyt puristelemaan Lissun tissejä. Näin se totuus pikkuhiljaa alkaa hahmottumaan. Ikävä tilanne tosiaan sinulla Tinja.

Pistää vihaksi, että ukkosi vieläkin jahkaa sen Lissun perään. Luulisi jo tajunneen, että perhettä ei kannata menettää.

"Flower"
[QUOTE="Ccc";28745710]No ei todellakaan muutu. Ihan pimeitä akkoja täällä.[/QUOTE]

Joo-o, noin mun entinen mieskin sanoo - minä olen se pimeä, kun olen järkyttynyt hänen valinnoistaan.

"Heidi"
[QUOTE="Tinja";28739411]Mun mies haluaa rauhassa nyt miettiä. Kysyin mitä miettii ja vastaus oli, että "kaikkea".
Lähti ulos ja otti puhelimensa mukaan..[/QUOTE]

Kuulostaa ihan siltä kuin mies haluaisi saada Lissulta varmistuksen, onko heillä mahkuja yhteiseen tulevaisuuteen. Tyhmä mies, on näköjään jonkun haavekuvan pauloissa, eikä ymmärrä, että todellisuus pamahtaa viimeistään siinä vaiheessa päin näköä, kun ero lapsista koittaa ja mahdollisesti aletaan elämään mutkikkaita uusperhekuvioita Lissun ja tulevien yhteisten lasten kanssa. Siinä vaiheessa ukko varmasti tajuaa, miten helppoa ja mukavaa elämä olikaan ensimmäisen perheen kanssa.

"Heidi"
[QUOTE="vieras";28740038]Joo, ei pidä antaa periksi vaikka toinen nainen on jo viemässä miestä. Ja mieskin haluaa tuon toisen naisen. Siltikö ei pidä antaa periksi? Ei jumalauta mitä neuvoja taas :headwall:[/QUOTE]

Aina ei kannata antaa periksi.

10 vuotta sitten siskoni oli samanlaisessa tilanteessa. Miehellä oli salasuhde nuoremman naisen kanssa. Oli joku miehen työpaikan kesätyöntekijä. Mies halusi alkuun erota ja oli jo vuokraamassa itselleen omaa asuntoa. Halusi tietenkin jatkaa paneskelujaan sen nuoren typyn kanssa. Siskoni ei hyväksynyt eroa, eikä suostunut miehen ehdottamiin omaisuuden jakamisiin. Siinä rytäkässä myös siskoni päättä hakea murskatulle itsetunnolleen pönkitystä ja kävi vieraissa, koska halusi tasata tilit miehen kanssa. Tämä saikin miehen havahtumaan ja heräämään todellisuuteen eli siihen, mitä oli vaarassa menettää.

Tämä pariskunta sai lopulta välinsä selvitettyä ja liitto on jatkunut ja näyttää olevan kunnossa ainakin näin ulkopuolisen silmin. Myös lasten kannalta oli hyvä, että liitto jatkui, koska he ovat tarvinneet paljon apua harrastuksiin kuskaamisessa. Yksinhuoltaja- ja uusioperheissä tämä ei olisi onnistunut. Mies on panostanut paljon perheeseensä. Ehkäpä lopulta ymmärsi vaimonsa ja lastensa arvon, kun oli lähellä menettää sen.

"hanna"
Miksi tinjan on annettava mahdollisuus? Entäs jos lissun olisi annettava mahdollisuus? Miksi lissu ei voisi ollakin se oikea? Entäs jos mies rakastaa koko sydämestään lissua? Entäs jos mies ei halua ex vaimoaan takaisin?
Entäs jos sä oletkin vain naiivi tytöntyllerö jota mies vie ihan mennen tullen noilla jutuillaan. Hyvin tyypillistä petturin paskanjauhantaa toi kaikki mitä mies on sulle viesties perusteella selitellyt. Etkö tajua että tää mies pyrkii tällä hetkellä sekä syömään että säästämään kakun, ja sun kakkosnaisen rooli jatkuu loputtomiin. Mistä vetoa että seuraavaks tää mies alkaa lissulleen selittelemään kuinka vaimo kiristää lapsilla ja siksi ei uskalla erota. Lissu toki tyhmänä suostuu sitten jatkamaan salasuhdetta tuon marttyyrivalehtelija-miehen kanssa kun näyttää muutenkin uskovan varauksetta kaiken mitä mies selittelee. Onnea vaan oikean kultakimpaleen nappaamisesta. :LOL:

"hansu"
[QUOTE="vieras";28746642]Vastaakohan ap ITSE tähän ketjuun, vai miksi näin moni jaksaa vastata PROVOLLE???
Ootteko te tyhmiä?[/QUOTE]

Mitä sitten vaikka olisi provo?! Anna jumalauta ihmisten keskustella.

[QUOTE="vieras";28746642]Vastaakohan ap ITSE tähän ketjuun, vai miksi näin moni jaksaa vastata PROVOLLE???
Ootteko te tyhmiä?[/QUOTE]

Vaikka juuri tämä Tinja olisikin provo niin uskon kuitenkin että tällaisia tarinoita on olemassa ihan oikeassa elämässä joidenkin ihmisten kohdalla. Ei tässä ap:n tapauksessa ole ilmennyt vielä mitään mikä ei voisi olla mahdollista tosielämässä, ainakaan minun mielestäni.

Yhteistyössä