Miehellä unohtui puhelin kotiin ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Luin viestit ja ihan selvästi välistä oli poistettu viestejä! Mitä teen? Soitanko muijalle (nainen se oli) vai laitanko viestin takaisin nimelläni/ukkoni nimellä VAI! Menenkö prkl ihan tapaamaan sitä horoa?!

Voisit vaikka ajatella, että kannattiko mennä toisen yksityisiä asioita tonkimaan, nyt on sitten paha mieli.

Mun kokemuksen mukaan miehet, joilla on jotain salattavaa, pitävät puhelimnsa hyvinkin lähellä, eivätkä unohtele sitä minne sattuu.
On teillä kyllä luottamus kohdallaan, kun heti piti mennä kirjesalaisuutta rikkomaan.

Meillä kerran mies vahingossa jättänyt puhelimen kotiin. Hän soitti työpuhelimestaan minulla ja käski sammuttamaan kokonaan hänen puhelimensa. (että ei soisi koko ajan, hmm..se oli äänettömällä) Ja hän ei jätä hetkeksikään puhelintaan vartioimatta. Kantaa koko ajan mukana ja saunaan mentäessä on piilottanut sen. Kuulemma salattavaa ei ole!! Ja pitää olla kuulemma jotain yksityisyyttä. Kyllähän tollanen on rasittvaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Minkäs teen. En ole mennyt tonkimaan, vaikka tässä hiljakkain kyllä tuli mahollisuus.

Meillä kerran mies vahingossa jättänyt puhelimen kotiin. Hän soitti työpuhelimestaan minulla ja käski sammuttamaan kokonaan hänen puhelimensa. (että ei soisi koko ajan, hmm..se oli äänettömällä) Ja hän ei jätä hetkeksikään puhelintaan vartioimatta. Kantaa koko ajan mukana ja saunaan mentäessä on piilottanut sen. Kuulemma salattavaa ei ole!! Ja pitää olla kuulemma jotain yksityisyyttä. Kyllähän tollanen on rasittvaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Minkäs teen. En ole mennyt tonkimaan, vaikka tässä hiljakkain kyllä tuli mahollisuus.

Olis kyllä kannattanu, ellet sitten tietoisesti halua kieltää sitä, että jotain peliä on.
T. toinen tekstailija

Taidat vihata itseäsi, kun tiedät annat itsäsi vetää 9-0.

Yhteistyössä