Eikö kenenkään muun mielestä tatuoinnit ole mauttomia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
foorumin omistaja
[QUOTE="vieras";28616129]Kyllä ne vaan on. Juhlapukeutuminen ja tatuonnit ei sovi koskaan yhteen ei miehellä eikä naisella. Morsiamen valkoinen hääpuku näyttää olevan olevan väärän henkilön päällä, jos on yksikin söhrö näkyvissä.[/QUOTE]

Eipä ne riikinkukot niissä "juhlapuvuissaan" näytä muutenkaan erityisen järkeviltä.

Itselläsi lie iso perseen kuva olkpäähän tatuoituna, kun noin katkera olet?

"käyttäjätunnus"
Kyllähän ne lähes aina on, paitsi joidenkin hippien/skeittareiden tyyliin sopii.
Lähinnä niitä näkee kuitenkin sellaisilla likaisen näköisillä tuhnuilla, jotka ajelee farmari-Mondeolla lähimarkettiin ostamaan lisää sipsiä, kaljaa/siideriä ja kutsuu lapsiaan penskoiksi ja puolisoitaan ukoiksi/akoiksi/emännäksi/isännäksi.
Se on hyvä, että sinullekin kasvatus on mennyt perille. Vastuullisesti olet näköjään oppinut ihmisen ulkonäön perusteella luokittelemaan ja varsinkin tiedät, että tatuointi iskee kaikki tatuoidut samaan lokeroon. Niin, onhan tatuointi saastaa ja jokainen tatuoitu on työtön rikollinen. Itsehän taidat olla täydellinen?
Toivottavasti et opeta tätä elämäfilosofiaasi omille lapsillesi minään totuutena.

HaRMAANA nyt
Mulla ei voi olla työnpuolesta näkyviätatuointeja. Mutta mulla on niitäpiilossa, isojakin. Kun ei asiakkaat mua bikineissä näe. Monelle tutullekin on yllätys kun rannalle tai saunaan mennään ja mulla onkin isot kuvat vaatteiden alla.
Mulle tatskoillaon suuret merkitykset ja yhtään niistä en kadu. Ne ovat kauniit ja kun kroppa kestää katseen, kestää kyllä tatskatkin kun ne on hyvin tehdyt ja ei mitään tusina tavaraa.
En pidä tribaaleista ja sisilisko/skorpioni-vakioista, mutta rakastan mun miehen old school-tatskoja, olen vilpittömästi sitä mieltä että sillä on komeimmat koskaan näkemistäni tatskoista. Myös minä löydyn sieltä :)

....
Hyvin usein tatuinti on todella mauton, mutta aina joskus näkee niitäkin tatskoja jotka ovat ihan kivoja. Jos naisellisella ja sirolla naisella on pieni, kaunis ja siro tatuointi jossain olkapäässä tai nilkassa, niin ei se niin paha ole.

Vaikuttais vain siltä että tatuointeihin hurahtaneet ihmiset eivät oikein osaa lopettaa ajoissa, vaan hankkivat isoja, rumia, silmiinpistäviä tatskoja.

Itselläni on arpi hyvin näkyvällä paikalla, ja se muistuttaa jo itsessään vähän liskoa (tarkemmin gekkoa, ehkä minulla on turhan villi mielkuvitus kun arvissa näen gekkoja? :D ). Se on ainut tatuinti jota minä voisin harkita, mutta edelleenkin 10 vuoden jälkeenkin vain harkitsen. Nykyään tuntuis olevan harvinaisempaa että EI ole tatuintia, ja onhan se aina kiva olla erilainen :D

"jos"
on persoonallisia ja yksilöllisiä yleensä ne ovat hienoja, mutta sitten on nämä tribali hauiksen ympäri tai alaselässä tyypit.. voi v....u MIKSI 10v sitten ihan jees nykyään joka toisella on tollainen ja ne on niin kliseisiä kuin olla voi.

[QUOTE="vieras";28615929]Just katoin "kuninkaallisia häitä", niin kyllä se vaan pisti mauttomana silmään, kun kauniilla naisella pilkotti hienon juhlapuvun yläpuolella hartioissa musta sotku. Hyi![/QUOTE]

Ja se et sitten kysymättä tiedä että kaikki ei tykkää tatuoinneista

ttppii
Alkuperäinen kirjoittaja panen äitiis;28738475:
Orly? Ja tätäkö sitten eivät ole H&M yms muiden massavaatteiden tai liukuhihnalta tuleva popmusiikin kuuntelijat?

Perustelut sullon ainakin kunnossa.
Ovat nuokin, mutta vaatteista pääsee eroon, musiikkimaku ei näy päällepäin. Tatuointi on asiasta julkinen julistus.

"Pieras"
Jostain oon lukenu, että tatuoiteja ottavista suurella osalla on huono itsetunto.
Kun ihminen ei muutoin kykene ilmaisemaan tunteitaan, se tehdään ihoon piirretyin kuvin.

Itse en tykkää tatuoinneista, ei ole mun juttu. Sellaista naista en ottaisi kenellä on tatuointi. Sen lisäksi kristittynä en voisi ottaa tatuointia, se on kielletty Raamatussa... Mutta tämä nyt on vain se miten minä asian näen, en haukkuisi ketään tatuoinnin takia.

"Miira"
[QUOTE="Pieras";28738644]Jostain oon lukenu, että tatuoiteja ottavista suurella osalla on huono itsetunto.
Kun ihminen ei muutoin kykene ilmaisemaan tunteitaan, se tehdään ihoon piirretyin kuvin.[/QUOTE]

Kyllä te tatuointien vastustajat olette huvittavia. :D Mikäs kansa se olikaan joka tatuoi kasvonsa? Sehän kuuluu heidän kulttuuriinsa, mutta palstalogikaan mukaan heillä onkin vain huono itsetunto.

*reps, kops*

[QUOTE="Miira";28738727]Kyllä te tatuointien vastustajat olette huvittavia. :D Mikäs kansa se olikaan joka tatuoi kasvonsa? Sehän kuuluu heidän kulttuuriinsa, mutta palstalogikaan mukaan heillä onkin vain huono itsetunto.

*reps, kops*[/QUOTE]

Tuossa on kuitenkin osa totuutta. Tunnen erään, joka sanoo, ettei kykene ilmaisemaan tunteitaan ja tatuoinnit ovat sitten hänen keinonsa siihen. Eli ottanut mielialan mukaan niitä ihan extempore ja tatuointeja onkin hänellä paljon.

"Ani"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28738710:
Itse en tykkää tatuoinneista, ei ole mun juttu. Sellaista naista en ottaisi kenellä on tatuointi. Sen lisäksi kristittynä en voisi ottaa tatuointia, se on kielletty Raamatussa... Mutta tämä nyt on vain se miten minä asian näen, en haukkuisi ketään tatuoinnin takia.
Kiinnostaa, kerro mulle tuo raamatun kohta, pyydän.

"Miira"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28738745:
Tuossa on kuitenkin osa totuutta. Tunnen erään, joka sanoo, ettei kykene ilmaisemaan tunteitaan ja tatuoinnit ovat sitten hänen keinonsa siihen. Eli ottanut mielialan mukaan niitä ihan extempore ja tatuointeja onkin hänellä paljon.
Ei voida silti yleistää, että kaikkien tatuoitujen kohdalla on noin.

Suorastaan huvittavaa miten jotkut ottavat suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena sen, että otetaan tatuointeja. Miten se teihin vaikuttaa? En mä niitä teitä varten ota vaan itseäni varten. Jos tulisin teitä kadulla vastaan, niin ette te edes tietäisi mulla olevan tatuointeja koska ne on lähes aina peitossa vaatteiden alla.

[QUOTE="Ani";28738753]Kiinnostaa, kerro mulle tuo raamatun kohta, pyydän.[/QUOTE]

3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

"Miira"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28738772:
3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Ei mitään merkitystä mulle koska en ole uskossa ja pidän Raamattua vain kirjana muiden joukossa.

[QUOTE="Miira";28738771]Ei voida silti yleistää, että kaikkien tatuoitujen kohdalla on noin.

Suorastaan huvittavaa miten jotkut ottavat suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena sen, että otetaan tatuointeja. Miten se teihin vaikuttaa? En mä niitä teitä varten ota vaan itseäni varten. Jos tulisin teitä kadulla vastaan, niin ette te edes tietäisi mulla olevan tatuointeja koska ne on lähes aina peitossa vaatteiden alla.[/QUOTE]

Ei todellakaan voi yleistää, tarkoitin, että tällaisiakin ihmisiä on. En minä loukkaannu jos jollain on tatuointi :D se on hänen asiansa eikä mua kiinnosta kenellä on ja kenellä ei. Mut omalla puolisolla en haluaisi tatuointia olevan.

Yhteistyössä