Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"mimu"
Mitä vastaisit ap itsellesi jos katsoisit tilannetta ulkopuolisena? En usko, että sulle on kerrottu kaikkea. Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja minä tyhmänä uskoin mitä uskomattomampia selityksiä. Onneksi tulin muutaman viikon päästä järkiini.

"Tinja"
Uskon kyllä miestä, että ei ole ollut seksiä. Mutta tunteita pitää korun ostamiseen muutoin olla.. Tai sitten on vaan halunnut varmistaa, että jatkossakin on itsetunnon pönkittäjä..

"vieras"
Viesti jonka miehesi sinulle laittoi, että oli sanonu sille naiselle, että saa vastata sinulle mitä ikinä itse haluaa.....hmm....mun mielestä se haiskahtaa koska mielestäni se lause kertoo sen, että nainen
saa vaikka valehdella.
Niin ja jos niillä on puhtaat jauhot pussissa, niin miks se nainen oli soittanut miehellesi ensin, ennenkuin vastasi sinulle?

"Tinja"
[QUOTE="vieras";28724942]Niin ja jos niillä on puhtaat jauhot pussissa, niin miks se nainen oli soittanut miehellesi ensin, ennenkuin vastasi sinulle?[/QUOTE]

Oli ilmeisesti tekstarilla ilmoittanut. Näin käsitin.

"kkk"
[QUOTE="Tinja";28724940]Uskon kyllä miestä, että ei ole ollut seksiä. Mutta tunteita pitää korun ostamiseen muutoin olla.. Tai sitten on vaan halunnut varmistaa, että jatkossakin on itsetunnon pönkittäjä..[/QUOTE]

Oikeestiko uskot ettei ollut seksiä. Tyhmäkin ihminen voi olla jos oikein yrittää :)

"Just"
[QUOTE="Tinja";28724940]Uskon kyllä miestä, että ei ole ollut seksiä. Mutta tunteita pitää korun ostamiseen muutoin olla.. Tai sitten on vaan halunnut varmistaa, että jatkossakin on itsetunnon pönkittäjä..[/QUOTE]

Höpö höpö ja lehmät lentää.

Miehelläsi on ollut panetustunteita, on varmaan ainakin kerran pannutkin, ennen valmistumista. Ja toisen kerran kun antoi korun, kun on tavannut, onnitteluhaleissa...

Haluaa pitää sen naisen sellaisena satunnaispanona, jos toistekin, esim. niissä ajoissa. Ja saisi taas korun. Mutta tuskin aikoo lähteä hänen matkaan.

Miten mies antoi korun? Miksi?

tyhmä ukko
Ikävä tilanne. Mies kyllä voi puhua tottakin, mutta aika paljon ihmeellisyyksiä tuossa tarinassa on.. sinun täytyy saada miehesi kertomaan ihan kaikki, jotta voisitte rakentaa luottamuksen uudelleen. Jos seksiä on ollut, se pitää kdrtoa reilusti.. ei sillä, kyllin paha tuo on ilman seksiäkin. Tämän jälkeen miehen tulisi omaehtoisesti lopettaa yhteydenpito tuohon naiseen.

Mitä vain teetkin ap, niin älä hyvä nainen nielaise selitystä tuollaisena.

• Tykkää
Reactions: ElaineH ja erinys
Varmistus sen varmisti
[QUOTE="vieras";28724942]Niin ja jos niillä on puhtaat jauhot pussissa, niin miks se nainen oli soittanut miehellesi ensin, ennenkuin vastasi sinulle?[/QUOTE]

Nimenomaan. Jos kyseessä on täysin viaton ystävyys/tuttavuussuhde, olisi nainen voinut vastata suoraan sinulle. Miksi hänen olisi pitänyt kysyä miehen lupaa vastatakseen "olemme vain kavereita"?

Nyt ap ei kannata uskoa miehen selityksiä noin vain, nyt hänen tulisi osoittaa luotettavuutensa. Minä ymmärrän sen, että sitä haluaa löytää jonkin selityksen, jotta liitto voisi jatkua, ja helposti sitä miehen sanaa sitten uskookin. Mutta onko mies edes sanonut, ettei pidä enää jatkossa yhteyttä naiseen, onko luvannut sellaista ja onko pyytänyt anteeksi? Ei varmaankaan, eikä tule sellaista omasta aloitteestaan tekemäänkään. Ja jatkuisiko siltikin yhteydenpito? Onko edes olemassa mitään järkisyytä tuohon "ystävyyteen"?

Vai syyttääkö sinua ap kyyläämisestä? Kääntääkö jutun niin? Näitä kysymyksiä kannattaa miettiä.

[QUOTE="Tinja";28724979]En tiedä miten mieheni korun antoi, mutta valmistujaislahja oli naiselle. Tottakai meillä on pitkä kekustelu tulossa miehen kanssa.[/QUOTE]

Mua ei ukko eikä"lissu" pitääs tyhmänä. Heittäisin vähin äänin ukon pihalle. Musta ei enää sais hyväuskosta hölmöä tekemälläkään.

jei
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28724984:
Nyt ap ei kannata uskoa miehen selityksiä noin vain, nyt hänen tulisi osoittaa luotettavuutensa. Minä ymmärrän sen, että sitä haluaa löytää jonkin selityksen, jotta liitto voisi jatkua, ja helposti sitä miehen sanaa sitten uskookin. Mutta onko mies edes sanonut, ettei pidä enää jatkossa yhteyttä naiseen, onko luvannut sellaista ja onko pyytänyt anteeksi? Ei varmaankaan, eikä tule sellaista omasta aloitteestaan tekemäänkään. Ja jatkuisiko siltikin yhteydenpito? Onko edes olemassa mitään järkisyytä tuohon "ystävyyteen"?

Vai syyttääkö sinua ap kyyläämisestä? Kääntääkö jutun niin? Näitä kysymyksiä kannattaa miettiä.
Juuri näin. Jos yhtään suuttuu/syyttää sinua, voit pitää pettämistä selvänä.

"Just"
[QUOTE="Tinja";28724979]En tiedä miten mieheni korun antoi, mutta valmistujaislahja oli naiselle. Tottakai meillä on pitkä kekustelu tulossa miehen kanssa.[/QUOTE]

Joo joo, mutta vain ja ainoastaan siksi, että muutakin on ollut kuin haleja. Ei siksi että on kysellyt autoneuvoja.,,

hljl
Ohan se ukko voinut tuolla lissullekin selittää ummet ja lammet ja lissukaan ei välttämättä tiedä totuutta. Luulee, että asutte yhdessä lasten takia, mutta nukutte eri huoneissa tms..

pew
Jep. Omakin mies sanoi, ettei todellakaan millekään puolitutulle kaverille ostaisi edes valmistujaislahjaksi parin sadan euron korua. Ukkosi puhuu peetä, jutussa on saletisti kyse muustakin kuin kaveruudesta.

Yhteistyössä