Särkänniemen avaimista, tarviiko ostaa avain aina pituuden mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli ollaan menossa särkänniemeen, oon raskaana joten en voi varmaankaan kovinkaan moneen laitteeseen mennä.
Kuitenkin käytäis tuolla koiramäessä, delfinaariossa ym joten jos aluelipun ottaa niin joutuu vielä ostaa erikseen liput noihin joten kai tuo ranneke kannattaa sitten ottaa.

Voikohan aikuinen ottaa esim tuon ipana-avaimen vai pitääkö ostaa tuo elämysavain?
Miten ootte tehneet jos te vanhemmat ette oo kovin noissa laitteissa pyörineet?

Ja onko tuolla mitään mihin uskaltaa raskaana olevakin mennä?

[QUOTE="vieras";28736118]
Ja onko tuolla mitään mihin uskaltaa raskaana olevakin mennä?[/QUOTE]

Karuselli, huvimaja, vanhat autot, hitaasti lipuvat veneet, ne ylöspäin poljettavat pyörät, jos maha mahtuu mukaan, bussi

Nykyään, jos haluat Koiramäkeen tai delfinaarioon, niin sun on ostettava tuo aikuisen ranneke, ei ole enää mahdollista ostaa sisäänpääsyä ja erikseen lippua delfinaarioon. Aikuiselle ei kyllä myydä mitään ipana-rannekketta siksi, että on raskaana.

[QUOTE="särkkä";28736254]Nykyään, jos haluat Koiramäkeen tai delfinaarioon, niin sun on ostettava tuo aikuisen ranneke, ei ole enää mahdollista ostaa sisäänpääsyä ja erikseen lippua delfinaarioon. Aikuiselle ei kyllä myydä mitään ipana-rannekketta siksi, että on raskaana.[/QUOTE]

En nyt tarkottanu tuota että möisivät mulle siks ipanarannekkeen että oon raskaana vaan sen takia etten TARTTEIS tuota elämysranneketta millä pääsee joka ikiseen laitteeseen.

Miettisin samaa, kun ite en tosiaan yhteenkään laitteeseen edes uskaltaudu niin miksi ei voitais myydä samalla periaattella, kun Linnamäellä, että ite voi valita sen lipun... Ja mulla on just 5vee täyttänyt, joka on jo yli 120 pitkä eli siitäkin menee isompi maksu vaikka ei varmasti kyllä mihinkään "kunnon laitteisiin" mene :D

Mutta ilmeisesti Särkänniemessä pelkkä pituus ratkaisee :(

Yhteistyössä