Niin on sama, limpalt tuo maistuukin. Pitäis vissii siirtyy väkeviin
mä en tykkää väkevistä
Niin on sama, limpalt tuo maistuukin. Pitäis vissii siirtyy väkeviin
en vieläootko hakenut mitään töitä tai kouluun tai jotain?
ariestarttis lähtee nukkuu mutta kun unikaveri ja vara-unikaveri on jossain muilla mailla niin miten tässä nyt osaa mennä peiton alle yksin:|
en oo juonut enkä taida uskaltaa maistaa kun sitä ei niin kovasti oo kehuttu.Hola amigas
Elkää vaan kukaan juoko mexico-lonkkua, se on ehkä pahinta ikinä :x
parempi olla siis maistamattaHola amigas
Elkää vaan kukaan juoko mexico-lonkkua, se on ehkä pahinta ikinä :x
:xjuustonaksuja
piti ottaa kickkerssejä mutta olikin vielä jämät juustonaksuista
hae kupponen kahvia ja lue odotellessa vaikkapa päivän lehti. Ei siinä sen kauempaa kestä, ennen kuin olet taas tien päälläne öljyt:attn:
nokun tuo ei oo mikään huoltsikka missä ne vaihetaan vaan sellanen korjaamotyylinen ja siis ihan yksityisen pitämä ei mikään ketju. ja kun en kahvii juo kai mä sitten notkun pihalla sen aikaa. tulee vaan vaivaantunu olo olla siellä kun ei siel oo kun se ukko ja minä.hae kupponen kahvia ja lue odotellessa vaikkapa päivän lehti. Ei siinä sen kauempaa kestä, ennen kuin olet taas tien päällä
Mobil Express öljynvaihto | Das Auto Huolto Oy
en osaa tuon paremmin auttaa mutta ei siinä nyt luulis kauhean kauan menevännokun tuo ei oo mikään huoltsikka missä ne vaihetaan vaan sellanen korjaamotyylinen ja siis ihan yksityisen pitämä ei mikään ketju. ja kun en kahvii juo kai mä sitten notkun pihalla sen aikaa. tulee vaan vaivaantunu olo olla siellä kun ei siel oo kun se ukko ja minä.
Sielä se on sombrero hyvässä tallessa jääkaapissaparempi olla siis maistamatta
jos me molemmat tykätään garagesta niin en voi tykätä mexicosta
ootko sä jo maistanut sitä sombreroa?
Mä olen täällä vielä vaikka aamulla pitäis mennä töihin. Ja yrittäjänä pitäisi olla pirteänä tai hyvin äkkiä loppuu hommat ja sit vedetään puuroa joka päivä. Noh, väsyttänyt joka päivä tällä viikolla kun on unet jäänyt lyhyeks, joten väliäkö sillä yhdellä päivällä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28726257:Enhän mää saa nukuttua vaik kui yrittää.. Pitää vissiin sit notkua täällä.
En tiedä,tai oikeestaan osaltaan mun olkapää ja selkä.Kiitos kolean ja sateisen sään. Mutta kai mä nukuin tänään liian myöhään .Mä olen täällä vielä vaikka aamulla pitäis mennä töihin. Ja yrittäjänä pitäisi olla pirteänä tai hyvin äkkiä loppuu hommat ja sit vedetään puuroa joka päivä. Noh, väsyttänyt joka päivä tällä viikolla kun on unet jäänyt lyhyeks, joten väliäkö sillä yhdellä päivällä.
Mikäs MettäKylää valvottaa?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28726296:En tiedä,tai oikeestaan osaltaan mun olkapää ja selkä.Kiitos kolean ja sateisen sään. Mutta kai mä nukuin tänään liian myöhään .
Öitä ! :kiss::hug:
Tämä persaukinen pienyrittäjä lähtee nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla mennä töihin.
Hyvää yötä, koetetaan saada unta! :kiss:
Kun riittävästi valvoo, niin Nukkumasa pääsee yllättämään. Mutta luotan täysin siihen, että isot tytöt osaavat mennä sänkyyn yksin, kuulematta satuja.tarttis lähtee nukkuu mutta kun unikaveri ja vara-unikaveri on jossain muilla mailla niin miten tässä nyt osaa mennä peiton alle yksin:|
Aiotko ostaa tönön? Mulla olis haaveissa ostaa mummola joku päivä. Tulee varmaan kiire hankkia töitä valmistumisen jälkeen, kun ei isovanhemmat enää montaa vuotta jaksa isoa taloa hoitaa yksin kun alkaa ikä painaa ja kunto heiketä..Kun riittävästi valvoo, niin Nukkumasa pääsee yllättämään. Mutta luotan täysin siihen, että isot tytöt osaavat mennä sänkyyn yksin, kuulematta satuja.
Oli iltayöstä tullut viesti. Tönöä pääsisin katsomaan keskivikko- tai torstai- iltana.
Jospa alkaisi tästä katsomaan työmaata. Huom. sanoin katsomaan. Mukavata päivänjatkoa itse kullekin.