Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Tää suoraan kuin mun painajaisesta! Näen joskus unia, joissa miehelläni on toinen nainen ja mieheni ilmoittaa minulle kylmän viileästi siitä toisesta naisesta, kertoo kuinka rakastaa enemmän sitä toista naista kuin minua yms. ja herään itkien noihin uniin, ja tunnen helpotusta huomatessani sen olleen vain uni ja että mies nukkuu vieressäni.

Joku muukin sanoi jo aikasemmin että tämä tarina on jopa pahempi kuin se että mies olisi käynyt vain panemassa jotain tuntematonta naista baari-illan päätteeksi. Mutta se, että mies on ostellut lahjoja, viettänyt aikaa tuon naisen kanssa, suunnitellut jopa yhteistä hotelliyötä ja luultavasti ollut/on rakastunut siihen toiseen naiseen. Hyi että ahdistaa ajatus omalle kohdalle :(

Voimia Tinja!

"piip"
Ketjua olen seurannut alusta alkaen, Tinjalle voimia ja tsemppiä toivonut. Olet ottanut asian tosi järkevästi ja rauhallisesti.

Itse olen ollut nuorena se joka petti, ja todellakin antanut tietoa murusina. Tuntui, että ei halua satuttaa enempää ja pakkoko on kertoa kaikki inhottavat yksityiskohdat. Olisi vaan pitänyt heti olla täysin rehellinen. Jatkoimme vielä vuosia yhdessä, mutta luottamus ei koskaan palautunut täysin (etenkin humalassa mies heitteli kaikenmaailman 'huora, muuta täältä viikossa' -ukaaseja, joita sitten katui myöhemmin). Jälkeenpäin ajatellen, olisi pitänyt erota ja jatkaa elämää. Lapset tietenkin tekee tilanteen paljon monimutkaisemmaksi. Ja lopulta erosimmekin, ironisesti suurin syy oli se, etten kestänyt miehen mustasukkaisuutta.

Kuten moni muukin on sanonut, jäitä hattuun, ota aikaa, mieti ja katsele. Kiirettä ei ole.

Itseäni loukkaisi kovasti se, että mies vielä kävi 'lissun' luona juttelemassa.. toisaalta mistäs me tiedämme jos halusi vain päättää koko homman.

vierass
[QUOTE="Mie";28744876]Tää suoraan kuin mun painajaisesta! Näen joskus unia, joissa miehelläni on toinen nainen ja mieheni ilmoittaa minulle kylmän viileästi siitä toisesta naisesta, kertoo kuinka rakastaa enemmän sitä toista naista kuin minua yms. ja herään itkien noihin uniin, ja tunnen helpotusta huomatessani sen olleen vain uni ja että mies nukkuu vieressäni.

Joku muukin sanoi jo aikasemmin että tämä tarina on jopa pahempi kuin se että mies olisi käynyt vain panemassa jotain tuntematonta naista baari-illan päätteeksi. Mutta se, että mies on ostellut lahjoja, viettänyt aikaa tuon naisen kanssa, suunnitellut jopa yhteistä hotelliyötä ja luultavasti ollut/on rakastunut siihen toiseen naiseen. Hyi että ahdistaa ajatus omalle kohdalle :(

Voimia Tinja![/QUOTE]

Kannattaisiko hommata oma elämä, että tuollainen (mikä voi hyvinkin käydä!) ei veisi täysin pohjaa elämältä?

Saatikka sitten se, että onko ongelmia luottamuksessa, josko tuollaista tarvitsee pelätä?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28744899]Oletko, Tinja, puhunut Pasin vaimon kanssa? Liekö hän samassa tilanteessa?[/QUOTE]

Miksipä se puhuisi, tämä on hänen ongelmansa, eikä jonun pasin ja varsinkaan siksi, että palstan sensaatiokynnys ylittyy, tuskin kannattaa sotkea pasin perhettä tähän. Uteliaimmat palstalaiset poksahtaa innosta.

"Eee"
[QUOTE="Tinja";28744664]En olisi uskonut itsestäni, että olen loppujenlopuksi yllättävän vahva![/QUOTE]

Mutta sä olet! Todennäköisesti sulle tulee nyt aikoja, jolloin ajattelet, että et olekaan, mutta kirjoita tämä vaikka johonkin muistiin ja katso sitten muistiinpanojasi niinä hetkinä. :)

Kaikkea mahdollista hyvää sun elämään! Toivon, että teet oikeat ratkaisut!

"Tinja"
Ei se lissu mikään pullukka ollut, pulleampi kuin minä. Ihan sopusuhtainen. Mutta ei se nyt varmaan ole mitenkään oleellista tässä.

Minä olen vaan nukkunut koko ajan. Herään ja taas nukahdan. On tyhjä ole ja sellainen inhottava epävarmuus/jännitys. Jotenkin olen myös todella tyyni. Saan olla yksin ja hyvä näin.

-
[QUOTE="outoko";28733450]Siis ukkeli on käynyt kahvilla jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on puhellut pikkutuhmia Facebookissa jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on ostanut lahjan tälle tytsylle?

Ja koko palstan mielestä tämä on maailmanloppu ja nyt on sit heti erottava?[/QUOTE]

Joo, nyt järki käteen! Ikävä juttu, mutta mun mielestä kuulostaa siltä että ap:n mies oikeesti katuu ja toiv. ottaa opikseen. Kyllä se siitä. Mä kyllä yrittäisin päästä asiasta yli. Menkää terapiaan tms.
Eikai siinä mitään häviä jos edes yrittää jatkaa.

seuraaja
Olen seurannut tätä viestiketjua ja olen todella pahoillani puolestasi "Tinja". Uskomatonta, miten keskeltä normaalia arkea voi yhtäkkiä joutua noin suureen elämänmullistukseen. Itsellä on kolme lasta ja jos mies tuollaiset "lissut" tekisi, niin kyllä pohja luottamukselta koko elämää kohtaan putoaisi. Itselläkin yli 15 v yhdessäoloa, joista ensi vuonna 10 aviossa, lastensyntymät jne, välillä väljähtäneempi ja välillä parempi liitto, kuitenkin itse ainakin koen eläväni hyvässä liitossa, joka antaa myös perusturvan elämälle. Jos mies sen menisi murtamaan lissuilulla niin olisi todella vaikea luottaa enää mihinkään. Rutistus sinne, kamalalta varmasti tuntuu, mutta toisaalta puhtia jatkaa omaa elämää lapset huomioonottaen ja varmasti jonkun ajan kuluttua alkaa helpottaa, toivottavasti uusi onni astuu sinun elämääsi!

hämäräänäköä
Jotenki ihmetyttää tässä sellanen epäoleellinen seikka, että miten ap voi nähdä potentiaalisen Lissun jokaisessa vastaantulevassa blondissa ja jännittää ennen tapaamista minkänäköinen friidu siellä on vastassa, jos hän kerran oli jo nähnyt fb:ssa kyseisen naikkosen kuvia?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hämäräänäköä;28745278:
Jotenki ihmetyttää tässä sellanen epäoleellinen seikka, että miten ap voi nähdä potentiaalisen Lissun jokaisessa vastaantulevassa blondissa ja jännittää ennen tapaamista minkänäköinen friidu siellä on vastassa, jos hän kerran oli jo nähnyt fb:ssa kyseisen naikkosen kuvia?
niinpä, , kaikki, kaikki kuvat facebookissa on aina tuoreita, eikä yhtään muokattuja tms. joten aivan varmasti siellä nähnyt kuvan perusteella tunnistaa ihmiset.

hämäräänäköä
[QUOTE="vieras";28745297]niinpä, , kaikki, kaikki kuvat facebookissa on aina tuoreita, eikä yhtään muokattuja tms. joten aivan varmasti siellä nähnyt kuvan perusteella tunnistaa ihmiset.[/QUOTE]

No kyllä ainakin mun lähes 200 kaveria on laittaneet sinne kuvia, joista heidät todellakin tunnistaa. No, ehkä Lissulla on proffakuvana apinapehmo sitten.

prvo
Tinja, selventäisitkö vähän tilannetta. Aikaisemmin sanoit ettei lissulla ole lapsia,ja pari sivua taaksepäin, en jaksa nyt diyä kommenttia etsiä, niin sanoit että sillä yhtäkkiä onkin lapsi! Eli miern asia loppujen lopuksi on??

Karitta
Tinja, selventäisitkö vähän tilannetta. Aikaisemmin sanoit ettei lissulla ole lapsia,ja pari sivua taaksepäin, en jaksa nyt diyä kommenttia etsiä, niin sanoit että sillä yhtäkkiä onkin lapsi! Eli miern asia loppujen lopuksi on??
Tinja luuli, että kuvissa on "lissun" lapsia. Sitten oli jostakin selvinnyt, että ne oli kummilapsia tms... Sitten tinjan mies oli sanonut, että lissulla on yksi lapsi, joka on kouluikäinen ja tinja oli sitten päätellyt, että joku muksu x niistä kuvista sitten varmaan oli lissun oma muksu.

tottakai nyt kuvista tunnistaa. Mutta mä olen esim. nettideittituttuja AINA Jännitänyt ihan sikana, miltä näyttävät livenä, vaikka olen lukuisia kuvia nähnyt. Kyllähän siihen "miltä näyttää livenä" vaikuttaa ihan koko olemus tms, mitä ei kuvista näe.

On ihan normaalia mun mielestä.

En nyt jaksa koko ketjua plärätä. Otan kantaa tuohon kuva juttuun, sillä mä ainakin jännittäisin miltä ihminen näyttää livenä, vaikka olisin nähnyt hänestä albumillisen kuvia. Ei siinä ole kyse siitä, etteikö tietäisi miltä toinen näyttää, vaan se millainen toinen fyysisesti on ihan irl on ihan eri asia, kuin nähdä kuvia.

sdfsd
Kai tinja aluksi luuli, että on omia lapsia. Sitten oli jostakin selvinnyt, ettei ne kuvien muksut olleet omia. Oli mieheltä varmistanut, onko lissulla kersoja ja selvinnyt, että yksi niistä onkin oma. Noin mä asian ymmärsin?

Ja että?..
Miten mies ei sulkenut facebookia, kun tuli käymään pojan pelin välillä kotona ja Tinja ilmoitti saaneensa tietää Liisasta. Näitä aukkokohtia kyllä riittää. Ymmärrän, että aiheena tästä on tärkeä ja kiinnostava keskustella, mutta miksi ei keskustella yleisellä tasolla pettämisestä, vaan seurataan ja kysellään Tinjalta...

Karitta
Alkuperäinen kirjoittaja Ja että?..;28745381:
Miten mies ei sulkenut facebookia, kun tuli käymään pojan pelin välillä kotona ja Tinja ilmoitti saaneensa tietää Liisasta. Näitä aukkokohtia kyllä riittää. Ymmärrän, että aiheena tästä on tärkeä ja kiinnostava keskustella, mutta miksi ei keskustella yleisellä tasolla pettämisestä, vaan seurataan ja kysellään Tinjalta...
No eikai tässä ole sanottu sitä, että sulkiko vai ei? Ehtihän siinä jo selata sen läpi. Toisaalta ei välttämättä hoksannut siinä paniikissa enää? Mun mielestä tässä ei ole mitään aukkokohtia. Voihan tämä olla keksitty juttu, ei sitäkään kukaan tiedä. Kovin todentuntuinen on silti. Mikään ei viittaa tyypilliseen provoon.

Provoasiantuntija
On mahdollista, että tämä on provoa. Toisaalta mikään tässä ei viittaa provoon. Tinja on pysynyt koko ajan linjassaan ja mitään outoja epäyhtäläisyyksiä ei ole tullut. Juttu ei ole saanut radikaaleja käänteitä. Yleensä kun joku provo saa huomiota, provon aloittaja tekee virheen ja innoissaan kehittää provoaan liikaa, jolloin narahtaa. Tämä juttu on ollut tasaisen tylsä ja samanlainen alusta alkaen. Yleensä kun ketjussa ihmetellään minne AP katosi yms, ilmestyy se aloittaja aina kummasti paikalle.
Se tunneskaala mitä käydään läpi, on mennyt tinjalla ihan normaalissa "oikeassa" järjestyksessä. Jutut ovat tasaisia, tilanteeseen sopivia yms. En epäile yhtään, että Tinja kusettaisi.

Tällaistahan tapahtuu paljon. Miksi tämä ei voisi siis olla totta?

Yhteistyössä