The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hae kupponen kahvia ja lue odotellessa vaikkapa päivän lehti. Ei siinä sen kauempaa kestä, ennen kuin olet taas tien päällä

Mobil Express öljynvaihto | Das Auto Huolto Oy

:)
nokun tuo ei oo mikään huoltsikka missä ne vaihetaan vaan sellanen korjaamotyylinen ja siis ihan yksityisen pitämä ei mikään ketju. ja kun en kahvii juo:D kai mä sitten notkun pihalla sen aikaa. tulee vaan vaivaantunu olo olla siellä kun ei siel oo kun se ukko ja minä.

nokun tuo ei oo mikään huoltsikka missä ne vaihetaan vaan sellanen korjaamotyylinen ja siis ihan yksityisen pitämä ei mikään ketju. ja kun en kahvii juo:D kai mä sitten notkun pihalla sen aikaa. tulee vaan vaivaantunu olo olla siellä kun ei siel oo kun se ukko ja minä.
en osaa tuon paremmin auttaa mutta ei siinä nyt luulis kauhean kauan menevän

kai :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28726257:
Enhän mää saa nukuttua vaik kui yrittää.. Pitää vissiin sit notkua täällä.
Mä olen täällä vielä vaikka aamulla pitäis mennä töihin. Ja yrittäjänä pitäisi olla pirteänä tai hyvin äkkiä loppuu hommat ja sit vedetään puuroa joka päivä. Noh, väsyttänyt joka päivä tällä viikolla kun on unet jäänyt lyhyeks, joten väliäkö sillä yhdellä päivällä.
Mikäs MettäKylää valvottaa?

Mä olen täällä vielä vaikka aamulla pitäis mennä töihin. Ja yrittäjänä pitäisi olla pirteänä tai hyvin äkkiä loppuu hommat ja sit vedetään puuroa joka päivä. Noh, väsyttänyt joka päivä tällä viikolla kun on unet jäänyt lyhyeks, joten väliäkö sillä yhdellä päivällä.
Mikäs MettäKylää valvottaa?
En tiedä,tai oikeestaan osaltaan mun olkapää ja selkä.Kiitos kolean ja sateisen sään. Mutta kai mä nukuin tänään liian myöhään .

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28726296:
En tiedä,tai oikeestaan osaltaan mun olkapää ja selkä.Kiitos kolean ja sateisen sään. Mutta kai mä nukuin tänään liian myöhään .
:hug:
Tämä persaukinen pienyrittäjä lähtee nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla mennä töihin.
Hyvää yötä, koetetaan saada unta! :kiss:

tarttis lähtee nukkuu mutta kun unikaveri ja vara-unikaveri on jossain muilla mailla niin miten tässä nyt osaa mennä peiton alle yksin:|
Kun riittävästi valvoo, niin Nukkumasa pääsee yllättämään. Mutta luotan täysin siihen, että isot tytöt osaavat mennä sänkyyn yksin, kuulematta satuja.

Oli iltayöstä tullut viesti. Tönöä pääsisin katsomaan keskivikko- tai torstai- iltana.

Jospa alkaisi tästä katsomaan työmaata. Huom. sanoin katsomaan. Mukavata päivänjatkoa itse kullekin.

kahvikirahvi
Kun riittävästi valvoo, niin Nukkumasa pääsee yllättämään. Mutta luotan täysin siihen, että isot tytöt osaavat mennä sänkyyn yksin, kuulematta satuja.

Oli iltayöstä tullut viesti. Tönöä pääsisin katsomaan keskivikko- tai torstai- iltana.

Jospa alkaisi tästä katsomaan työmaata. Huom. sanoin katsomaan. Mukavata päivänjatkoa itse kullekin.
Aiotko ostaa tönön? Mulla olis haaveissa ostaa mummola joku päivä. Tulee varmaan kiire hankkia töitä valmistumisen jälkeen, kun ei isovanhemmat enää montaa vuotta jaksa isoa taloa hoitaa yksin kun alkaa ikä painaa ja kunto heiketä..

Tinku, ota kirja tai lehti mukaan sinne korjaamolle ja lue sen aikaa kun ölhyt vaihdetaan. Mun kokemuksellani siinä ei pitäis kauaa nokka tuhista jos ammattilainen hoitaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä