The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Cream - White Room - YouTube

Onko kukkaan teistä käynynnä asuntomessuilla :)?

Mä en ole, enkä varmaan tän meijen revohkan kanssa meniskään (ei ipanat jaksa ravata intoilevan äidin perässä, miehestä nyt puhumattakaan mutta hänet mä saisin kuitenkin ylipuhutuksi :rolleyes:) mutta ihan hirveesti kyllä kiinnostas käydä hakemassa kivoja ideoita...

Herrankiesus sentään :O :O :O....mähän kuulostan ihan keski- ikäiseltä!!!!

Cream - White Room - YouTube

Onko kukkaan teistä käynynnä asuntomessuilla :)?

Mä en ole, enkä varmaan tän meijen revohkan kanssa meniskään (ei ipanat jaksa ravata intoilevan äidin perässä, miehestä nyt puhumattakaan mutta hänet mä saisin kuitenkin ylipuhutuksi :rolleyes:) mutta ihan hirveesti kyllä kiinnostas käydä hakemassa kivoja ideoita...

Herrankiesus sentään :O :O :O....mähän kuulostan ihan keski- ikäiseltä!!!!
ootko kattonu millon viimeksi kelakorttia?

meinaan että jos saattaa olla jotain syiyä tohon keski-ikäisyystunteeseen...

Sain neuvon että kalasoppaan saa hyvän liemen kun keittää sen ruodon seassa. En vaan muistanut että liemi piti siivilöidä ennen kun sinne tuuppaa muut ainekset, joten kalaparka pudotti silmänsä mun soppaan :) No,
ne silmät ei haittaa siellä yhtään mutta ruokailu olis ollu mukavempaa jos ne ruodot ja suomut olis siivilöiny pois

vaan opissahan se on variksenpoika tuulessa...

kahvikirahvi
ne silmät ei haittaa siellä yhtään mutta ruokailu olis ollu mukavempaa jos ne ruodot ja suomut olis siivilöiny pois

vaan opissahan se on variksenpoika tuulessa...
Suomuja siinä ei sentäs ollu, ja ne ruodotkin oli melko hyvin selkärangassa kiinni. Evät oli irronnu mutta net oli helppo noukkia pois.

Kohta lähetään perheen kesken maakuntamatkailulle tsekkailemaan millanen menomesta on Murolen kanava.

Suomuja siinä ei sentäs ollu, ja ne ruodotkin oli melko hyvin selkärangassa kiinni. Evät oli irronnu mutta net oli helppo noukkia pois.

Kohta lähetään perheen kesken maakuntamatkailulle tsekkailemaan millanen menomesta on Murolen kanava.
no jos ruokaan ei tullut suomuja eikä ruotoja niin eipä siinä silloin vahinkoa sattunut

lukemattomat on ne muikunsilmät mitkä ruutis on nakannut ääntä kohti eikä ihan hirveitä vaurioita ole ymmärtääkseni syntynyt

IhanaValo
Kohtalotoveri :hug: :)

..tai siis meikäläisen hommissa nyt tulee aina sanomista ja yleensä ihan mun omasta suusta...että hiljasta hetkeä ei ole eikä tule...ihan helpolla :D
Yleensä se on sama juttu juu miullakin..
Taitaa motto jo olla että vituiks se menee kuitenkin. Ja silti pitää vaan yrittää välillä jotain räveltää :) Ei tyhmä helpolla opi.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
no jos ruokaan ei tullut suomuja eikä ruotoja niin eipä siinä silloin vahinkoa sattunut

lukemattomat on ne muikunsilmät mitkä ruutis on nakannut ääntä kohti eikä ihan hirveitä vaurioita ole ymmärtääkseni syntynyt
Muikku on muikku ja se tuntuu niin eriltä syödä niitä kokonaisina, verrattuna kakskiloseen lohen msormenpään kokosiin silmämuniin.

...jaahas, se on mun "Pilkunpaikka" just nyt kun luin tuon kahvikirahvin eka lauseen ihan päin...:rolleyes:...musta tuli hetkellinen i- vikanen :p...

Meitsi lähtee kentälle läimimään koripalloa, tästä muuten tule taas kattiakaan....

Törölörö kansalaiset :wave:!

IhanaValo
Mies muuten yrittää ahdistella minuu ulos, kyselly mm. meinaanko palstalaisia tavata milloin :) Kun tietää ettei miul oikeen kavereita oo..: /

Yhtä kaveria kyselin tuossa muutama päivä sitten elokuviin muttei se osannu sanoa kun on remonttia ja paljon muuta...joten sekin jäi sit auki.
Toinen "kaveri" ei tykkää elokuvista joten sen kans pitäis keksiä jotain muuta mutkun mie en ole mikään muoti-ihminen tms. niin eipä senkään kans paljoa yhteistä ole. Kirpparit ehkä mutta ei se ikinä minuu minnekään kysele, joskus sattumalta oon siellä törmänny häneen.

Plaah, taas menee valitteluksi...pitänee hypätä parvekkeelle vaikka.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä