IhanaValo
Kattelen tässä Vampire diaresia, muutaman jakson kattonut ja onhan tuo aika jännä mut kuitenkin niin että uskallan yksin kattoa
No morjensta :wave:!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720136:Moi vaan teillekkin pitkästä aikaa!
mä lähen huomenna mökkeilemään mun personal trainerin kanssa, ja luvassa on kaikkea kivaa ja väemmän kivaa(ultimaattista hikitreeniä)...
...nääh, en mä jaksa näillä asteluvuilla pärräämään ruveta, jotain pientä tuhraan (silitin lakanat ) kun ihan jouten en kuitenkaan osaa olla. Mieskin tossa kävi sanomassa, että jotta jos vaikka koomailisin ...eli revi routakisu ressiä, unoha kotihommat ja ota vaan rennosti
en oo varma hoituuko lekottelu on luvassa niin paljon aktiviteettia, et ton reissun jälkeen menee varmaan viikko sängyn pohjallaNo morjensta :wave:!
...vai mökkikivaa ...pitäkäähän hauskaa ja muistakaa tankkaus sekä löftäilykin (toim,.huom. lekottelu)
:O - mihin ihmeen kommandoarmeijaleirille sä sitten oot ittes pykänny ?! Että verta, hikeä ja suolenpätkiä ...?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720217:en oo varma hoituuko lekottelu on luvassa niin paljon aktiviteettia, et ton reissun jälkeen menee varmaan viikko sängyn pohjalla
mä en tiedä mihin ihmeeseen olen lupautunut "Treeni ei ole kunnon treeni, jos ei veri maistu suussa ja nenästä purskahda verta, eikä tule kovaa kivun tunnetta!" niin, että tollaselle... saan mä kyllä hellyyttäkin :heart::O - mihin ihmeen kommandoarmeijaleirille sä sitten oot ittes pykänny ?! Että verta, hikeä ja suolenpätkiä ...?
mikäs sen parempaa,rainerin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720217:en oo varma hoituuko lekottelu on luvassa niin paljon aktiviteettia, et ton reissun jälkeen menee varmaan viikko sängyn pohjalla
Kuulostaa hyvinkin tutulta...siis tiiättekö mikä on ärsyttävää? Se, että sulla on semmonen tekemisen tutina, mutta sitten sulla on myös semmoinen tutiuna, että ketuiksi menee. Että tulee sanomista ja pahaa mieltä.
joo, mikäs siinä olis "loikoillessa"mikäs sen parempaa,rainerin kanssa
no huh *huokaa syvään* - onneksi sentään jotain...ei toi sitten niin hurjalta kuulostaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720234:mä en tiedä mihin ihmeeseen olen lupautunut "Treeni ei ole kunnon treeni, jos ei veri maistu suussa ja nenästä purskahda verta, eikä tule kovaa kivun tunnetta!" niin, että tollaselle... saan mä kyllä hellyyttäkin :heart:
...treenistä sekin käy....Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720244:joo, mikäs siinä olis "loikoillessa"
niin käy joo...treenistä sekin käy....
Kohtalotoveri :hug:Kuulostaa hyvinkin tutulta
melko elämänmakuinen kuva avioliiton arjesta..mutta ei kukaan ainakaan vonkaa... toisaalta tollasta kestäis erkkikään jos ei sais...siis niin mitään,seksii eikä hellyyttä ja huomiota
Samuli Putro - Anna nyt - YouTube
putro osaa kuvata hyvinmelko elämänmakuinen kuva avioliiton arjesta