Mies kutsuu ex-vaimon nimellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pölöhö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pölöhö"

Vieras
Kuinka monta kertaa minä jaksan antaa "anteeksi" tai kuinka te suhtaudutte siihen,että mies kutsuisi teitä ex-vaimon nimellä. Tätä meillä nyt kaksi kertaa. Tuntuu vaan jotenkin pahalle sisälle.

Sattuuhan sitä, mutta minä loukkaannuin verisesti, kun puoliso suhteemme alkuaikoina exälle lapsen asioista soittaessaan sanoi, että "minä tääll moi". Se oli aikaa ennen kuin puhelimista näki suoraan kuka soittaa. Minä siitä minästä suutuin :D Hän oli minun minä, ei exän minä.

Jos ei sängyssä tapahtuisi, niin en välittäisi. Itse olen tosi hajamielinen nimissä, monta kertaa kutsunut miestä lasten nimillä, lapsia toistensa nimillä, työkaveria miehen nimellä...

Kyllä minäkin sekoitan lasten ja koiran nimen, mut en ikinä ketään ole exien nimellä kutsunu. Vastaukseksi sain eilen,et yritä ymmärtää minä olin 13-vuotta saman ihmisen kanssa ja meillä on yhteinen lapsi hänen kanssaan,hmmp. Olin minäkin 7v ja kaksi lasta,jos kerta lapsetkin pitää vetää tähän

No mä juuri eilen kutsuin miestäni siskon miehen nimellä ja toissaviikolla naapurin miehen nimellä, jotta ei se mun nähdäkseni ole mikään kumma juttu, jos vahingossa tulee väärän ihmisen nimeä käytetty.

Mukulatkin mulla menee jatkuvasti sekaisin ja välillä kutsun niitä koirienkin nimillä.

Jos mies kutsuisi mua ex:änsä nimellä, niin mä räjähtäisin nauruun...ei se sen vakavampaa olisi :)

Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta mä luettelen usein koko nimien kirjon, kun yritän hakea sitä oikeaa. Tätä tapahtuu muidenkin kanssa kuin miehen. En jotenki keskity yhtään siihen mitä olen sanomassa ja tulee vaan semmonen nimien ripuli mitä ei voi estää.

Ei haittais mua ollenkaan, ei onneksi ole näin käynytkään. Me tosin kutsutaan toisiamme vain hellittelynimillä.. Itselläni vois helpostikin mennä nimet sekaisin, mut on eksällä ja nykysellä sama nimi.
Siitä kyllä vähän loukkaannuin, kun me tehtiin jotain sana-assosiaatiotestiä ihan suhteen alussa (hän oli eronnut alle 6kk sitten 10 vuoden suhteesta), ja kun sanoin sanan "rakkaus", meinasi tulla eksän nimi. Ensimmäisen tavun ehti sanoa, ja sitten hätääntyneenä selittikin jotain ihan muuta. En tosin tiedä, oliko oikeasti tulossa eksän nimi, vai aloittiko vaan vahingossa väärällä kirjaimella... Nyt lähinnä naurattaa, mies oli niin säikähtänyt. :D Ja nyt ymmärrän, ettei se rakkaus eksää kohtaan ikinä lopu, muuttuu vaan, eikä se ole minulta pois.

tyhmäähän se on vetää omat jutut mukaan, mutta ite huomasin viime vuonna kutsuvani silloista eksän nimellä johtuen siitä että ajattelin sitä eksää sillä hetkellä kaihoisasti..onhan heidän erostaan jo riittävästi aikaa eikä enää sellaisia tunteita?

tyhmäähän se on vetää omat jutut mukaan, mutta ite huomasin viime vuonna kutsuvani silloista eksän nimellä johtuen siitä että ajattelin sitä eksää sillä hetkellä kaihoisasti..onhan heidän erostaan jo riittävästi aikaa eikä enää sellaisia tunteita?

No mä nyt en ainakaan ole kaihoisasti naapurin ukkoa, tai siskoni miestä ajatellut, että ei se varmastikaan kaikilla ihan noin mene :D

No viime loka-marraskuussa ja itse tammikuussa eronnut, sitä minä epäilenkin onko ne tunteet kuolleet sittenkään, kun ero ei ollut miehen haluama. Ja tässä jo meidän seurustelun aikana nainen ois tahtonutkin sen miehen takaisin.

[QUOTE="Pölöhö";28738024]Kyllä minäkin sekoitan lasten ja koiran nimen, mut en ikinä ketään ole exien nimellä kutsunu. Vastaukseksi sain eilen,et yritä ymmärtää minä olin 13-vuotta saman ihmisen kanssa ja meillä on yhteinen lapsi hänen kanssaan,hmmp. Olin minäkin 7v ja kaksi lasta,jos kerta lapsetkin pitää vetää tähän[/QUOTE]

Nimenmaan, hän on tottunut kutsumaan sitä samassa kodissa asuvaa naista "Mirjaksi" viimeiset 13 vuotta. Ei mikään ihme, että välillä tulee väärä nimi. Etenkin kun erosta ei ole vielä vuottakaan!

Mä sekoitan nimiä jatkuvasti. Koiran ja lapsen nimet menee eniten sekaisin, työkavereiden päivittäin, välillä erehdyin sanomaan miestä isäksi (siis että ikään kuin olisin puhunut omalle isälleni)... Eksän nimeä ei ole tullut, koska sellainen on kahdenkymmenen vuoden takaa enkä ole koskaan edes asunut hänen kanssaan. Miehellä ei eksää olekaan, joten mua ei ole eksän nimellä kutsuttu.

Älä ota tuollaista niin vakavasti, tai kohta säkin voit olla tuon miehen ex : /.

Mies kutsui mua kerran exänsä nimellä. Oltiin lomalla ja heidän yhteiset lapset mukana. Vaikka ymmärrän, että niin voi käydä, tuntui se silti pahalta. Tämä ex kun oli meitä kiusannut riesaksi asti.

Yhteistyössä