Mister Hasselpähkinä, torttukampauksineen kaikkineen
Mister Hasselpähkinä, torttukampauksineen kaikkineen
ÖitäMä painun nukkuu. Huomenna on taas työpäivä. öitä mussut :kiss:
:wave: hyvät yöt kandee kyllä ottaa yhteys lekuriin.Noista pilsuista vielä..juu auttaahan ne tietämään millon menkat tulee mut entäs ku niitä ei tule, ollenkaan? Koko ajan saa epävarmuudessa elää : /
En tosin oo testejä tehny kun olo ei oo ollu normaalia oudompi.
Pitäiskin muuten soitella aikaa sen alan tohtorille, kysyä mitä mieltä se ois tuosta steriasiasta..
Mutta joo, ei miulla muuta. Taijan painua etsimään jotain syötävää ja kattoa vaikka jakson Vampire diaresia Jos näkyis hyviä unia sit...
pusnus:kiss:Mä painun nukkuu. Huomenna on taas työpäivä. öitä mussut :kiss:
Mä painun nukkuu. Huomenna on taas työpäivä. öitä mussut :kiss:
Hmmm...niin minäkin mutta nuo muut rupes nyt kepittelee ja puhuu tuhmia niin tässä rupee nyt tulee levoton olo:xmas:
ARGH!!!
ei mullakaan tule näistä nykyisistä pillereistä menkkoja ja hassua kyllä, toisaalta niitä jo kaipaakinNoista pilsuista vielä..juu auttaahan ne tietämään millon menkat tulee mut entäs ku niitä ei tule, ollenkaan? Koko ajan saa epävarmuudessa elää : /
En tosin oo testejä tehny kun olo ei oo ollu normaalia oudompi.
Pitäiskin muuten soitella aikaa sen alan tohtorille, kysyä mitä mieltä se ois tuosta steriasiasta..
Mutta joo, ei miulla muuta. Taijan painua etsimään jotain syötävää ja kattoa vaikka jakson Vampire diaresia Jos näkyis hyviä unia sit...
Iltaa! :wave:Iltaa ! Menipä sitten ilta exän autolla ajellessa ja hevosia kuskaillessa.
Exä putos hevosen selästä ja nyt vissiin ihan terveydenhuollon parissa.
:wave: Öitä!Mä painun nukkuu. Huomenna on taas työpäivä. öitä mussut :kiss:
joko nyt tulis oikea linkkiCustom Knight rider intro 1 - Classic - YouTube
tämä oli joskus nuorempana mun lemppari
siis tämä
Miami Vice - Crockett's theme HQ - YouTube :heart:
no, oli ritäriässäkin
mutta siis tämä kappale vaikka oli sarjakin
Ei tunnu missään tääl, olkoot kuin tuhmia haluavat minä pysyn tänään rauhallisenaniin minäkin mutta nuo muut rupes nyt kepittelee ja puhuu tuhmia niin tässä rupee nyt tulee levoton olo:xmas:
ARGH!!!
piti tulla tämä!Mister Hasselpähkinä, torttukampauksineen kaikkineen
nätisti siellä nytHmmm...
joskus jotkut pillerit vain tekee tuon että menkat katoaa:wave: hyvät yöt kandee kyllä ottaa yhteys lekuriin.
nö höhIltaa ! Menipä sitten ilta exän autolla ajellessa ja hevosia kuskaillessa.
Exä putos hevosen selästä ja nyt vissiin ihan terveydenhuollon parissa.
*ittu, mua palelee. Se on harvinaista.
mää yritän kans mutten lupaa mitään. huonolta näyttääEi tunnu missään tääl, olkoot kuin tuhmia haluavat minä pysyn tänään rauhallisena
jo sulla alkaa menkatVittu, mua palelee. Se on harvinaista.
Ambulanssilla kai vietiin, mutta kyllä sieltä jo puheluita tuli, että kaippa siinä henki vielä pihisee.nö höh
toivottavasti ei pahasti kuitenkaan
Eipä se paha oo kysellä, varsinkin jos sterilisaatio on ollut mielessä niin senkin takia jo.joskus jotkut pillerit vain tekee tuon että menkat katoaa
kuten voi käydä kierukankin kans
Hope not! Pitäs tehdä töitä... Vähistä yöunista & työstressistä aiheutuvaa?tulossa kipeäksi?